Je edit je post om een spelfout te verbeteren, maar je vergeet 'smiley's' te wijzigen in 'smilies' danwel 'smileys'.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jouw verbale diarree ontstijgt het niveau van je smiley's niet.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je edit je post om een spelfout te verbeteren, maar je vergeet 'smiley's' te wijzigen in 'smilies'.
'Smileys' is ook correct, ik zet het er even bij. 'Smiley's' is echter sowieso fout.quote:
Dat was geen spelfout, maar een typefout. Smilies is trouwens niet goed, dat is de Engelse term, smileys is in het Nederlands de correcte vorm.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef BigKahuna het volgende:
Je edit je post om een spelfout te verbeteren, maar je vergeet 'smiley's' te wijzigen in 'smilies'.
Een fout dus. En net alsof je zomaar een apostrof er tussen knalt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was geen spelfout, maar een typefout. Smilies is trouwens niet goed, dat is de Engelse term, smileys is in het Nederlands de correcte vorm.
Een typefout? tussen de y en de s typte je per ongeluk een apostrof? Ik geloof je niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was geen spelfout, maar een typefout. Smilies is trouwens niet goed, dat is de Engelse term, smileys is in het Nederlands de correcte vorm.
Haha, diarre was een typefout. Smilies blijft trouwens de Engelse term hoor, al vind ik dat niet per definitie incorrect wanneer je die in het Nederlands gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef BigKahuna het volgende:
Een typefout? tussen de y en de s typte je per ongeluk een apostrof? Ik geloof je niet.
Het HBO-volk heeft zijn vertier nodig.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
Omg een foutje!1!! NOOES.
BK had het dan ook over smiley's, en niet over smilies.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, diarre was een typefout. Smilies blijft trouwens de Engelse term hoor, al vind ik dat niet per definitie incorrect wanneer je die in het Nederlands gebruikt.
Dus je hebt in één zin zowel een typefout als een spelfout gemaakt. Valt me toch van je tegen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, diarre was een typefout. Smilies blijft trouwens de Engelse term hoor, al vind ik dat niet per definitie incorrect wanneer je die in het Nederlands gebruikt.
Wat doe je?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
net wiskunde her examen gehad over 6 hoofdstukken
eerste deel.. mwa toch 2 kantjes kunnen vullen en andere deel.. mwa mevrouw..kijk maar niet na..
Ik vind ook wel eens wat, dit maakt het echter nog geen feit. En Engels in een Nederlandse zin? Een beetje vreemd.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je begrijpend lezen is schijnbaar op VMBO-niveau blijven steken.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
BK had het dan ook over smiley's, en niet over smilies.
Wie bedoel je?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het HBO-volk heeft zijn vertier nodig.
Sneaky achteraf editten om je eigen fout enigszins te verbloemen, wat een doerak ben je toch ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef BigKahuna het volgende:
Dus je hebt in één zin zowel een typefout als een spelfout gemaakt. Valt me toch van je tegen.
We hebben weer eens iemand van het mbo (kleine letters) om te bashen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het HBO-volk heeft zijn vertier nodig.
Inderdaad, dat komt vrijwel nooit voor. Vrij zeldzaam zelfs.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:22 schreef Zotheid het volgende:
Ik vind ook wel eens wat, dit maakt het echter nog geen feit. En Engels in een Nederlandse zin? Een beetje vreemd.
Jij doet hetzelfde, alleen jij vergeet dan nog een fout te verbeteren. Wat een faler ben je toch ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sneaky achteraf editten om je eigen fout enigszins te verbloemen, wat een doerak ben je toch ook.
Nice, wat moest je halen voor je toets?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef kurk_droog het volgende:
bouwkunde hbo
GMTA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |