Don't waste your energy, gewoon niet terugmailenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
Don't waste your energy, gewoon niet terugmailen
O ja, die mocht jou niet... Wat voor mail? Een stomme, maar beschuldigend, of wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
Misschien kunnen we daar zelf een verhaal van maken, want ik hou niet van open eindesquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tsk, 1 van de 2 fokkers die ik IRL heb ontmoet
jaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
fuck die bitch!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
maar de leukste is er nogquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar zelf een verhaal van maken, want ik hou niet van open eindes
Misschien kunnen we 'm met z'n allen gaan PM'en dat ie terug moet komenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
jamaar waarom is niet bekend..
best jammer dat ie niet meer hier is
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russen
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 'm met z'n allen gaan PM'en dat ie terug moet komen
russen zijn zo koude oorlogquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem voor de BVD werkte (want snor) en nu moet onderduiken voor de russen
Koreanenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
russen zijn zo koude oorlog![]()
gevaar schuilt hem nu in chinezen... wees bij de tijd
Staat BVD niet voor BINNENLANDSE veiligheids dienstquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn humor wordt niet begrepenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
russen zijn zo koude oorlog![]()
gevaar schuilt hem nu in chinezen... wees bij de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |