En wie had er gelijk volgens jou?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef Tanjaa het volgende:
Jullie zijn wel entertainent zeg![]()
Net 10 minuutjes zeer geïnteresseerd dat gedoe met De_Kromme zitten lezen
Laten we de zaak nu niet weer ophalen. Streep eronder en weer verder spelen.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we de zaak nu niet weer ophalen. Streep eronder en weer verder spelen.
Jij bent pas echt wijs.quote:
Oh sorry.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we de zaak nu niet weer ophalen. Streep eronder en weer verder spelen.
Kom op nou, punt er achter zetten en doorgaan met het spel. En gewoon nog met De_Kromme.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bent zeer zeer verdacht. Ik vond het een goeie actie van Rots trouwens.
Psst, zoals ik hierboven al schreef: AKQ #1594..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Kleine aanvulling voor topic 1595, aangezien ik nog steeds geen totaalstand heb gezien:
Ik snap jou niet.quote:
Oké, is goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Psst, zoals ik hierboven al schreef: AKQ #1594..
Dago had de stand al bijgewerkt...
Dat wel ja. Mooie ontmaskering.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bent zeer zeer verdacht. Ik vond het een goeie actie van Rots trouwens.
Ik was nu niet sarcastisch. Ik meende het echt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.![]()
Wanneer ben je nou sarcastisch en wanneer niet?
Neuh, ik moet gewoon wat beter worden in jouw zinnen decoderenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was nu niet sarcastisch. Ik meende het echt.Ik zal voortaan alleen maar aardig zijn....
Jij vroeg anders om mijn meningquote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Streep eronder werd toch gezegd. Dus ook voor jou.
Okay. Je bent niet de enige hoor. Ook mensen met wie ik al jaren omga(14-15 jr) weten nog niet wanneer ik serieus ben of niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neuh, ik moet gewoon wat beter worden in jouw zinnen decoderen
quote:
Dat weet ik, maar jij zegt tegen hem dat er een streep onder is gezet terwijl je eerst zelf om mijn mening vroegquote:
Zo doe je dat dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij zegt tegen hem dat er een streep onder is gezet terwijl je eerst zelf om mijn mening vroeg![]()
En,
ik ga de streep maken!
________________________________________________________________________________
Tadaa, problem solved
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |