Wij hebben er eentje en die ligt op de straks gezamenlijke commodequote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, maar die heb ik nog wel even voor hem nodig.Die blijft nog wel even bezig met luiers hoor.
![]()
En dus moest er nog eentje bij voor in de babykamer.
En we hebben er beneden eentje, en die wil ik ook daar houden, scheelt op en neer geloop.
Nee, nog steeds geen laarsjes. Want degenen die het aanboden bleken toch een grotere maat te hebben. Dus als je ze nog hebt; graag!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:16 schreef chacama het volgende:
[..]
heb je de laarjes al, anders heb ik ze voor je liggen. En wat voor een overal zoek je. Want kleine maatje werkoveral zijn bijna niet aan te komen.Heb voor Fleur toen een 92 korter gemaakt.
En LL, ik heb maatje 27 voor je liggen, maar zijn wel neppers.
Heb ook nog watercrocs liggen maatje 19/20 met klittenband.
foto volgt vanavond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
Chacama bedankt voor je aanbod maar ben op zoek naar echte, maar heb je een foto van die watercrocs?
Ja ikke!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog interesse in Brum / Bob de Bouwer dvd's?
Bob de Bouwer:
-Bob's grote verassing
-Bob's Verjaardag
-Wendy's drukke dag
-Bob's werkplaats
-Muck is vies
-Scoop gaat lol trappen
-Bob's winterpret
-Spud gaat skateboarden\
-Spud helpt een handje
Brum:
-Stuntmotor
-Sneeuwdieven
-Dievenkoning/gymnastiekles
-Redt een katje
-De voetbalheld
Overig:
-Fievel: avontuur met een staartje
-Pieter Post: De piratenschat
-Tillie en het draakje
[TK] Kinder DVD's oa. Bob de Bouwer en Brum
Ik weet dat nooit zo goed...quote:
* Troel zet puppyogen op bij Bert en hoopt snel resultaat te hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit zo goed...![]()
![]()
30 euro voor deze en 75 voor de nieuwe?
Ja ik zag het. Maar het toch maar hier neergezet. Kan iedereen er vast over nadenken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:21 schreef Troel het volgende:
Grrr, wat doe je me aan buuf! Marktplaats is in onderhoud overigens.
Drie provincieenpunt, Friesland. En de normale lego is niet te koop nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Buurvrouw, toevallig ook normale lego in den verkoop?
En waar woont de buurvrouw? (ivm huisje)
quote:
thanks ik twijfel even verder. ik weet namelijk niet of hij van de winter bij de jongste gaat passen.quote:
Da's mooi, want in die maat waren het echte meiden schoenen. alleen maat 20 heb ik nog in unisex.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Als het goed is, gaan Chris zijn schoentjes naar Damian...
Misschien klinkt dit wel heel dom. Maar welke beschrijving?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Alle details staan in de beschrijving Ymme
die links naast de foto staatquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit wel heel dom. Maar welke beschrijving?
Oh hihi titel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit wel heel dom. Maar welke beschrijving?
Oi!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij hem zeker wil hebben, staat hij mij niet in de weg.
Als Huup nou ff opschiet met biggen komt alles goed
ooooh wat doe je nouquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aangezien ik toch foto's moest maken voor iemand, plaats ik hier ook maar even een linkje met de foto's van de kleertjes
kleertjes
Wat wil je ervoor hebben als het als brievenbuspost zou kunnen? (anders wordt het me wel beetje te gek aan verzendkosten alleen al)quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sorry Huup
Hm, dat is een twijfelgeval poppejans, maar ik zou t kunnen proberen, komen ze alleen een beetje plat aan
ik pm je evenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben als het als brievenbuspost zou kunnen? (anders wordt het me wel beetje te gek aan verzendkosten alleen al)
hihi, groot gelijk heeft iequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Vriendje vindt dat ik moet wachten nu met dingen kopenen stiekem heeft ie gelijk
![]()
ik lurk nog wel mee
@ymme, vandaag heel druk maar ga morgenochtend even foto's maken en dan zet ik ze gelijk op fok.quote:
Nijmegen, Nieuwegein... Hmm, misschien komen we daar binnenkort nog welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Familie of vrienden in de buurt van midden NL?
ik pm je even!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:23 schreef ymme het volgende:
Het 2de shirtje, de buikbanden en de zwarte broek van mis ethan maat 46
Die wil ik wel graag hebben.
Wat had je in gedacht qua prijs?
heb je pm gestuurd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben verliefd op die linnenIs dat een beetje maat 42? of valt het als een 40?
Ik heb maat 42. En wat moet ie kosten? PM is open!
10.000 liter waterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem hier ook ff neer hoor... misschien iemand hier intresse??
[TK/TR] Intex zwembad 4.57 doorsnede
maar niemand had het over de milieuvriendelijkheid van het ding toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:16 schreef p_iglet het volgende:
[..]
10.000 liter water
Dat is 15% van ons complete familie jaarverbruik aan water!!!!
Over milieuonvriendelijk gesproken
Hij past best bij opa in de tuin!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef p_iglet het volgende:
Ik vind um ook tof
Maar had nooit de waterinhoud van zo'n ding in verhouding tot jaarlijks waterverbruik gerealiseerd.
Heb je enig idee hoeveel water je verbruikt met een bad als deze die je om de 2 dagen gemiddeld moet verversenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:16 schreef p_iglet het volgende:
[..]
10.000 liter water
Dat is 15% van ons complete familie jaarverbruik aan water!!!!
Over milieuonvriendelijk gesproken
Hebbuh?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:59 schreef t_igger het volgende:
[..]
Hij past best bij opa in de tuin!Leuk voor Pepijn!
![]()
Moeten we alleen wel ieder vrij uurtje daarheen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |