Beter dan jouw Vmbo-BB niveau op het gebied van grammatica en zinsopbouw. Oh, en ik claim ook niet superieur te zijn over andere users, hetgeen jij wel doet. Dus mij kan het verder aan mijn reet roesten of ik sporadisch een foutje maak of zinnen verkeerd interpreteer.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je begrijpend lezen is schijnbaar op VMBO-niveau blijven steken.
Niets mee te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef BigKahuna het volgende:
Jij doet hetzelfde, alleen jij vergeet dan nog een fout te verbeteren. Wat een faler ben je toch ook.
Het is in elk geval geen correct gebruik van de Nederlandse taal.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dat komt vrijwel nooit voor. Vrij zeldzaam zelfs.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
Beter dan jouw Vmbo-BB niveau op het gebied van grammatica en zinsopbouw. Oh, en ik claim ook niet superieur te zijn over andere users, hetgeen jij wel doet. Dus mij kan het verder aan mijn reet roesten of ik sporadisch een foutje maak of zinnen verkeerd interpreteer.
Hmm een 5.5quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nice, wat moest je halen voor je toets?
Ook een manier om je gelijk te krijgen.quote:
Kom je hier thee drinken?quote:
Ik kan je nog steeds aanraden om naar Leiden te komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook.Maar volgend jaar niet meer als het goed is. Whihi.
Nee mijn besluit staat nu echt vast.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je hier thee drinken?
[..]
Ik kan je nog steeds aanraden om naar Leiden te komen.
amsterdam?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee mijn besluit staat nu echt vast.
wat een schijtversiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |