quote:Op maandag 8 juni 2009 08:44 schreef mefke79 het volgende:
Over Hema knuffels: ik heb een rode en ik geloof ook een oranje (niet zeker dus, ik kijk vanavond) en ik wil juist heel graag een blauwe. Wil iemand ruilen? (pm'en mag, maar waarschuw me dan even hier, ik kan op het werk niet zomaar inloggen en moet dan effe via telefoon inloggen)
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef Ireth het volgende:
Tex, Hema op de Amsterdamsestraatweg heeft nog wel Purr's!
(mochten er nog mensen zegeltjes over hebben.. we hoeven nog maar 1 beestje en daarvoor nog 5 zegeltjes)
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:09 schreef bixister het volgende:
mefke, wij willen nog graag een rode, maar willen onze blauwe niet kwijt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:14 schreef _Bar_ het volgende:
raissa bedankt voor het mutsjeen idd wat ruikt het lekker
had het zaterdag al hoor, maar toen vergeten even hier neer te zetten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef Ireth het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken trouwens met een campingbedje? In goede staat, blauw met beertjesmotief. Af te halen voor een Little Pet Shop beestje voor Suus in Utrecht.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, Ireth, ik misschien. Ik moet het nog even navragen bij mijn moeder of ze er nu wel of niet eentje voor me had. Zo niet, dan zou ik graag die van jou willen overnemen
mag ik je dat vanavond laten weten?
Is goed! Laat maar wat horen!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, Ireth, ik misschien. Ik moet het nog even navragen bij mijn moeder of ze er nu wel of niet eentje voor me had. Zo niet, dan zou ik graag die van jou willen overnemen
mag ik je dat vanavond laten weten?
Ik wist niet eens dat daar een Hema zatquote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef Ireth het volgende:
Tex, Hema op de Amsterdamsestraatweg heeft nog wel Purr's!
(mochten er nog mensen zegeltjes over hebben.. we hoeven nog maar 1 beestje en daarvoor nog 5 zegeltjes)
Tussen watertoren en Marnixlaan in zeg maar, dat stukje, 2 pandjes naast de AH die daar zit.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar een Hema zatStraks maar even kijken dan... En voor 10 euro iets kopen want dan heb ik nog 1 zegeltje nodig
Ik ken die buurt niet zo, kom er alleen met de jaarlijkse meeting zeg maarquote:Op maandag 8 juni 2009 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tussen watertoren en Marnixlaan in zeg maar, dat stukje, 2 pandjes naast de AH die daar zit.
denk dat ik woensdag nog wel even langs de hema kan gaan en eens kijken of ze hem hier hebben tex.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
Aaaaah! Ze hadden hem niet meer!Stond nog wel bij de voorbeelden maar die mocht ik niet hebben
K*t Hema
Heb nu iig wel een volle spaarkaart...
Nah en zaterdag hadden ze ze nog welquote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
Aaaaah! Ze hadden hem niet meer!Stond nog wel bij de voorbeelden maar die mocht ik niet hebben
K*t Hema
Heb nu iig wel een volle spaarkaart...
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef miss_sly het volgende:
Ow, nog even in het nieuwe topis: ik heb een AngelSounds in de aanbieding. Ik heb hem niet meer nodig. Hij is nieuw gekocht in april, denk ik. Als iemand interesse heeft, wil ik wel even een foto posten en wat specs enzo.
Igrainequote:Op maandag 8 juni 2009 16:18 schreef ymme het volgende:
Wie was dat van die zwangerschapskleding in maat 46
Ik zoek veel in maat 46
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |