quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb nog een Binana in de aanbieding, kleur Criquet.
Bijna nooit gebruikt
Plaatje van de Binana site voor een beeld bij de kleur
ik heb die wrapper ook en wij gebruiken hem als voetenzak voor in de kinderwagen, in plaats van een deken dus. Opengevouwen kun je hem gebruiken als speelkleed. Dat vonden wij dan weer handig voor als we bij opa en oma op visite gaan ofzo, kan ze eventueel gewoon op de grond liggen/spelen maar hoeven we niet met 1000-en-1 dingen te sjouwen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Kim, waarvoor kun je zo'n wrapper gebruiken?
Lilah heeft er de eerste maanden van haar leven zowat in gewoond. Het is een lekkere zachte luchtige doek die je met klittenband dicht kan vouwen. Zo legden we haar bijvoorbeeld altijd met de wrapper om haar heen in de wandelwagen, zodat ze geen jas aan hoefde. Ook makkelijk als dekentje om op te liggen/verschonen/in de box. Je kan het net zo gek maken als je zelf wilquote:Op zondag 21 juni 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Kim, waarvoor kun je zo'n wrapper gebruiken?
Antwoord van Prenatal:quote:
Ik dacht zelf aan 40 euro aangezien hij vrijwel niet gebruikt is, nieuwe was ie ruim 60 euro meen ik.quote:
Ik heb ze wel, maar ik wil ze niet kwijtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op zoek naar Tupperware bekers met een dekseltje waar een rietje doorheen kan![]()
Ik heb ze bij een vriendin gezien en ik wil ze ook, maar ik ga echt no way een party houdenwant de rest vind ik vreselijk. Iemand hier toevallig die ze kwijt wil?
er staat er wel 1 op marktplaats maar ik vertrouw dat nooit zo eerlijk gezegd.
ik weet niet hoever je van Antwerpen af woont, maar in wijnegem shopping center is een tupperware winkel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben op zoek naar Tupperware bekers met een dekseltje waar een rietje doorheen kan![]()
Ik heb ze bij een vriendin gezien en ik wil ze ook, maar ik ga echt no way een party houdenwant de rest vind ik vreselijk. Iemand hier toevallig die ze kwijt wil?
er staat er wel 1 op marktplaats maar ik vertrouw dat nooit zo eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoever je van Antwerpen af woont, maar in wijnegem shopping center is een tupperware winkel.
er zitten er ook in nederland hoor alleen dan moet ik even kijken waar ze verstopt zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik in de buurt benzal ik langs gaan. Maar om nou 3 uurtjes te gaan rijden voor bekertjes
Evengoed bedankt
Ik moet nog 2, maar de HEMA's ier hebben de beestjes niet meer en krijgen ze ook niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:02 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog 2 Hemazegeltje voor de liefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |