Alkmaar is tof! kom daar regelmatig, ik ben zelf al te googlen geslagen maar ik ben echt slecht in dat soort dingen zoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
er zitten er ook in nederland hoor alleen dan moet ik even kijken waar ze verstopt zitten.
groningen/alkmaar weet ik
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]heb een distributeur gevonden in alkmaar, ga vanmiddag even bellen
ik was er gisteren nog..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alkmaar is tof! kom daar regelmatig, ik ben zelf al te googlen geslagen maar ik ben echt slecht in dat soort dingen zoeken.
Hier zijn ze ook opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat ze op zijn... hier in elk geval wel... ben vrijdag onverrichter zaken weer naar huis gegaan....
Hij gaat er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:32 schreef miss_sly het volgende:
kim, ik heb schaap kunnen overtuigen dat we nergens zouden zijn zonder die wrapper
Dus ik wil hem wel
Voor zover ik weet bestaat de Tupper-winkel in Groningen niet meer..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
er zitten er ook in nederland hoor alleen dan moet ik even kijken waar ze verstopt zitten.
groningen/alkmaar weet ik
Heb je geen kringloop in de buurt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Gezocht: houten puzzels
Zeg maar die met boerderijdieren waar dan een paar losse stukjes in zitten met een knopje op het puzzelstukje zodat die kleine handjes het goed vast kunnen houden.
Iemand die die nog werkloos heeft liggen en ze kwijt wil voor een leuk prijsje?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Action hebben we helaas niet in Gouda.
Maar Zoetermeer is redelijk dichtbij! en gratis parkeren!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
ik weet niet wanneer je m nodig hebt en wat je onder leuk verstaatquote:
Kun je foto's mailen. Pm mij maar voor mijn email.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik weet niet wanneer je m nodig hebt en wat je onder leuk verstaat
Maar ik doe die van ons over een maand of 2 weg
Lichthoutenbox met lade..niks speciaals verder
Ik heb een hele bak vol die je zo mag hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Kruidvat heb ik van de week gekeken, wel houten puzzels, maar stukjes zonder 'handvatje' eraan, dus niet handig. (In mijn ogen.)
Zeeman zal ik eens in de gaten houden en de kringloopwinkel heb ik nooit aan gedacht, goed idee!
Mss rij ik daar vanmiddag wel even langs.
ik ga voor je kijken. ik heb laarsjes liggen maar weet niet zeker welke maatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een paar leuke rubberen laarsjes (mt 19-20) en een overall mt 80.
Iemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |