Ik zat dus enige tijd geleden in de Sprinter van Amsterdam CS naar Uitgeest. Ik was druk bezig met mijn werk, begint zo'n wijf aan de overkant van het pad ineens keihard te telefoneren, de hele coupe kon meegenieten. Ik vond het schijtirritant dus stond op en vroeg vriendelijk of het wat zachter kon en of ze het kort kon houden. Haar antwoord: 'Dan ga je toch lekker in de eerste klas zitten als je moet werken!?' dus ik wtf?

maar je kunt toch wel rekening houden met de rest van coupe

! Ze stond op, pakte mijn marketingplan die ik aan het schrijven was en gooide de stapel papier door het gangpad. Ze riep nog wat over dat dit de normale gang van zaken was in Amsterdam dus wen er maar aan. Dit pikte ik niet en riep keihard: VUILE KUDTHOER! pakte haar mobieltje uit haar handen en smeet m door het raam heen. Ik kon aan haar ogen zien dat ze niet gewend was dat iemand haar liet zien dat ze niet alles kon maken.
Vervolgens verzamelde ik mijn papieren en werkte rustig verder. Die bitch probeerde mij er nog bij te lappen door bij de conducteur te klagen, die kon er echter niks aan doen natuurlijk hehehe.
Klacht: arrogante hoer gaat respectloos met mij om