Mijn note die ik van Re heb gekregen was ook erg boeiendquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb mijn notes gezien
in dit en dat topic maakt hij gemene opmerkingen....
wtf
pussy! das niet liefquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
verkapt-onze-sexdate-van-na-23-juni-afzeg-post
kwaak wil ook knuffelen.. maar kan niet tegen katten.. Mag ik dan wel met kikkers knuffelenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Een reactie op een post van mij, dat ik lief ben.quote:
Babe!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je date vrouwen die zich er geen reet van aantrekken wat andere denken.
Als je je druk moet gaan maken om wat de buren denken heb je echt geen leven meer.
Best hoor. En met jou?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:09 schreef Murmeli het volgende:
Tally!!! lang niet gezien!!!
hoe is het met je?
Schatjequote:
Ik heb geen notesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een reactie op een post van mij, dat ik lief ben.
"helamal niet" of 'nietus'.. iets in die strekking
wel verdikkeme.. het kalf is nog niet eens begraven, de put nog niet gedempt en hop... tssss....quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
verkapt-onze-sexdate-van-na-23-juni-afzeg-post
damn Bels.. we are the same.. Allebei sexy willen kleden voor de dames, allebei geen notes, allebei woest aantrekkelijk, damn... bro!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Ik ben braaf!
Oh wacht, dat is ook niet goed natuurlijk, braaf is saai
Is dat nu niet raar dan dat jullie hier beiden posten ?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
@ tally... het gaat wel ok. ik post hier weer terecht sinds vrijdag dus dat is ff wennen...
na kwaak doe je geen fokkers meer?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
@rival: hadden wij die dan? ik weet nergens niks van. ik sex niet met fokkers
Alles goed? Fijn weekend gehad?quote:
Kleine stapjesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
@ tally... het gaat wel ok. ik post hier weer terecht sinds vrijdag dus dat is ff wennen...
Ik heb een fijne weekend gehad jaquote:
Daar staat hooguit één onterechte note in.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:
ik heb mijn notes gezien
in dit en dat topic maakt hij gemene opmerkingen....
wtf
Ik heb ze denk ik ook nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Ik ben braaf!
Oh wacht, dat is ook niet goed natuurlijk, braaf is saai
Ow sjit dat moest via de pm natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel verdikkeme.. het kalf is nog niet eens begraven, de put nog niet gedempt en hop... tssss....
Bij abonnementen en dan UserNotes.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ik heb ze denk ik ook niet![]()
Weet dan ook niet hoe je er achter komt of je ze wel of niet hebt
Waarom zijn jullie niet meer met elkaar? Als ik dat mag vragen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Murmeli het volgende:
@ kwaak: ik doe heulemaal niks!
@KF: nee voor mij niet. ik vind kwaak nog steeds een van de tofste kerels die ik ken!
Waar kan je je notes zien danquote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook maar 43, best mild voor een mod.
Het zal gerust terecht zijn, maar dat ze voor dat soort dingen notes aanmakenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar staat hooguit één onterechte note in.
Daar kun je het zien: http://shop.fok.nl/quote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ik heb ze denk ik ook niet![]()
Weet dan ook niet hoe je er achter komt of je ze wel of niet hebt
Ahhh dikke knuffelquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Inderdaad B.I.A! (Brother In Arms)quote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
damn Bels.. we are the same.. Allebei sexy willen kleden voor de dames, allebei geen notes, allebei woest aantrekkelijk, damn... bro!
Mannen in pakquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
Is ook nooit goed he. Meeste vrouwen houden van een man in kostuum, maar dit is ook weer niet goed, zucht
Spreek voor jezelfquote:
Heel druk weekendquote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Kleine stapjes
[..]
Ik heb een fijne weekend gehad ja
En jij?
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen, daar er niets is dat ik niet kan!
Ohquote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar kun je het zien: http://shop.fok.nl/
Al kan ik je ook wel melden dat je er 1 hebt.
Kijk, zie hier, gaat rete soepel!!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
raak met een willekeurige vinger van je rechterhand je rechterelleboog eens aan?
Weet ik, ivm haren van je katten. Maar ja, welke kledingsstukken houden geen haren vast? Dan kan ik net zo goed naakt op je bank gaan zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen in pakHet is alleen niet zo'n goed idee dat bij mij op de bank te doen
![]()
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik heb geen druk weekend gehad. Gewoon leuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel druk weekendDus zit gaar op kantoor maar gelukkig ben ik vrij vanmiddag
Hej dat wist ik niet. Jammer.quote:
gedoe ookquote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
@rival: nee ik heb nog even gedoe aan deze fokker-ex
(nog even moet je ruim interpreteren...)
@tally: kleine stapjes?
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Weet ik, ivm haren van je katten. Maar ja, welke kledingsstukken houden geen haren vast? Dan kan ik net zo goed naakt op je bank gaan zitten.
Ik kom wel op het goede moment weerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik, ivm haren van je katten. Maar ja, welke kledingsstukken houden geen haren vast? Dan kan ik net zo goed naakt op je bank gaan zitten.
*knuffel*. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
@rival: nee ik heb nog even gedoe aan deze fokker-ex
(nog even moet je ruim interpreteren...)
@tally: kleine stapjes?
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: naakte mannen op je bank?ik kom ook kijken!
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk, zie hier, gaat rete soepel!!
zie je wel dat ik alles kan![]()
Patserinnetje!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen druk weekend gehad. Gewoon leuk.
En vrij vanmiddag lekker! Ik hoef maar 3 dagen te werken deze week!
Goed. Uhm Snuit? Sorry, me and my big mouth. We zullen wel moeten nu hehe.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet
Maar naakt![]()
Timing is everything hehe.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik kom wel op het goede moment weer
Bengeltjelief!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*knuffel*. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.![]()
Goedemorgen allemaal.
Rebel.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Goed. Uhm Snuit? Sorry, me and my big mouth. We zullen wel moeten nu hehe.
Huh? wat? ik? naakt?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Goed. Uhm Snuit? Sorry, me and my big mouth. We zullen wel moeten nu hehe.
Oeeh.. details?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.![]()
![]()
Heerlijk weekend.![]()
Soms wil je de tijd gewoon stil zetten.
sarcasme.quote:
Je weet wel beter he bengeltjequote:Op maandag 8 juni 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Wat ben jij makkelijk.Niet zegt dat alle mannen makkelijk zijn.
YW Murm.![]()
Goed, gelukkig ben ik net zo schaamteloosquote:
Naakt bij mij op de bankquote:
We houden het leven graag simpel ja, zouden jullie eens een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, alle mannen zijn toch wel makkelijk.
Dan is dit mooi de gelegenheid om het wel te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
Uhh meer dan dat vertel ik eigenlijk nooit.
Kan ik ook komen? Zag dat murm ook komtquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We houden het leven graag simpel ja, zouden jullie eens een voorbeeld aan moeten nemen.
Oja? Weet niet of iedereen het daar zo mee eens is.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is dit mooi de gelegenheid om het wel te doen
Jij bent ook welkomquote:Op maandag 8 juni 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Kan ik ook komen? Zag dat murm ook komt
Vertel dat eens aan mijn exen enzoquote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, alle mannen zijn toch wel makkelijk.
ik neem wel iemand op schoot dan..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom![]()
Alleen mijn bank heeft niet zoveel plek5 man, max. Maar dat komt wel goed
Die weten dat al, ze hebben je in bed gehad (laat ik het netjes houden) en daarna net zo makkelijk weer laten gaan.quote:
Wat zei ik nou vorige week tegen je Rival? Forget about it. Dus doe dat tongetje maar weer naar binnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
een naakte bankmeet bij nouk als ik het goed lees, is dit niet meer iets voor KPD?
Moet je je eerst aanmeldenquote:
Ik vier donderdag en vrijdag mijn verjaardag.quote:
Ik bedoelde makkelijk qua karakter!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die weten dat al, ze hebben je in bed gehad (laat ik het netjes houden) en daarna net zo makkelijk weer laten gaan.![]()
sorry
Heb ik, 6 stuksquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
@ nouk, heb je nog een stoel? als iedereen dan op elkaar gaat liggen, dan kijk ik toe vanaf de stoel
quote:
Op 2 dagen je feestje vieren?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vier donderdag en vrijdag mijn verjaardag.
Dus heb ik vrij voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |