quote:
verneuk het nou nietquote:Op maandag 8 juni 2009 13:44 schreef Penisbaard het volgende:
boxxy was never queen of /b/.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
verneuk het nou niet
boxxy, real queen of /b/
doe je coolface avatar terugquote:
Omdat ik zei 'niet doen'quote:
anders sukkel.quote:
En omdat ik vroeg om nog meer en nog ziekere poep.quote:
En dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
En omdat ik vroeg om nog meer en nog ziekere poep.
Je kunt geen engels? Staat gewoon in de OP.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat had 'ie gedaan dan
Te lang naar hen gekeken?
staat in de OP, luilak.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat had 'ie gedaan dan
Te lang naar hen gekeken?
nee, ten eerste omdat de discussie verder gaat, en ten tweede:quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:36 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
En deel 2? Waar de desbetreffende man wederom dat zelfde glazen potje in zijn anus schuift en vervolgens een schroevendraaier in zijn urinebuis werkt.
dacht dat dat daar op sloegquote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef griekjeee het volgende:
deel twee? nee.
slachtoffer tegen de bewaking van een club gezegd, dat dat groepje drugs aan het gebruiken was in de wc. Daarop volgde een ruzie, waardoor de bewaking vond dat iedereen naar buiten moest. Daar probeerde het slachtoffer weer naar binnen te gaan waarom de beveiliging hem naar buiten duwde, de rest staat in het filmpjequote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar ik kan geen Engels.
Interpreteer mijn smileys eens juist man!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
nee, ten eerste omdat de discussie verder gaat, en ten tweede:
[..]
[..]
dacht dat dat daar op sloeg
Ik zie liefde in KLBquote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
slachtoffer tegen de bewaking van een club gezegd, dat dat groepje drugs aan het gebruiken was in de wc. Daarop volgde een ruzie, waardoor de bewaking vond dat iedereen naar buiten moest. Daar probeerde het slachtoffer weer naar binnen te gaan waarom de beveiliging hem naar buiten duwde, de rest staat in het filmpje
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Interpreteer mijn smileys eens juist man!
Nee dus.
Fout. Het is zo gekomen...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
slachtoffer tegen de bewaking van een club gezegd, dat dat groepje drugs aan het gebruiken was in de wc. Daarop volgde een ruzie, waardoor de bewaking vond dat iedereen naar buiten moest. Daar probeerde het slachtoffer weer naar binnen te gaan waarom de beveiliging hem naar buiten duwde, de rest staat in het filmpje
Wel stuiptrekkende, tellen die ook?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT;
Iemand al kokhalzende bewegingen gemaakt?
Nog nooit eenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:23 schreef Sj0rs het volgende:
Fout. Het is zo gekomen...
Hij liep naar de bar waar zo'n kansloos figuur bier loopt te verkopen.
Hij gooide 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een biertje voor dat geld.
Hij legde het glas op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn bier wat doe je?)
Hij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
En toen gebeurde wat er op de beelden te zien is.
Nog gecondoleerd, ik las pas het verhaal over die aangestrande walvis. Blijkbaar heeft het toch weten te overleven.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:23 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Fout. Het is zo gekomen...
Hij liep naar de bar waar zo'n kansloos figuur bier loopt te verkopen.
Hij gooide 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een biertje voor dat geld.
Hij legde het glas op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn bier wat doe je?)
Hij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
En toen gebeurde wat er op de beelden te zien is.
madenfuck?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zelfs dat filmpje van 3guys1hammer vind ik niet eens zo extreem ranzig, mijn eetlust word er niet minder op, ik vind het meer goor als er beesten in voor komen zoals madenfuck of zo.
Ik kan me er zomaar iets bij voorstellen. En daar word ik niet vrolijk van. Laat staan opgewonden.quote:
Nou ik bedoel meer dat er iemand op word gegeten door de maden of dat iemand een dode neukt inclusief maden of dat iemand een hond neukt of zo.quote:
Hahah, das van een film die opgenomen was met een handy-cam. Gvd hoe heette die ook alweerquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
dat iemand een dode neukt inclusief maden.
Geen idee, ik zei ook maar wat.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef wise het volgende:
[..]
Hahah, das van een film die opgenomen was met een handy-cam. Gvd hoe heette die ook alweer
Oh my god. Mijn papa werkt bij McDonalds.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kan alle filmpjes kijken waarbij iemand gemarteld of vermoord word en het maakt me niet uit hoe of wat, niet dat ik het leuk vind, maar ik kan ondertussen gewoon een boterham eten als ik wil.![]()
![]()
Kewlquote:Op maandag 8 juni 2009 15:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh my god. Mijn papa werkt bij McDonalds.
Ik ook, je raakt er aan gewend.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Geen idee, ik zei ook maar wat.
Ik kan alle filmpjes kijken waarbij iemand gemarteld of vermoord word en het maakt me niet uit hoe of wat, niet dat ik het leuk vind, maar ik kan ondertussen gewoon een boterham eten als ik wil.![]()
![]()
Inderdaad, dit lijkt gewoon een slechte B of zelfs C film. Het gerochel is amper te horen, beeldkwaliteit geef ik een matige 2, en de herhalingsfactor ligt ook niet al te hoog.quote:
Nekromantik misschien? Aftermath? Buio Omega?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef wise het volgende:
[..]
Hahah, das van een film die opgenomen was met een handy-cam. Gvd hoe heette die ook alweer
Inddquote:
geen van de 3quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nekromantik misschien? Aftermath? Buio Omega?
rotten ,ogrish, b0gquote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
InddIk keek vroeger wel veel op zon site weet niet meer precies, maar dat was echt zieke shit
Verkeersongelukken dat je mensen met hun hersenen uit hun kop op straat ziet liggen, en natuurlijk executie's etc
mja, tegen het beleid en het is hier helaas geen randomquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien leuk een algemene zieke shit filmpjes Topic ergens in dat gare KPD want de pr0n die daar gepost word is ook matig.
rotten ken ik ook welquote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef wise het volgende:
rotten ,ogrish, b0g
het doet me ook niks, altijd leuk om de realiteit te zien.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien leuk een algemene zieke shit filmpjes Topic ergens in dat gare KPD want de pr0n die daar gepost word is ook matig.
Nee ook niet, naja doet er ook niet meer toequote:
dit is emquote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit is em
http://www.kaktuz.com/dyv/Fucking-Dead-body-In-Shit-Bath.html
is van zo'n cult shock film. Ben de naam alleen even kwijt
Ik ga daar echt niet op kijken hoor!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit is em
Wtf gebeurd daar allemaalquote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit is em
ya, en die vrouw zegt iets in de trant van babyquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wtf gebeurd daar allemaal?
Neukt ie nou een lijk?
Ja dat lijk zag er ook niet uit alsof ie heel oud is gewordenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef wise het volgende:
[..]
ya, en die vrouw zegt iets in de trant van baby![]()
maar zoals ik al zei, cult film he
Dit niet vies vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dat lijk zag er ook niet uit alsof ie heel oud is geworden![]()
Maar zo heel vies vond ik dit filmpje niet eerlijk gezegd, beetje onduidelijk allemaal enzo
Er zijn toch echt wel ergere dingen te vinden op internetquote:
Dat klopt, maar een dude die een lijk fuckt lijkt mij toch wel smerig.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Er zijn toch echt wel ergere dingen te vinden op internet
Als et goede beeldkwaliteit geweest was waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een dude die een lijk fuckt lijkt mij toch wel smerig.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als et goede beeldkwaliteit geweest was waarschijnlijk wel ja![]()
Nu zie je eigenlijk alleen maar een beetje dat ie boven dat lijkt wat heen en weer beweegt.. en ik mis et cumshot op et laatst
Mompelt iets over een filmpje met een russische soldaat en een mesquote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
![]()
Die is wel heftig ja. Toen ik dat filmpje zag ben ik er een paar dagen erg onrustig van geweest.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef JDI het volgende:
[..]
Mompelt iets over een filmpje met een russische soldaat en een mes
WTFquote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit is em
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |