de Auld Mugquote:
goed genoeg, heb even gedacht ook een achternaam te willen, maar dat vroeg ik niet specifiek dus mr_a +1quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
goed genoeg, heb even gedacht ook een achternaam te willen, maar dat vroeg ik niet specifiek dus mr_a +1
Klopt maar wat was uniek aan die prestatie?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef vaagsel het volgende:
Fransisco Elson en Wilfried de Jong
Elson heeft de NBA gewonnen met zijn club.
Yep! Helemaal goed!quote:
Ik dacht dat zijn broer de hartproblemen had. Die is ook overleden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef vaagsel het volgende:
Daarbij heeft hij ook nog een verleden met hartproblemen meen ik. Tegen doktersadvies in toch weer gaan basketballen en het dan toch zo ver schoppen.
Berlijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef vaagsel het volgende:
Welke Europese stad heeft na Londen en Parijs het grootste aantal hotelbedden?
Zou kunnen ja. Daardoor mocht hij niet meer sporten van zijn moeder maar kon het uiteindelijk toch niet laten? Zoiets was het iigquote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn broer de hartproblemen had. Die is ook overleden.
Of hij durfde zelf niet meer. Hij heeft een tijdje niet gebald idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Daardoor mocht hij niet meer sporten van zijn moeder maar kon het uiteindelijk toch niet laten? Zoiets was het iig.
Rotterdam?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef vaagsel het volgende:
Het antwoord ligt niet voor de hand dus alvast een hint:
Door het grote aantal hotels heefthet grootste aantal hoge gebouwen (door Emporis gedefinieerd als: 35 meter en hoger[1]) naar bevolking ter wereld: gemiddeld is er voor elke 180 inwoners een gebouw van 35 meter of hoger.
Dat klinkt meer Pools.quote:
De_kromme +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |