Ja, maar...quote:
Die wilde ikquote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Je slaapt toch niet onder een dagdag-dekbed, hè?
Leg uit dan, oldbiequote:
quote:Today, my 11 year old brother walked in on me sitting on my boyfriend's ass and giving him a back massage. He tilted his head a little and then said "Aren't you guys doing it wrong? Isn't he supposed to be on top?" My boyfriend laughed and gave him a high-five. FML
Ik ook, echt geen idee waaromquote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar...
Het was een serieuze vraag, want ik heb er 1300
Lach maar.quote:
Ik zou hem ook een high five geven.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ [url=Today, my 11 year old brother walked in on me sitting on my boyfriend's ass and giving him a back massage. He tilted his head a little and then said "Aren't you guys doing it wrong? Isn't he supposed to be on top?" My boyfriend laughed and gave him a high-five. FML]afbeelding[/url] ]
Ik vind die Swift niet mooi.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ [url=Today, my 11 year old brother walked in on me sitting on my boyfriend's ass and giving him a back massage. He tilted his head a little and then said "Aren't you guys doing it wrong? Isn't he supposed to be on top?" My boyfriend laughed and gave him a high-five. FML]afbeelding[/url] ]
quote:Today I wanted to quote a section of the site fuckmylife.com, but instead of using the [quote]-tags I used the [img]-tags. Now they know I'm really stupid. FML
Ja, waarschijnlijk trek je eerder de Bluray binnen dan dat je hem kan zien in de bios.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja.Nog erger!
Op Moviemeter stond 20 augustus.
Hihihii ik ging het al edittenquote:
Newbiequote:
Shit, ik wist dat ik dat niet zeker wist, maar was ook weer te lui om het op te zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
fuckmylife.com bestaat niet failrabbit!
Smoesjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihii ik ging het al edittenmaar ik doe altijd plaatjes, geen quotes
bovendien heb ik maar 4 uurtjes geslapen vannacht.
quote:Today, I drove my girlfriend home around 11 to her garage where we start to have sex. When she comes to climax she slips and hits her head. Her parents heard the crash and came down, we were both still naked and she was unconscious. FML
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Lach maar.Ik mocht daarna wel aan m'n moeder uitleggen waarom die euforische stemming van kort daarvoor zo snel was omgeslagen. En ze was juist zo trots op mij omdat ik zoveel punten had gekregen.
Mweh. Ze wilde eerst dat ik maar geen contact meer moest opzoeken met dagdag, maar toen ik haar (en toen kwam m'n vader er ook bij) vertelde dat dat moeilijk ging omdat hij ook post in mijn favoriete reeks op FOK!, kon ze het op zich wel begrijpen. Maar ik moest het haar wel vertellen als dagdag weer stom ging doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nam ze genoegen met je verklaring?
Aansteller.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |