IK HERKENDE 'M OOK WEL, IK REAGEERDE ER ALLEEN NIET OP.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die referentie met een knipoog wel herkende als je correctie naar Luur en Zotheid eerder op dag.
Graag.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Fasci en Floor hebben ongelijk, maar moet ik dat nou gaan uitleggen..
Ik ben wie je wilt dat ik ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, dus je bent nog student.
Dan had je het wel moeten doen, want dit kost alleen maar meer moeite.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
IK HERKENDE 'M OOK WEL, IK REAGEERDE ER ALLEEN NIET OP.
Als je er FLUUT FLUUT FLUUT van maakt, krijg je een 9,2176quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef dagdag het volgende:
heb lied geschreven op mijn blokfluit
FUUUT FUUUUUT FUUUT FUUUTF FUUUUT FUUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUT FUUUUUUUT FUUUUT
cijfer???
NIET!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk. [insert hier de gniffel-smiley die ik dankzij tinypic weer kwijt ben]
Wij hebben een egel in de tuinquote:Op maandag 8 juni 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat je deze egel was en dat je in m'n achtertuin zou wonen.
quote:
Ik zeg het niet graag maar Emimich gebruikte c.q. gewoon goed hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 00:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
c.q. betekent oorspronkelijk 'in welk geval'. Dan zou het jouw zin zijn:
"Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- in welk geval uitgangen heeft."
En ja, het wordt ook gebruikt als 'en' en 'of' maar:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat je deze egel was en dat je in m'n achtertuin zou wonen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij hebben een egel in de tuinElk jaar heeft ie kleintjes. Alleen ze waren vorige keer allemaal verzopen in de vijver.
In de volgende zinnen wordt c.q. ten onrechte gebruikt (het juiste alternatief staat er tussen haakjes achter).quote:Op maandag 8 juni 2009 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar Emimich gebruikte c.q. gewoon goed hoor
C.q. wordt ook vaak gebruikt als "dan wel" waarmee zijn zin zou als volgt zou luiden:
"Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- dan wel uitgangen heeft"
En dat is een volkomen correcte zin
Wij hebben er ook eentje, ik ben er al een paar keer bijna op gaan staan 's nachtsquote:Op maandag 8 juni 2009 00:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij hebben een egel in de tuinElk jaar heeft ie kleintjes. Alleen ze waren vorige keer allemaal verzopen in de vijver.
Het is ook correct, maar onnodig. Zoals de quote daaronder al vertelt, dien je in zinnen waar 'en' of 'of' ook toepasbaar is, die woorden te gebruiken. In normale teksten zal c.q. in die context niet worden toegepast.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar Emimich gebruikte c.q. gewoon goed hoor
C.q. wordt ook vaak gebruikt als "dan wel" waarmee zijn zin zou als volgt zou luiden:
"Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- dan wel uitgangen heeft"
En dat is een volkomen correcte zin
Ja maar dat maakt het nog niet foutquote:Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is ook correct, maar onnodig. Zoals de quote daaronder al vertelt, dien je in zinnen waar 'en' of 'of' ook toepasbaar is, die woorden te gebruiken. In normale teksten zal c.q. in die context niet worden toegepast.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:29 schreef Florian_ het volgende:
Graag.
C.q. kan in deze geïnterpreteerd worden als 'dan wel'.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef Emimich het volgende:
Inderdaad, zo'n vrijdenker zoals jij wordt niet vaak geboren. Jij praat met meer mannen tegelijk dan je lichaam in- c.q. uitgangen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |