Je houdt dat allemaal bij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik verkoop bijna alles wat ik promoveer..
[..]
De TV zegt sowieso niets over het bedrag wat je van de speler gekregen zou hebben. Ik zou gewoon het lijstje maken van verkochte jeugdspelers. Dat heb ik ook gedaan en het geeft toch wel aan of je opleiding rendabel is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Gijs_ het volgende:
Mja, ik heb van de jeugdspelers die ik opgetraind heb in mijn a-team niet ergens de prijs genoteerd die ze waard waren volgens de TV op het moment van pullen, dus ik kan ook wel een mooi lijstje maken... maar dat heeft dan weinig te maken met de opbrengsten van m'n YA
Van dat bedrag wil ik dan ook uitgaan, wat ik aan kosten bespaar voor een trainee! Want als ik dat geld zou besteden aan een trainee die even ver is, zou ik die op een gegeven moment voor hetzelfde bedrag kunnen verkopen! En je kunt altijd een gemiddelde van de TV nemen, dat zegt ook wel genoeg over of het rendabel is of niet... misschien wel meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De TV zegt sowieso niets over het bedrag wat je van de speler gekregen zou hebben. Ik zou gewoon het lijstje maken van verkochte jeugdspelers. Dat heb ik ook gedaan en het geeft toch wel aan of je opleiding rendabel is.
Voor een speler die je zelf optraint hoef je namelijk geen trainee te kopen. Dus op zich verdien je dat ook aan je JO/YA.
Hattrick Youthclub maakt het me zó makkelijk, het is gewoon zonde om het niet te doen. De eerste keer alles invoeren is veel werk, zeker omdat je vorige + moederclubgeld moet gaan uitrekenen, maar dat had ik al in m'n eigen excelsheet staan. Viel allemaal erg mee dus. Daarna is het een kwestie van bijhouden en dat is echt een eitje.quote:
Bijhouden wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hattrick Youthclub maakt het me zó makkelijk, het is gewoon zonde om het niet te doen. De eerste keer alles invoeren is veel werk, zeker omdat je vorige + moederclubgeld moet gaan uitrekenen, maar dat had ik al in m'n eigen excelsheet staan. Viel allemaal erg mee dus. Daarna is het een kwestie van bijhouden en dat is echt een eitje.
Ik ook. De grote door verkopen zijn dan ook Keepers die ik verkocht met 17 jaar en matig keepenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik verkoop bijna alles wat ik promoveer..
[..]
Je kan toch zien bij je eigen jeugd die elders speelt wat hun transver bedrag was. Dat is wat ik net ook heb gebruikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Gijs_ het volgende:
Mja, ik heb van de jeugdspelers die ik opgetraind heb in mijn a-team niet ergens de prijs genoteerd die ze waard waren volgens de TV op het moment van pullen, dus ik kan ook wel een mooi lijstje maken... maar dat heeft dan weinig te maken met de opbrengsten van m'n YA
In t begin misschien wel ja maar nu begin ik er niet meer aan. Ik hou t wel bij dmv dat lijstje. Wat ook nog binnen dit seizoen een stuk beter gaat worden aangezien ik er waarschijnlijk nog wel 1 of 2 ga verkopen die nu in mn A team lopen. En natuurlijk niet mn komende pulls te vergeten. YO Doet t prima!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bijhouden wel jaIk vind het jammer dat ik vanaf het begin niet alles zo uitgebreid heb bijgehouden, dan had ik ook wel even willen zitten om alles in te voeren.
Niet helemaal. Ontslagen spelers, en spelers die bij een eigenaarloos team of bot team spelen staan er niet meer in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan toch zien bij je eigen jeugd die elders speelt wat hun transver bedrag was. Dat is wat ik net ook heb gebruikt.
Das waar ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ontslagen spelers, en spelers die bij een eigenaarloos team of bot team spelen staan er niet meer in.
Zoals mijn Wouter.
Toch valt het best mee hoor. Meer dan een avond gaat het je niet kosten. Zoals ik al zei, vorige clubgeld en moederclubgeld gaat het meeste tijd in zitten, vooral vorige clubgeld omdat je dan het aantal wedstrijden moet weten wat de pull in je hoofdteam speelde moet weten. Echter, dat is zo achterhaald met supporter statistieken. Moederclubgeld is een vast percentage van de transfersom, 2%, dus dat is eenvoudiger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bijhouden wel jaIk vind het jammer dat ik vanaf het begin niet alles zo uitgebreid heb bijgehouden, dan had ik ook wel even willen zitten om alles in te voeren.
Ik was één van de eersten (id=1675) en ik begon op 3 april 2007.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
Beetje jammer imo. Dan maar eens kijken tussen mn transvergeschiedenis. Misschien woirdt t bedrag nog wel wat hoger dus.
![]()
Hoe lang spelen we ook al weer met dit jeugd systeem?
Ook daar kan ik natuurlijk niet zien of t een eigen speler was of een aankoop. Dan maar beter bij houden vanaf nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
Beetje jammer imo. Dan maar eens kijken tussen mn transvergeschiedenis. Misschien woirdt t bedrag nog wel wat hoger dus.
![]()
Tot straksquote:
Ik sinds 26 maart 2007. Maar ik weet niet meer de namen van alle spelers aangezien er ook in de geschiedenis "(ontslagen speler)" staat. Dat had ik namelijk al geprobeerd net.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
![]()
Op je spelerspagina heb je rechts een linkje naar zelf opgeleide spelers. Met de startdatum van je JO kun je dan zie wie er allemaal uit je JO is gekomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook daar kan ik natuurlijk niet zien of t een eigen speler was of een aankoop. Dan maar beter bij houden vanaf nu
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was één van de eersten (id=1675) en ik begon op 3 april 2007.
En hoeveel Senioren seizoenen zijn er dan inm gepasseerd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was één van de eersten (id=1675) en ik begon op 3 april 2007.
Dat linkje ken ik maar ik ging kijken naar jeugd spelers die ik verkocht heb en vervolgens ontslagen zijn of in een bot team spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op je spelerspagina heb je rechts een linkje naar zelf opgeleide spelers. Met de startdatum van je JO kun je dan zie wie er allemaal uit je JO is gekomen..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op je spelerspagina heb je rechts een linkje naar zelf opgeleide spelers. Met de startdatum van je JO kun je dan zie wie er allemaal uit je JO is gekomen..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ontslagen spelers, en spelers die bij een eigenaarloos team of bot team spelen staan er niet meer in.
Zoals mijn Wouter.
Wat leveren die keepertjes dan op met matig keepen? Ik heb er nu twee die redelijk/goed kunnen worden met de juiste training... ik wil alleen niet mijn training switchen....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook. De grote door verkopen zijn dan ook Keepers die ik verkocht met 17 jaar en matig keepen
een matig keep levert niet veel op maar met de doorverkopen wordt t wel weer interessanter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat leveren die keepertjes dan op met matig keepen? Ik heb er nu twee die redelijk/goed kunnen worden met de juiste training... ik wil alleen niet mijn training switchen....
quote:Sipko Boender 87 000 ¤ (later door verkocht voor 156 000 ¤, 2,7 mil en 3,2 mil dus komt er nog wat geld bij)
Jelmer van der Gouw 9 000 ¤ (later door verkocht voor 1,9 en 2,5 mil dus komt er nog wat geld bij)
Voer de startdatum in Excel in in cel a1. in een andere cel typ je: =(vandaag()-a1)/112. Tadaaaa! Als je een Engelstalige versie van Excel hebt (die kans schat ik bij jou niet zo hoog inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel Senioren seizoenen zijn er dan inm gepasseerd?
Mja, ik hanteer de datum van m'n eerste jeugd wedstrijd, al zal dat ook niet helemaal kloppen. Meer kan ik er niet van maken.quote:8 juni 2007 had ik mn eerste prikbord berichtjeIk snap all1 niet waar ik in de jeugd kan zien wanneer mn YO was opgericht
![]()
Keepers zijn leuk om te verkopen, ook matig verkoop je nog. Hopelijk aan een startende manager die ze gaat opleiden. Als ze 18 zijn met uitstekend worden ze nog wel verder opgetraind bij een eventuele verkoop.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat leveren die keepertjes dan op met matig keepen? Ik heb er nu twee die redelijk/goed kunnen worden met de juiste training... ik wil alleen niet mijn training switchen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |