quote:
Yolanthe en Wesley Sneijder samen bij Toppers
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - En daar waren ze weer. Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zaten samen in de vipbox van Ajax bij het Toppers-concert in de ArenA. Yolanthe wordt getroost door Wesley. „Ze komen beiden uit een lange relatie. En ze doen het dus voorzichtig aan”, zegt de manager van Yolanthe, Selena Visser. „Maar je zult ze vaker samen zien. Ze maken er geen geheim van dat ze goed met elkaar kunnen opschieten. Dit concert was geen uitzondering. En wie weet wat er groeit.”
Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder was getrouwd met Ramona, die na hun scheiding met hun kindje terugverhuisde naar Nederland. Wesley bezoekt hen regelmatig.
Yolanthe heeft een tumultueuze relatie met zanger Jan Smit achter de rug en kreeg eerst de schuld van de breuk. Maar zij vertelde „heel verbijsterd te zijn toen Jan het uitmaakte”. Yolanthe: „Toen ik met Wesley Sneijder in de parkeergarage kussend ben gefilmd, was het al drie weken uit met Jan. Hij zei zelf dat het heel onrechtvaardig was dat ik nu de schuld kreeg van de breuk. We hebben samen de beelden uit de parkeergarage bekeken. Jan vond het rot dat ik de schuld kreeg.”
Kort daarop vertrok Yolanthe uit de Volendamse villa van Jan Smit en verhuisde naar een huurappartement in Amsterdam. Liza, de Volendamse om wie Jan het onder meer zou hebben uitgemaakt, verhuisde vanuit haar woning met haar 1-jarig kindje naar haar ouders. Haar vriend en vader van het kindje, stukadoor Wim, bleef alleen achter in hun huis. Jan Smit was de afgelopen dagen met Rita Verdonk in de Franse villa van Rik Felderhof. „Wat een heerlijk huis. Ik heb de mogelijkheid gehad om afstand te nemen van alles. Geweldig.”
Weekblad Privé maakte foto’s van Wesley en Yolanthe in de vipbox bij het Toppers concert. De volledige reeks staat in het blad, dat woensdag verschijnt. Kijk op de Pagina Privé in De Telegraaf voor de eerste foto.