Ik heb een hele bak vol die je zo mag hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kruidvat heb ik van de week gekeken, wel houten puzzels, maar stukjes zonder 'handvatje' eraan, dus niet handig. (In mijn ogen.)
Zeeman zal ik eens in de gaten houden en de kringloopwinkel heb ik nooit aan gedacht, goed idee!
Mss rij ik daar vanmiddag wel even langs.
Action hebben we helaas niet in Gouda.
ik ga voor je kijken. ik heb laarsjes liggen maar weet niet zeker welke maatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een paar leuke rubberen laarsjes (mt 19-20) en een overall mt 80.
Iemand??
Tuincentrum (intratuin en Overvecht) hebben hier nog volop Crocs, weet alleen niet voor welke prijs.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand die toevallig weet waar je croqs in maatje 27 kan krijgen voor een leuk prijsje?? (afgelopen week waren ze bij de bristol in de aanbieding maar het aanbod was echt dramatisch, 4 winkels afgeweest)
Ik dacht dat croqs failliet was en dat de prijzen omlaag zouden gaan, maar ik zie ze bijna overal gewoon voor 30/40 euro
Na 21 winkels ben ik vorig jaar geslaagd bij de schoenenreus. Die hadden de kleinste maatjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef mrien het volgende:
Ik zoek kleine water/surfschoentjes voor Lotte. Ze heeft nu maat 19/20 en het is voor de vakantie.
Afgelopen vakantie haalde ze elke keer haar voetjes en tenen open op de tegels. Met het oog op de kampeervakantie wil ik toch iets van zachte surfschoentjes hebben maar ik heb ze nog niet kunnen vinden
Ik heb waterschoentjes gezien bij hennes en bij zeeman. Die bij hennes waren er ook in hele kleine maatjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef mrien het volgende:
Ik zoek kleine water/surfschoentjes voor Lotte. Ze heeft nu maat 19/20 en het is voor de vakantie.
Afgelopen vakantie haalde ze elke keer haar voetjes en tenen open op de tegels. Met het oog op de kampeervakantie wil ik toch iets van zachte surfschoentjes hebben maar ik heb ze nog niet kunnen vinden
Echte, nepperds zijn hier ook in massa aantallen te krijgenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
moeten het echte zijn of nepperds? op de markt word je er mee doodgegooid (met nepperds dus)
Crocs europa doet het juist hartstikke goed, aldus mijn zusje die manager is in een crocswinkelquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand die toevallig weet waar je croqs in maatje 27 kan krijgen voor een leuk prijsje?? (afgelopen week waren ze bij de bristol in de aanbieding maar het aanbod was echt dramatisch, 4 winkels afgeweest)
Ik dacht dat croqs failliet was en dat de prijzen omlaag zouden gaan, maar ik zie ze bijna overal gewoon voor 30/40 euro
heb je de laarjes al, anders heb ik ze voor je liggen. En wat voor een overal zoek je. Want kleine maatje werkoveral zijn bijna niet aan te komen.Heb voor Fleur toen een 92 korter gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een paar leuke rubberen laarsjes (mt 19-20) en een overall mt 80.
Iemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |