abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juli 2009 @ 18:58:50 #51
497 Maja
Ja denk!?!
pi_71372841
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie zijn gedegradeerd he.... 20 euro vragen voor het uitvak
Kan het me haast niet voorstellen...

Dat past niet bij Volendam. Vreemde gang van zaken...
pi_71521445
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:58 schreef Maja het volgende:

[..]

Kan het me haast niet voorstellen...

Dat past niet bij Volendam. Vreemde gang van zaken...
Uhm.. de kaartjes voor het thuisvak zijn ook zo duur.
- verwijderd door admin -
pi_71666448
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef groenen het volgende:
Uhm.. de kaartjes voor het thuisvak zijn ook zo duur.
Inderdaad, toch vrij opmerkelijk ondanks degradatie een prijsverhoging van een dikke 10 %. Heb er nog mailcontact over gehad met jullie algemeen directeur (wel grappig dat de mailadressen gewoon online staan, zelfs van de voorzitter) maar die reageerde heel koeltjes en was niet te vermurwen.

Tot morgen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:37:36 #54
497 Maja
Ja denk!?!
pi_71670872
'Helaas' ga ik morgen op vakantie! Had er graag bij willen zijn...

Hup Volendam
pi_72005286
Neem aan dat Platje en Maynard niet spelen vrijdag?
pi_72011177
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Dynastic het volgende:
Neem aan dat Platje en Maynard niet spelen vrijdag?
Ik hoop het niet Het spel van Maynard is de suporters al jaren een doren in het oog en deze competitie is hij ook weer heel slecht gestart.

Platje is nog niet helemaal topfit, die heeft het er flink van genomen in de zomerstop. Draagt ook wat extra kilotjes met zich mee.

Maar ik verwacht dat ze gewoon bij de wedstrijdselectie zitten, dit opstootje wordt behoorlijk opgeblazen. Maar FC Volendam maakt zich niet zo druk heb ik het idee.
- verwijderd door admin -
pi_72083661
Eindelijk winst
Bij winst maandag zijn jullie weer helemaal terug
pi_73533580
Gefeliciteerd, mag ook wel een keer mee zitten.
pi_75022210
Robbin Ruiter deed het wel erg goed tegen Helmond moet ik zeggen!

Hopen dat hij morgen weer fit (genoeg) is, anders zitten we met een flink keepers probleem...
pi_75024214
Ruiter is het enige positieve van de laatste weken, verder is het chaos troef.

Onbekwame TD, trainer die geen vat heeft op de groep, gefrustreerde spelers die niets van elkaar kunne hebben en resultaten die ver beneden peil zijn...
pi_75024315
Bij RBC zal het morgen ook wel niet gaan lukken lijkt me? Rampseizoen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75024486
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:32 schreef Zapper het volgende:
Bij RBC zal het morgen ook wel niet gaan lukken lijkt me? Rampseizoen.
Weinig vertrouwen in idd... Al draait RBC ook niet bepaald goed.

Door blessures en schorsingen krijgen nu andere spelers een kans, misschien dat dat voor een kleine ommekeer kan zorgen
pi_75045702
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef Maja het volgende:

[..]

Weinig vertrouwen in idd... Al draait RBC ook niet bepaald goed.

Door blessures en schorsingen krijgen nu andere spelers een kans, misschien dat dat voor een kleine ommekeer kan zorgen
Laten we het hopen, want we zijn er wel weer aan toe om een wedstrijd te winnen...
Vanavond mogen we eigenlijk niet verliezen want anders doen we helemáál niet meer mee...

In ieder geval zit ik vanavond op de tribune en hoop er maar het beste van.
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:56:17 #64
497 Maja
Ja denk!?!
pi_75046149
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:37 schreef Nick1983 het volgende:

[..]

Laten we het hopen, want we zijn er wel weer aan toe om een wedstrijd te winnen...
Vanavond mogen we eigenlijk niet verliezen want anders doen we helemáál niet meer mee...

In ieder geval zit ik vanavond op de tribune en hoop er maar het beste van.
Keurig, er zijn namelijk weinig Volendam-supporters die op vrijdagavond een uitwedstrijd bezoeken in deze barre tijden voor Volendam
pi_75046375
Ja het valt me erg tegen de laatste tijd. Vorige week ook weer erg rustig en de 12e man liet het toch weer afweten bij de tegen goals. We moeten gewoon blijven aanmoedigen en vertrouwen houden.

Ik denk dat we een goede kans maken vanavond. Er staan natuurlijk een paar jongens in het veld die nu de kans krijgen om zich te bewijzen, dus wie weet stijgen we na vanavond weer een paar plaatsen!
pi_75203663
Helaas verloren.... Maar moet zeggen dat het me qua doelsaldo tegen nog mee valt.

Toch hadden we zoveel kansen die er echt in moesten. We hadden gebaseerd op de kansen, gewoon moeten winnen. Helaas lijkt het er op alsof niemand er echt nog zin in heeft.

Hoewel ik moet zeggen dat Ruiter weer een hele goede wedstrijd stond te spelen en van Zaanen ook.

De rest viel mij helaas erg tegen.

Op naar de volgende wedstrijden en we moeten de komende 3 partijen toch echt wel punten kunnen pakken, want anders moet ik het zelf maar gaan doen
pi_75355348
Gaan voor een periode? Komende twee wedstrijden eerst maar winnen.
pi_97049089
Voorzichtig kickje. :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_97049342
Jammer dit, heel erg jammer.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:21:31 #70
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_97049346
quote:
11s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voorzichtig kickje. :@
Anderhalf jaar niet in dit topic gepost en dan zo'n kick. :')________!!! Ach ja, verliezen is geen schande. In mijn optiek is FC Volendam een typische Jupiler Leagueclub :@
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_97049784
Sorry, ik mag Volendam niet zo, maar dat ligt aan het feit dat ze ooit als een van de 2 ploegen in 95 van Roda wisten te winnen (de andere was NEC) waardoor niet Roda maar Ajax kampioen werd :(

Laat ze maar lekker in de JL blijven :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_97050061
gr
Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik faal ;(
pi_97055254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Anderhalf jaar niet in dit topic gepost en dan zo'n kick. :')________!!! Ach ja, verliezen is geen schande. In mijn optiek is FC Volendam een typische Jupiler Leagueclub :@
Volendam kan nog niet promoveren, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de "Heen en Weer" wegens groot onderhoud niet beschikbaar is de komende weken.
Toch sneu dat je in de slotfase verliest, maakt het voor zondag nog moeilijker.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  Forum Admin donderdag 19 april 2012 @ 19:15:46 #74
35723 crew  GGMM
pi_110544397
'FC Volendam praat met Danny Blind'
Danny Blind is in gesprek met de clubleiding van FC Volendam om de nieuwe hoofdtrainer te worden. Dat meldt het Noordhollands Dagblad, op basis van 'diverse bronnen'.
Blind was dit seizoen een van de slachtoffers van de bestuurlijke crisis binnen Ajax. De assistent-trainer van Frank de Boer en interim-technisch directeur stapte op na de door Johan Cruijff en consorten gewonnen rechtszaak tegen de aanstelling van Louis van Gaal als algemeen directeur, omdat Blind zijn toekomst verbonden had aan de komst van zijn voormalige leermeester.

Bij Volendam kan Blind de ontslagen Gert Kruys opvolgen als hoofdtrainer. De club uit de Eerste Divisie staat momenteel onder leiding van het trainerstrio Johan Steur, Berry Smit en Richard Stricker. (Bewerkt door: Bart van Dooijeweert)

http://www.parool.nl/paro(...)et-Danny-Blind.dhtml
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143636734
Bump voor palingboeren!!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')