Kun je voorbeelden geven?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:48 schreef renzell het volgende:
Een kind =
Absoluut relativerend wat betreft veel andere zaken in het leven..
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:27 schreef iamredleader het volgende:
... iets wat de handen vlijtiger, het geduld groter, de nachtrust korter, de liefde voller en het leven mooier maakt
Neuh, das samen gaan verbouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef marlieske het volgende:
een kind is de grootste test voor je relatie
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
... iemand die gewoon precies zegt wat in 'm opkomt, zonder zich zorgen te maken hoe een ander daarover denkt.
Voorbeeld: Teamlead kwam me ophalen voor een meet. Isa heeft even bedenkelijk naar mij en haar papa gekeken en concludeerde vervolgens heel nuchter: 'Wij hebben wél haar...'
Zo zat ik eens in de trein tegenover een mevrouw met haar dochtertje (schat dat het meisje een jaar of 3/4 was)quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
een kind kan eerlijk zijn zonder dat iedereen daar over valt.. dingen zeggen waar je eigelijk kwaad om moet zijn maar om begint te lachen om dat het er toch zo goud eerlijk uit komt alsof het heel normaal is..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zo zat ik eens in de trein tegenover een mevrouw met haar dochtertje (schat dat het meisje een jaar of 3/4 was)
De conducteur kwam langs en vroeg om de plaatsbewijzen en de moeder verontschuldigde zich dat ze geen kaartjes had en stak een verhaal af.Tijdens dit verhaal keek het dochtertje haar moeder met grote ogen aan en zei vervolgens *maar mamma, je koopt toch nooit een treinkaartje*.
Dn is het héél erg moeilijk om niet keihard te gaan lachen.
* Loedertje heeft dan ook hardop gelachen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:11 schreef Martineke het volgende:
lekker eerlijk....
collectante aan de deur, papa zegt " nee geen geld". deur weer dicht
Romijn doet vervolgens de deur open, MIJN PAPA HEEFT WEL CENTJES
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |