abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 23:01:08 #1
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69811522
Ik gooide em dicht!

Laatst geplaatste foto's/berichten
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef Guess. het volgende:
Joost wil perse onder de dekens slapen!

Gijs houd altijd even speelkwartier voor het slapen.

Terug van buiten even afdrogen

Micky komt even wat drinken....

quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Lau. het volgende:

Enne, Mr Jummy! Tessy vind Mr Jummy ook leuk!

Lief stelletje he
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Laat me eens lekker liggen

Mr. Jummie je moet geen sultana's eten eet mijn rask maar op ik vind dat niet zo lekker

Bijna 9 maanden alweer wat gaat de tijd toch hard

Ik snap niet dat het zoveel moeite is om even met je hondje naar buiten te gaan. Onze Beau doet het ook het liefste op vuil of gras. Wij wonen ook op de eerste etage.

[ Bericht 4% gewijzigd door senesta op 09-06-2009 22:05:15 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 7 juni 2009 @ 23:01:56 #2
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69811551
Waarom krijg ik de foto's er niet in Mischien dat een modje me kan helpen??
  zondag 7 juni 2009 @ 23:11:25 #3
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69811900
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Guess. het volgende:
uit de quotes halen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69811918
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Guess. het volgende:
Daar zorgen de quotes voor, je zult ze uit de quote moeten halen.

Linkje naar het oude topic zou ook handig zijn.
pi_69813339
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef Guess. het volgende:
Riann wat voor hondje (ras) heb je?
een kruising tussen chi chu en malteser
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Riann ik denk dat je beter af bent met een kat.
Een pup heeft een hele consequente opvoeding nodig en moet echt zijn energie kwijt kunnen.
Ik heb zelf kleine hondjes, ik zou het ze niet aan willen doen om als enige hond in een appartement te zitten zonder MINSTENS 3 flinke wandelingen per dag. Daar zijn honden gewoon niet geschikt voor, hoe klein dan ook.

Oeh de hondjes met Mr. Yummie zijn leuk!!!
Ik heb een hondje genomen op dokters advies een maatje voor mij ik kan niet werken etc en je MOET er 3 keer mee gaan wandelen dus hij kan wel degelijk energie kwijt en smiddags doet hij met mij mee een middagdutje samen in bed en hij heeft zich al helemaal aangepast aan mijn ritme. Zoals ik al eerder aangaf heb ik een spierziekte normaal lig ik tussen 9 en half 11 te slapen savonds ooit een enkele keer om 7 uur savonds al en het verschild per dag hoe ik me voel. En als ik hem niet had dan zou ik dus weinig buiten komen. En dan zou ik in isolement komen. Maar goed dat doet er allemaal niet toe want ik ben me nu aan het verdedigen. Neem maar van mij aan dat ik goed ben voor het hondje. Het gaat mij er gewoon om dat hij makkelijk even naar die bak kan doen om zijn plasje en zijn poepje te doen. En dat ik dan ook even rustig mijn ding kan doen. (ben bijv vlot een half uur bezig met ontbijt door mijn ziekte) Vind het jammer dat jullie min of meer laten blijken dat ik niet goed zou zijn voor mijn hond.
  Moderator maandag 8 juni 2009 @ 06:42:07 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_69816163
Ik kijk weer even mee naar alle lieve hondjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_69816181
quote:
Op maandag 8 juni 2009 06:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kijk weer even mee naar alle lieve hondjes
Zijn er fans van ierse setters?...mooie beesten!

pi_69816920
rian, ik weet niet hoe dat precies met jou zit natuurlijk
maar sinds ik ronja kan uitlaten met mn scootmobiel kunnen we ook veel verder wandelen en meer verschillende plaatsen
als ik dan mn krukken meeneem zet ik de scoot ook wel gewoon in het park en ga dan nog een stuk wandelen om toch ook mn loopoefeningen te kunnen doen....
  maandag 8 juni 2009 @ 08:54:25 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69817168
Riann ik zeg niet dat je niet goed bent voor je hond maar een puppy heeft meer beweging nodig dan drie keer per dag een kwartiertje naar buiten en dat zal de eerste 10 jaar van zijn leven minstens zo blijven voor een kleine hond. Je kan niet zo een hond twee keer per dag op de kattenbak laten gaan omdat jij niet naar buiten kan, dat is echt wel sneu voor die hond. Tuurlijk is dat heel rot voor jou hoor.
Maar je zei ook dat je in je dorp liever 's avonds niet over straat wil en zo, zulke dingen zul je je echt overheen moeten zetten voor je hond, niks willen, dan is het moeten.
Ik wil ook liever niet door de zeikregen lopen voor ik mn bed in ga maar hey, ik heb honden en ik woon in een flat dus ik zal wel moeten hoor. En als jij al die dingen om lichamelijke redenen niet kan dan moet je toch echt verder kijken dan naar wat goed voor jou is maar ook kijken of dat nog wel fair voor de hond is Mss was een wat ouder hondje dan wel veel geschikter voor je geweest.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2009 @ 08:58:04 #10
176471 oh-oh
pi_69817215
En nog ff wat fotootjes:

'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2009 @ 11:17:17 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_69820456
Terug Vind bijna geboren Puppybroertje voor Beau

Wat vinden jullie van kennels voor de hond?
Als alles goed is word ik binnenkort geopereerd, en ik heb niemand waar ze naar toe zou kunnen. Naar mijn ouders wel maar die hebben een 15 jr oude Jack Russell en die wordt helemaal gestrest van Beau. Maar we de JR moeilijk dagen onder invloed houden.

ik vind het echt 3x niks om haar weg te brengen maar er is weinig andere keus
  maandag 8 juni 2009 @ 11:28:22 #12
176471 oh-oh
pi_69820784
Ai, dat lijkt me echt rot als je dr niemand voor hebt, ik heb geen ervaring met kennels, zal mijn honden dr nooit heen doen ( ik heb heel veel poteniele oppasadresjes gelukkig, ik hoop dat ik dr nooit gebruik van hoef te maken...)
Je woont vast ver van mij he?
( Groucho Marx )
pi_69821638
oh oh ik blijf je foto's zooo leuk vinden

Hier gelukkig ook genoeg oppas adresjes voor Ronja, en toen ik zelf net uit het ziekenhuis was met mij er bij!
pi_69821643
Terug vind pupssss!
pi_69822371
Wij hebben onze teckel één keer naar een kennel gebracht, schoon mandje, schoon kussentje etc.. Toen we haar ophaalden zat haar hele mand (en zij zelf) helemaal onder de kots en poep.
Daarna nooit meer gedaan, en bij Rinske gaat dat ook niet meer gebeuren.

maandag 8 juni 2009 @ 21:46:47 #16
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69842098
Krijg het niet voor elkaar hoor met de de openingspost,om de foto's te laten zien

Gijs,Joost & Mickey

Riann,wat ik altijd doe s'morgens uit bed gelijk m'n huispak aan en ff de hondjes buiten laten,sávonds voor het naar bed gaan ook.Heb je trouwens een reutje of teefje? Ik heb wel eens gehoord dat ze een chihuahua op de kattenbak hun behoefte laten doen maar weet er verder niks van.Ik vind gewoon dat een hond hoe klein ook naar buiten moet om zijn behoefte te doen.Heb je een balkon?

Oh-Oh,leuk weer hoor

Onze honden gaan regelmatig naar een kennel/pension,ze hebben het SUPER naar hun zin daar,kunnen flink ravotten en echt hond zijn.Krijg ze dan ook altijd zwart terug Het was wel even naar een goed kennel,bij 2 andere kennels waar we zijn gaan kijken vonden we het niks.Als ik de keuze zou hebben zou ik ze ook liever bij familie/vrienden laten,ook is het niet echt goedkoop als je telkens 2 honden er heen brengt.
pi_69843705
steeds als ik gijs en joost met mickey zie denk ik zou ronja dat maar kunnen!
  maandag 8 juni 2009 @ 22:24:50 #18
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69843888
Ben je bang dat ze d'r pakt?
Hier was het ook even spannend hoor,vooral met Joost wist ik niet hoe die zou reageren das toch een teckel,op straat gaat ie alles achterna maar hier in huis gaat het prima en wil die alleen maar spelen,hier zitten ze dus als 2 kneuzen te kijken hoe Micky wat gaat drinken uit hun bak! Ik durf ze niet met elkaar alleen te laten hoor.
pi_69843963
ik weet zeker dat ze gaat proberen te pakken! vogel in de stress daardoor vloog daardoor tegen het raam
en toen dook ze er helemaal op af
gelukkig stond baasje in de buurt!
pi_69847773
Tessy + vogel zou ook een grote ramp worden denk ik...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:45:53 #21
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_69852844
Heey Billy en Chico... hoe vinden jullie mijn nieuwe outfit!

Giroblauw pas bij jou:

Stemmig beige en klaar om te gaan fietsen:

Lara is zielig ... een week of 3 geleden was ze tussen de prikkeldraad gesprongen bij het overloopparkeerterrein van de Efteling. Ze had een ienimienie klein wondje wat mooi aan het genezen was... maar korstjes gaan jeuken en madam had er nogal last van. Dus als het jeukt, moet je krabben volgens mijn oma, met als gevolg dat ze het helemaal had opgengekrabt.

Vrijdag dus naar de dierenarts geweest, shot antibiotica gehad en een pillenkuur voor 5 dagen en ook een antibioticazalfje voor 5 dagen. Trek maar een oud shirt aan, in de hoop dat ze er vanaf blijft. En wonder boven wonder helpt het als een tierelier. Als het meezit mag ze morgenavond bij de training weer zwemmen, het is nu al een paar dagen dicht. Hopelijk ligt ze binnenkort weer gewoon weer lekker in het zonnetje.

Onze vaste dierenarts was op vacantie en z'n vervangster was minder enthousiast over jachthonden. Ik vroeg haar over het zwemmen, toen ze vroeg of ik er mee op jachtcursus zit en of we dan toch alleen maar met dummies oefenen. Tuurlijk niet... jachthonden die aan jachtwedstrijden mee willen doen, zullen van te voren toch ook wel een keertje een eend of konijn in hun bek moeten hebben gehad. Wat dat betreft zijn het net boeren... wat ze niet kennen dat vreten ze niet. Dat vond ze dus al niets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens ging ze een verhaal [wat ze ooit ergens van iemand gehoord had] vertellen over Duitse Staande Draadharen die in Duitsland zo gefokt worden dat ze pas mee op jacht mogen als ze eerst een kat hebben vermoord .

Ik heb haar toch beleefd verteld dat er geen enkele Staande hond zelf een beest gaat vermoorden... sowieso geen enkele jachthond [die fatsoenlijk is opgevoed en afgericht]. Uitgelegd dat Staande honden het wild aanwijzen en dat de jager het beest afschiet, maar ze wilde het niet helemaal geloven. Toen ik haar vertelde dat al die lieve leuke labrador en golden retrievers ook jachthonden zijn... keek ze me aan of ze water zag branden.

Natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen een liefhebber is van de jacht... ik ben er wel voor. De oom van mijn vriend was boswachter en jaagde ook [met langharen, vandaar onze voorliefde]. Een goede jager schiet om de populatie in stand te houden, niet om gewoon effe lekker te knallen. En ze schieten wild... dus niet het konijn van je buurmeisje of de eend op de kinderboerderij.

Dus mijn hond mag lekker oefenen met wild en als ze het goed doet en er veel plezier aan beleefd, mag ze straks lekker met de wedstijden meedoen.

Volgende week gaan we naar Asperen. Daar is de kampioenschapclubmatch van de Langhaarvereniging en Lara gaat ook meedoen. Wel leuk om een keertje mee te maken en de fokker vroeg of ik ook mee wilde doen. Gelukkig een vrije dag kunnen regelen op m'n werk, en m'n moeder vond het niet erg dat ik 's avonds pas naar haar verjaardag kom.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 09-06-2009 09:51:40 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:27:40 #22
176471 oh-oh
pi_69853936
Oeh Lara , daten???

Stom zeg, van die da, ik weet die dingen nog!
( ok ik weet er nogal wat van omdat de moeder van een vriendin vizsla's fokt en traint en zo en ik dat altijd volg omdat ik t leuk vind).
Ik hoop dat dr jeuk ieg snel over is, Karel die krijgt zulke plekken als er een vlo over hem loopt ( rot allergie ) dus ik weet hoe vreselijk het is. Maar de shirtjes staan dr keicute!
En wat leuk dat jullie zomaar eens aan een wedstrijd mee gaan doen zeg!
( Groucho Marx )
pi_69860653
Och arme Lara, en rare dierenarts. Die zou toch beter moeten weten.
pi_69861983
Ik heb besloten om hem op vaste tijden uit te laten.
's morgens rond 9 uur
's middags tussen half 1 en 1 uur en dan rond 4 uur nog een keer
En om half 8 En dan afwachten of hij het vol kan houden tot de volgende ochtend ofdat ik rond 10 uur nog een keer moet als ik zelf zo lang op blijf ik lig regelmatig voor die tijd in bed.
pi_69862138
Arme Lara, gelukkig is het nu dicht
En die dierenarts, ach, niks van aantrekken...

Tessy aan het zonnebaden, en kijkend naar de schaduw van de plant die in de vensterbank staat...

dinsdag 9 juni 2009 @ 15:14:12 #26
176471 oh-oh
pi_69863575
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:31 schreef Riann het volgende:
Ik heb besloten om hem op vaste tijden uit te laten.
's morgens rond 9 uur
's middags tussen half 1 en 1 uur en dan rond 4 uur nog een keer
En om half 8 En dan afwachten of hij het vol kan houden tot de volgende ochtend ofdat ik rond 10 uur nog een keer moet als ik zelf zo lang op blijf ik lig regelmatig voor die tijd in bed.
Maar zo krijg je een pup niet zindelijk hoor!
( Groucho Marx )
pi_69863839
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar zo krijg je een pup niet zindelijk hoor!
Hoe dan volgens jou ik straf hem als hij het binnen doet en buiten zeg ik heel liefelijk braaf en hij heeft het de hele middag nog niet binnen gedaan
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:42:43 #28
176471 oh-oh
pi_69864677
Je mag een pup NOOIT straffen als hij iets binnen doet.
Een pup moet nou eenmaal vaak plassen en poepen.
Als ie binnen poept of plast zet je m op de plek neer waar dat wel mag.
En als hij het buiten doet beloon je hem uitbundig.
Normaal doe ik het met een pup zo, ik laat m buiten na elk slaapje en na het eten, dat zijn de momenten waarop een pup moet plassen.
Als je een pup straft op het moment dat ie binnen poept of plast durft ie straks helemaal nergens meer te poepen en te plassen...
Vind je het zelf niet een beetje jammer dat je deze zaken pas uitzoekt na aanschaf en niet voordat je aan het hele puppy avontuur begon?
( Groucho Marx )
pi_69864938
Wij hebben Rinske ook niet gestraft als ze het binnen deed, gewoon met haar naar buiten en daar een plasje laten doen. En idd ook na het slapen.

Het is fijn voor je dat je nu een hondje hebt, maar als je naar jouw gezondheid kijkt zoals je zelf al aangaf én je woont twee hoog. Is het misschien praktischer om een kat te nemen, die zijn ook lief en hoef je niet persé uit te laten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:53:22 #30
176471 oh-oh
pi_69865165
's Morgens niks niet uitslapen, meteen pup half slapend onder de arm grijpen, snel naar beneden hollen en buiten op t gras zetten, dat moet ik ook in de flat met Bil. Ik had mazzel dat die echt extreem snel zindelijk was maar dat kwam natuurlijk ook omdat ik dr ff heel veel tijd en energie ingestoken heb in het begon, dat loont echt.
( Groucho Marx )
pi_69865749
Toen ik Tessy heb gekocht heb ik voor die tijd allerlei zaken over pups opvoeden en zindelijk maken opgezocht. We zijn begonnen met haar iedere 2 uur naar buiten te doen, en sowieso na het spelen en slapen. Toen woonde ik ook op 3 hoog, en moest ik ook telkens 6 trappen af en op denderen... Langzaam opbouwen naar iets meer uren. Als ze het in huis deed ging 1 van ons zsm met haar onder de arm naar beneden en naar buiten, en ruimde de ander het op. Ik heb gelezen dat je het nooit voor de ogen van de pup moet opruimen, gewoon het beestje negeren, direct meenemen naar buiten (ook al is het er al uit) en opruimen zonder dat hij/zij dit ziet gebeuren. Telkens als we vonden dat het langer duurde voor ze wat deed, plakten we er een uurtje bij aan... Om de 3 uur, later om de 4 uur, etc...
Niet lullig bedoelt Riann, maar ik denk dat DanseMacabre gelijk heeft en je beter een kat kunt nemen...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:09:24 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69865887
Men, met een pup mag je de eerste weken wel elke 10 minuten naar buiten

En 2000 de laatste keer uit vind ik toch echt wat te lang. Charlie gaat meestal tussen 7 en 8 uit, dan rond een uur of 1300, 1900, 2300 give or take.

Soms moet ie s ochtends eerder of later uit waardoor de rest van de tijden op die dag zich ook aanpassen, maar over t algemeen gaat t zo.

In het begin stond ik echt vaak met hem buiten. Na drinken ook weer, na eten ook weer, na elk slaapje weer, na elke drentel.

In t weekend nu gaat ie soms pas om 9/10 voor zn eerste keer, maar daar heeft ie verder ook geen problemen mee. En dan gaat ie s middags en s avonds ook iets later dan normaal.
Maar dat had ik niet hoeven proberen toen ie nog een pup was
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69865903
tvp
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:11:09 #34
176471 oh-oh
pi_69865953
Rian heeft 13 uur ruim berekend voor de nacht, in die 13 uur poept en plast die pup mss wel minstens 10 keer...
( Groucho Marx )
pi_69866416
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Je mag een pup NOOIT straffen als hij iets binnen doet.
Een pup moet nou eenmaal vaak plassen en poepen.
Als ie binnen poept of plast zet je m op de plek neer waar dat wel mag.
En als hij het buiten doet beloon je hem uitbundig.
Normaal doe ik het met een pup zo, ik laat m buiten na elk slaapje en na het eten, dat zijn de momenten waarop een pup moet plassen.
Als je een pup straft op het moment dat ie binnen poept of plast durft ie straks helemaal nergens meer te poepen en te plassen...
Vind je het zelf niet een beetje jammer dat je deze zaken pas uitzoekt na aanschaf en niet voordat je aan het hele puppy avontuur begon?
Nee, ik zit op een puppycursus ik heb afgelopen zondag 3e les gehad En die zeggen dat je hem moet straffen op het moment dat je hem betrapt als hij binnen doet als ik eerst van 2 naar begane grond moet is hij dat vergeten. En wij hebben thuis een duitse herder gehad en die was binnen 1 week zindelijk. Dus ik weet heel goed waar ik aan begonnen ben. Alleen bij dit hondje duurt het gewoon wat langer. Maar hij gaat dat leren. Maar goede tips zijn altijd welkom. Je weet ooit nooit.
pi_69866455
Rinske gaat om 11 uur uit voor het slapen gaan en daarna weer om 7 uur. Vervolgens elke keer dat ze heeft geslapen. Ze geeft het tegenwoordig ook zelf aan.
pi_69866492
o ja ik heb hem al 9 weken en de eerste weken moest je idd de hele tijd naar buiten met hem. Maar hij was redelijk zindelijk toen ik hem mee nam hij gaf thuis ook aan wanneer hij moest. hij is hier vanaf zondagmiddag. Hij heeft een wenperiode nodig. En zo te zien is hij nu al een stuk meer gewend want het gaat al de hele middag goed.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:23:52 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69866533
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef Riann het volgende:

[..]

Nee, ik zit op een puppycursus ik heb afgelopen zondag 3e les gehad En die zeggen dat je hem moet straffen op het moment dat je hem betrapt als hij binnen doet als ik eerst van 2 naar begane grond moet is hij dat vergeten. En wij hebben thuis een duitse herder gehad en die was binnen 1 week zindelijk. Dus ik weet heel goed waar ik aan begonnen ben. Alleen bij dit hondje duurt het gewoon wat langer. Maar hij gaat dat leren. Maar goede tips zijn altijd welkom. Je weet ooit nooit.
Dat is allang achterhaald. Als jij hem straft omdat hij poept, denkt die hond niet dat het is omdat het niet binnen mag, maar omdat hij poept. In plaats van dat hij er zindelijk van wordt, gaat ie t op stiekeme plekjes doen, in huis.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:25:33 #39
176471 oh-oh
pi_69866612
Doe me een lol en straf hem niet als ie binnen plast of poept.
Tis een baby, die kan daar echt niks aan doen, jij bent zn baasje en moet er voor zorgen dat hij buiten kan poepen en plassen, waar het hoort!
( Groucho Marx )
pi_69866632
Jullie doen net of ik niet goed ben voor die hond terwijl zat mensen op plaatsen een hond hebben waar hij overdag de hele dag in de bench zit omdat de baasjes werken en dan snachts weer. Terwijl ik de hele dag thuis ben en hem zoveel mogelijk overal mee naar toe neem. Beetje jammer.
pi_69866665
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Doe me een lol en straf hem niet als ie binnen plast of poept.
Tis een baby, die kan daar echt niks aan doen, jij bent zn baasje en moet er voor zorgen dat hij buiten kan poepen en plassen, waar het hoort!
Daar ben ik toch nu bezig of hoe heb ik dat. Ik ga op gezette tijden naar buiten met hem dat hij precies weet straks waar hij aan toe is.
pi_69866709
O ja en hij heeft de gewoonte om bij ons thuis mijn ouderlijk huis te poepen en te plassen die gewoonte moet nu doorbroken worden en dat kan een tijd duren vertelde ze me op de hondenschool
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:29:22 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69866788
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is allang achterhaald. Als jij hem straft omdat hij poept, denkt die hond niet dat het is omdat het niet binnen mag, maar omdat hij poept. In plaats van dat hij er zindelijk van wordt, gaat ie t op stiekeme plekjes doen, in huis.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:30:46 #44
176471 oh-oh
pi_69866846
Nee dat zeg ik niet, maar je verandert wel snel van gedachten ook hoor, eerst wil je m krantzindelijk maken, dan wil je er wel op bepaalde tijden mee naar buiten.
Je zegt zelf dat jullie thuis een herder met een week zindelijk hadden. Dat ging ook niet vanzelf toch?
En ja, ik vind het wel echt sneu voor een hond als je hem neemt al met het idee om er maar drie keer per dag 10 minuten mee naar buiten te gaan wanneer dat jou uit komt.
Als je niet meer kan en wil inzetten voor die hond is het voor de hond echt niet leuk.
Een beetje pup kan zijn energie binnenshuis echt niet kwijt, dus aan jou 24 uurs gezelschap alleen heeft die hond niet alles hoor.
En denk ook aan de socialisatie, hoe minder je ermee naar buiten gaat en hoe minder je er mee onderneemt hoe minder ie straks gewend is en dan heb je een heel onaangepast hondje.
Of je krijgt een hondje dat je straks nog geen uur alleen kan laten omdat je even boodschappen moet gaan doen.
Je had mss echt beter voor een oudere hond kunnen kiezen die niet meer veel actie en beweging hoeft en al zindelijk is, er wordt zo vaak een thuis gezocht voor oudere honden bij iemand die veel thuis is.
Zo een hond is snel tevreden met een blokje om.
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:31:34 #45
176471 oh-oh
pi_69866888
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef Riann het volgende:

[..]

Daar ben ik toch nu bezig of hoe heb ik dat. Ik ga op gezette tijden naar buiten met hem dat hij precies weet straks waar hij aan toe is.
Met een pup moet je naar buiten wanneer het hondje aangeeft dat ie wat moet, niet wanneer jij dat wil, daar zit echt een heel groot verschil in!
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:31:56 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69866905
Hehehe, ik las krankzindelijk
pi_69867736
nou ja ik doe wat ik denk wat het beste is voor de hond en ik wil ook zeker de dingen doen die het beste is voor mijn hond. ik zal dit zeker ook gaan overleggen met de hondenschool die hebben er immers toch veel verstand van. En wat betreft socialisatie ik doe puppycursus zoals ik al zei dat is er zeer goed voor. En als ik naar een vriendin ga neem ik hem ook mee. Het is gewoon een schat van een hond er zit geen kwadeheid in. Hij gromt niet alleen als hij aan het spelen is kan hij speels grommen en ik moet zeggen hij gaat voor iedere hond op zijn rug.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:55:10 #48
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69867890
Ik stond met Joost de 1e 10 dgn om 3.00 s'nachts slaapdronken buiten met em,ik woonde toen nog midden in de hoofdstraat vlakbij alle cafe's en daar stond ik in m'n ochtendjas terwijl al die jonge lui voorbij kwamen,op een gegeven moment riep een groep jongens...Maar hij is wel lief!!! haha

Rian,ik geloof best dat je het beste met je hondje voor hebt maar ik denk dat je echt onderschat hoeveel zorg en opvoeding zo'n pup nodig heeft om tot een goede leuke brave hond op te groeien,hij is dan wel klein maar dat maakt niet uit.Nu gaat ie echt te weinig naar buiten en straffen omdat ie nog niet zindelijk is is nooit goed,ook al betrap je em,als je pech hebt krijg je dadelijk een zenuwachtig angstig hondje.Ik heb ook op puppycursus met mijn honden gezeten en heb ze echt nooit moeten straffen als ze in huis deden hoor,en ik kan je vertellen met een teckel zakt de moed je soms echt in de schoenen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:56:20 #49
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69867930
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Riann het volgende:
en ik moet zeggen hij gaat voor iedere hond op zijn rug.
Nog wel ja!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:58:52 #50
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69868016
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:50 schreef Riann het volgende:
nou ja ik doe wat ik denk wat het beste is voor de hond en ik wil ook zeker de dingen doen die het beste is voor mijn hond. ik zal dit zeker ook gaan overleggen met de hondenschool die hebben er immers toch veel verstand van. En wat betreft socialisatie ik doe puppycursus zoals ik al zei dat is er zeer goed voor. En als ik naar een vriendin ga neem ik hem ook mee. Het is gewoon een schat van een hond er zit geen kwadeheid in. Hij gromt niet alleen als hij aan het spelen is kan hij speels grommen en ik moet zeggen hij gaat voor iedere hond op zijn rug.
wat een forumvervuiling ,dacht dat de hoofdzaak leuke foto's waren .
ken hier geen eigen topic over geopend worden ?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:00:21 #51
176471 oh-oh
pi_69868074
En oh ik spreek uit ervaring, ik heb 4 van die kleine lieve schattige hondjes, maar JUIST die kleine hondjes nemen zo makkelijk een loopje met baasjes die het niet zo nauw nemen met de opvoeding...
Die moet je echt ff heel streng opvoeden, heeeeeel veel tijd en heel veel energie in steken.
( Groucho Marx )
pi_69868103
zoals ik al zei ik ga navraag doen bij mijn hondenschool. En hij heeft toenstraks netjes buiten gepoept en daar heb ik hem geweldig voor beloont. Ik zal hem niet meer straffen tot zondag en dan vraag ik dat na hoe te reageren als hij dat wel doet. En ik vind 4 keer op een dag naar buiten nogal wat. Ik denk dat er weinig mensen zo vaak met een hond naar buiten gaan en dan meteen een wandelingentje maken van 10 min/ kwartier. Ik kan wel een halfuur gaan maar heb ik alleen mezelf mee en de hond dat ik de volgende keer buiten dus geen wandelingentje kan maken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:07:43 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69868344
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:58 schreef waterkip het volgende:

[..]

Het is honden met foto's hoor.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:08:10 #54
176471 oh-oh
pi_69868363
Ik denk dat er weinig mensen zijn met gezonde jonge honden die maar zo weinig ermee naar buiten gaan hoor, ik weet niet waar jij die ideeën vandaan haalt!
Mijn honden ( volwassen honden, waarvan al 3 op leeftijd ) gaan minstens 4 keer per dag naar buiten.
Tussen de middag loop ik een uur met de chineesjes, 's morgens en 's nachts minstens een dik kwartier met alle 4 samen ( en dan zijn de KORTE wandelingen ) en als ik thuis kom van mijn werk minstens een half uur maar bij redelijk weer meestal een uur of langer met alle 4 de honden.
En dan heb ik echt low maintenance rassen, wat wandelen en werkdrift betreft, maar ik vind dat wel het minste, zeker als je maar 1 hond hebt en geen tuin en geen soortgenootjes waar hij zich lekker mee kan uitleven.
Die van mij spelen ook nog altijd tussendoor met elkaar, er is in een roedel van 4 altijd wel iemand die wil spelen, dus die kunnen hun energie wel kwijt , die hoeven zich nooit te vervelen.
Echt, ik denk dat je er de inzet niet voor hebt om een hond te hebben , sorry...
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:08:51 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69868392
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Riann het volgende:
zoals ik al zei ik ga navraag doen bij mijn hondenschool. En hij heeft toenstraks netjes buiten gepoept en daar heb ik hem geweldig voor beloont. Ik zal hem niet meer straffen tot zondag en dan vraag ik dat na hoe te reageren als hij dat wel doet. En ik vind 4 keer op een dag naar buiten nogal wat. Ik denk dat er weinig mensen zo vaak met een hond naar buiten gaan en dan meteen een wandelingentje maken van 10 min/ kwartier. Ik kan wel een halfuur gaan maar heb ik alleen mezelf mee en de hond dat ik de volgende keer buiten dus geen wandelingentje kan maken.
Om hem zindelijk te krijgen hoef je ook niet steeds een half uur. Dat is gewoon hup naar buiten, plassen, aahh goedzo oohhg wat goed ja jajajaja, en naar binnen. Buiten de normale wandelingen om.

En echt, een hond daarvoor straffen is het slechtste wat je kunt doen, eerlijk waar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:09:07 #56
176471 oh-oh
pi_69868411
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:58 schreef waterkip het volgende:

[..]

Je hoeft niet te lezen , je kan best fijn scrollen tot aan de plaatjes hoor
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:10:09 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69868461
Lex komt hier elke doordeweekse avond, dan hebben ze allebei al lange wandelingen gehad. Maar echt hè, na 3 uur rondspringen, speelvechten, touwtrekken etc zijn ze nog niet moe
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:11:37 #58
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69868530
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Riann het volgende:
Hier minimaal drie maal een uur.
Je geeft in bovenstaand bericht wel zelf je huidige beperkingen aan,is moeilijk aan je hond uit te leggen lijkt me.
ik wil niet op de zaken vooruit lopen ,maar wat als je mobiliteit afneemt?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_69868559
Dat is dan jouw mening ik denk dat we hier nooit uit zullen komen. IIk heb me eigen mening en ik weet wat ik zie in mijn omgeving. Ik weet dat ik het goed wil doen voor hem en voor mezelf. Ik heb deze hond namelijk ook op doktersadvies.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:13:49 #60
176471 oh-oh
pi_69868619
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Riann het volgende:
Dat is dan jouw mening ik denk dat we hier nooit uit zullen komen. IIk heb me eigen mening en ik weet wat ik zie in mijn omgeving. Ik weet dat ik het goed wil doen voor hem en voor mezelf. Ik heb deze hond namelijk ook op doktersadvies.
En je dokter heeft verstand van honden?
Echt sneu voor de hond als je 3 tot 4 keer per dag 10 minuten al een opgave vind, of dat nou door lichamelijke beperkingen komt of niet, voor een gezonde leuke jonge pup stelt dat niks voor en is dat echt zielig...
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:13:57 #61
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_69868623
Eens wat anders dan Gregor, namelijk Sirpa en Mouska, de honden van mijn vriendin

dinsdag 9 juni 2009 @ 17:28:34 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_69869093
Idd toen ze klein was het even een pas en een poep en weer naar binnen best nog een tijd ook 's nachts. Bij de volgende ook om het uur 2 uur en na het eten spelen en slapen.

Beau was echt zo zindelijk. Mijn gezondheid is ook verre van oke, maar het echt wel ingezien hoeveel werk een hond geeft. Wij hebben we aan de overkant een uitlaat strook dat is wel makkelijk.

@ohoh ja wij wonen in Breda dus dat is een eind

Ik heb een paar pensionnen gezien die me wel aanspreken. En begrijp me goed ik zou nooit op vakantie gaan zonder dat ze mee kon of zo maar dit is een vervelende situatie, Beau heeft ook meer aan me als ik me beter voel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:30:45 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69869166
Elke keer als ik de kamer in wil zie ik dit

Dan dit

Als ik hem niet aanhaal wordt het dit

Dan ga ik aaawww en doe ik dit

En hij heeft echt een dikke volle staart op deze leeftijd had Max nog zo'n lelijke in between staart

En dit is het stuk wat toen geschoren is voor die tand in zijn rug, het haar is daar veel donkerder teruggekomen. Hij kreeg de laatste paar weken sowieso al wat meer kleur, dus misschien logen de fokkers toch niet dat het zo'n drie jaar duurt voor hij zijn kleur heeft

Tevreden waterkip?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:31:56 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69869207
Die foto's heb ik echt net gemaakt, 3 minuten geleden
pi_69869280
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Elke keer als ik de kamer in wil zie ik dit
[ afbeelding ]

Dan dit
[ afbeelding ]

Als ik hem niet aanhaal wordt het dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dan ga ik aaawww en doe ik dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mbt de kleur dat kan idd kloppen. Zito is geen ras retriever maar was ook nagenoeg wit (op zijn oren na) van kleur de eerste 3 jaar, daarna werd hij steeds bruiner zeg maar. Het gekke was dat zijn vacht wel bruinig van kleur werd als hij gezwommen had (ongeacht of het zoet of zeewater was).

12 weken

5maanden:

6 maanden

1 jaar 5 maanden:

4 jaar of zoiets in de buurt ongeveer:

En als bonus een luie 6 jarige Zito:

[ Bericht 7% gewijzigd door Juup© op 09-06-2009 17:41:35 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:43:50 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69869541
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:34 schreef Juup© het volgende:

[..]

Mbt de kleur dat kan idd kloppen. Zito is geen ras retriever maar was ook nagenoeg wit (op zijn oren na) van kleur de eerste 3 jaar, daarna werd hij steeds bruiner zeg maar. Het gekke was dat zijn vacht wel bruinig van kleur werd als hij gezwommen had (ongeacht of het zoet of zeewater was).

12 weken
[ link | afbeelding ]

5maanden:
[ afbeelding ]

6 maanden
[ afbeelding ]

1 jaar 5 maanden:
[ afbeelding ]

4 jaar of zoiets in de buurt ongeveer:[ afbeelding ]
Oh dear, die 5 maanden foto . Ik dacht eerst ook dat ie raszuiver was.

Dit is Charlie zijn moeder

En dit is een dochter uit een eerder nest, zelfde combinatie

Zij zeiden dat die dochter eerst ook veel lichter was, en op deze foto is ze ook nog maar 1 of 2 of zo.

Bij Charlie zie je nu dat zijn poten, en midden op zijn rug toch meer kleur beginnen te krijgen. Maar dat krijg je nog haast niet op de foto
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:44:49 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69869565
Oh, die bonusfoto .
pi_69869980
Charlie & Zito
pi_69870260
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh dear, die 5 maanden foto . Ik dacht eerst ook dat ie raszuiver was.

Dit is Charlie zijn moeder
[ afbeelding ]

En dit is een dochter uit een eerder nest, zelfde combinatie
[ afbeelding ]

Zij zeiden dat die dochter eerst ook veel lichter was, en op deze foto is ze ook nog maar 1 of 2 of zo.

Bij Charlie zie je nu dat zijn poten, en midden op zijn rug toch meer kleur beginnen te krijgen. Maar dat krijg je nog haast niet op de foto
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:21:57 #70
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_69870732
onze Sylver is van gitzwart met rottweiler aftekeningen naar lichtbruin met 2 zwarte vlekken op dr rug gegaan Ze is eind mei 7 geworden, en verkleurd nogsteeds het zwarte wordt steeds minder.
Nou is Sylver natuurlijk geen ras hond, en al helemaal geen golden, maar verkleuren kan dus heeeeel lang doorgaan/duren

vlak na geboorte opgedroogd en wel

week of 6

ong een jaar/1,5

jaar of 4/5 de kleine zwarte is hun moeder

paar weken terug ja dat zijn heeeeeel veel suikertjes, en nee natuurlijk heeft ze niet de hele tafel schoongelebbert ze had al heeeeel lang keurig zitten wachten tot hij ein-de-lijk nou eens klaar was
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_69870767
Hara geweldig hoe er op je gewacht wordt! en juup wat leuk zo een lijn van al die verschillende leeftijden!
pi_69870798
ow die foto van het wachten!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:40:01 #73
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69873371
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef Harajuku. het volgende:

Tevreden waterkip?

Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_69877990
lekker zo in de zee!
pi_69878010
Leuke hondjes hoor.
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 22:03:54 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_69878641
Mooi weer

Ik heb de OP ook even gefixed
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_69878664
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:03 schreef senesta het volgende:
Mooi weer

Ik heb de OP ook even gefixed
dank je senes
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:10:58 #78
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69881231
Dank je senesta

Nog 2 oudjes van Joostje
Puppy-buikje En hij rook zo heerlijk

pi_69881492
joostje op zn stoel zo heerlijk ontspannen
pi_69883283
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef Guess. het volgende:
Dank je senesta

Nog 2 oudjes van Joostje
Puppy-buikje En hij rook zo heerlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lekker ontspannen hondje
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:20:13 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69883612
Die laatste foto
pi_69886722
Joost.
pi_69886752
http://www.dogweb.nl/gedrag/zindelijk.html

Ik heb dit doorgelezen en jullie hadden gelijk dat je hem idd niet mag straffen.
pi_69886927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef Riann het volgende:

Ik heb dit doorgelezen en jullie hadden gelijk dat je hem idd niet mag straffen.
heb je dan ook gelezen dat ie vaak de kans moet krijgen om naar buiten te kunnen?
zoals na elke slaapje en spelletje?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:46:31 #85
176471 oh-oh
pi_69887225
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef Riann het volgende:

Joh!

OOOH Joostje
De zeefoto van Waterkip
En die van Nonneke zijn hylarisch en cute
( Groucho Marx )
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:03:17 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_69890745
Joostje langharige teckels zijn zo mooi

3 weken samen met zus

8 weken net verhuisd

pi_69890949
Ik heb ook nog steeds een zwak voor Teckels. Als ik later groot ben neem ik een Teckel en een Wetterhoun.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:12:29 #88
176471 oh-oh
pi_69891040
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Idd toen ze klein was het even een pas en een poep en weer naar binnen best nog een tijd ook 's nachts. Bij de volgende ook om het uur 2 uur en na het eten spelen en slapen.

Beau was echt zo zindelijk. Mijn gezondheid is ook verre van oke, maar het echt wel ingezien hoeveel werk een hond geeft. Wij hebben we aan de overkant een uitlaat strook dat is wel makkelijk.

@ohoh ja wij wonen in Breda dus dat is een eind

Ik heb een paar pensionnen gezien die me wel aanspreken. En begrijp me goed ik zou nooit op vakantie gaan zonder dat ze mee kon of zo maar dit is een vervelende situatie, Beau heeft ook meer aan me als ik me beter voel.
Als je hier in de buurt gewoond had hadden we kunnen kijken of het klikt en dan had ze zo bij mij mogen logeren hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:11:20 #89
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_69893109
Ik luf alle hondjes
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_69893682
Teckel pups zijn zooo cutie
Joost lekker ontspannen, en die puppybuik, wat leuk
pi_69898586
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Stemmig beige en klaar om te gaan fietsen:
[ afbeelding ]
Oh gos, ik vind die oren zó leuk!

Hoewel ik gek op alle dieren en rassen ben, staan Staanders niet bovenaan m'n lijstje, maar nu ik Lara al een paar keer zo mooi poserend voorbij heb zien komen op de foto's hier begin ik de charme er steeds meer van in te zien
Ga je ook nog foto's maken op de Clubmatch?
Ik hoop dat de wond snel geweest!

*snel verder gaat kijken naar de andere honden in het topic*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:41:16 #92
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69911635
Oooooh Bubseltje wat een schatje Hoe heet ie?
Joost ligt nu nog heel vaak op zijn rug,helemaal van de wereld.
Doen die van jou dat niet Bubseltje? Wat ik zo hoor liggen veel teckels graag op hun rug.
pi_69915392
Sirpieee blijft ene lief beestje, komt uit griekenland

woensdag 10 juni 2009 @ 22:53:10 #94
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_69917578
Lara ging vandaag over water ZONDER hulplijn, plukte de dummy uit het bos EN kwam hem netjes weer terugbrengen zonder uit te schudden .

* Sjeekie_Beekie is blij!

Het ging met de dummy vanavond heel goed, met het wild wat minder, maar daar hadden alle honden last van. Bij het 8-je volgen wilden ze allemaal niet over een bepaald stuk lopen... waarom weet niemand.

Trainer was tevreden, vrouwtje ook en over 4 weken is het examen voor de Jacht en het clubkampioenschap.

@ oh-oh: daten lijkt Lara wel leuk. Een Duitser met twee Chinezen!

De antibioticapillen en -zalf hebben hun werk goed gedaan, Lara's huid was sinds gisterenavond weer dicht EN dus mocht ze vandaag zwemmen. Wat ze natuurlijk geweldig goed heeft gedaan. Nu ligt ze te snurken... op d'r rug zoals Joost dat doet.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:03:39 #95
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69918019
Wat goed van Lara
  donderdag 11 juni 2009 @ 06:27:45 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_69922875
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Guess. het volgende:
Oooooh Bubseltje wat een schatje Hoe heet ie?
Joost ligt nu nog heel vaak op zijn rug,helemaal van de wereld.
Doen die van jou dat niet Bubseltje? Wat ik zo hoor liggen veel teckels graag op hun rug.
Dit was Beautje nog

Ze doet dat alleen op bed en in haar dekbedje op de grond verder niet zo veel.
pi_69924187
ow bubseltje wat een heerlijke foto's!

en Lara goed gedaan! wat fijn dat je weer mocht zwemmen!

Ronja ligt ook nog regelmatig heerlijk op d'r rug!

Gister in het bos wel echt een vreemde man tegen gekomen, wat betreft de opvoeding van zijn herder
ben bang dat dat geen leuke hond wordt!
pi_69929322
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:02 schreef draculettetje het volgende:
Gister in het bos wel echt een vreemde man tegen gekomen, wat betreft de opvoeding van zijn herder
ben bang dat dat geen leuke hond wordt!
Ohw? Vertel...
pi_69929971
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:38 schreef Lau. het volgende:

[..]

Ohw? Vertel...
erg lang verhaal, maar komt er op neer dat hij accepteert dat hij zn hond wanneer ie los loopt (zoals in dat hondenstuk daar is wel afgezet helemaal met hekken hoor) niet onder appel heeft, hij zelf een handschoen draagt want wanneer hij met een stok of bal speelt de hond wel eens zn hand pakt en nu valt de hond toch niks te leren want hij is in de puberteit
pi_69930101
ronja kan ook heel ondeugend zijn, als je even niet op haar let in de tuin, dan heb je ineens

een kleine vijver extra

de boosdoener weer binnen
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:32:18 #101
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69955774
Ow Ronja
Maar dat koppie boven de deur uit,dan smelt je toch he
pi_69955938
idd en voortaan maar weer met meer toezicht naar buiten ha ha
zo te horen is baasje nu met d'r uit ik hoor haar gewoon een andere hond uit dagen ha ha
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:16:09 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69957720
Lex is er dus ook nog

Hij is wat breder gebouwd, en is nog steeds puppyzacht

Altijd dolle pret wanneer Lex hier is:

10 seconden pauze

En dan gaan ze weer fijn verder
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:18:30 #104
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69957832
Lex is ook mooi,hij lijkt wel wat donkerder,klopt dat?
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:18:45 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69957843
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef draculettetje het volgende:
ronja kan ook heel ondeugend zijn, als je even niet op haar let in de tuin, dan heb je ineens

een kleine vijver extra
[ afbeelding ]

de boosdoener weer binnen
[ afbeelding ]
Ooohh, herkenbaar
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:19:21 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69957871
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Guess. het volgende:
Lex is ook mooi,hij lijkt wel wat donkerder,klopt dat?
Hij is lichter. In het eerste filmpje kun je wel zien dat Charlie idd meer kleur krijgt. Charlie is de oranje halsband die t meeste bovenop zit
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:40:06 #107
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69958679
Oke dan haal ik ze door elkaar,op de bovenste foto vind ik em namelijk best donker lijken,ben benieuw hoe lang het duurd voordat ie helemaal "golden"is!
pi_69962545
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ooohh, herkenbaar
die van jou kan ook lekker donderstenen he?

wel mooi hoor en toch erg leuk ze zo samen aan het spelen te zien!
pi_69967035
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:24:38 #110
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69970533
Leuke foto Rekkie!
pi_69971608
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Lex is er dus ook nog

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wat breder gebouwd, en is nog steeds puppyzacht

Altijd dolle pret wanneer Lex hier is:

10 seconden pauze

En dan gaan ze weer fijn verder
Wat groot alweer
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:20:22 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69991285
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat groot alweer
Ze zullen jammer genoeg wel niet groter worden

Maar even anders wat . Ik liet Charlie net nog even plassen, bij thuiskomst gaf ik hem een dentastick en terwijl ik de kamer uitging keek ik even naar Charlie op zijn plek, aan de andere kant van de kamer.

Ik zag wat raars naast hem liggen dus doe de lamp aan en ga daarheen, heeft ie de bloemkool gehalveerd.

Er lagen ook genoeg kleine stukken dus misschien ging t meer om t kapot maken, maar hij zal best wat binnen hebben gekregen, gaat ie nu dood?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:59:18 #113
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69995950
Nee hij gaat nu niet dood,niet door de bloemkool iig!
(Mijn vorige hond at het ook regelmatig)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:03:17 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69996023
Ah gelukkig, hij leek ook nog niet ziek
pi_69996162
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ah gelukkig, hij leek ook nog niet ziek
Misschien wel van jouw torrents..
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 12:34:28 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_69998343
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:10 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Misschien wel van jouw torrents..
Dude...Heb je niets beters te doen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 14 juni 2009 @ 23:21:37 #117
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70010364
Charlie nergens geen last van gehad?

Joost is vandaag stout geweest
Hij was weer es de galarij op geglipt,bij de buren naar binnen want die stonden net klaar om weg te gaan,natuurlijk spontaan doof en meneer vond het helemaal geweldig,rende als een kip zonder kop de galerij over,vervolgens Gijs er achter aan,die weet gelukkig wel waar zijn oren voor dienen dus die was weer zo binnen.Vervolgens bij andere buren binnen die aan het verhuizen waren waar die ook nog even een plasje deed,ik schaamde me echt dood dus heb em opgepakt en mee genomen
Waar meneer vervolgens zo tegen de visite ging liggen,daar stond ik dan met mijn rooie kop en het zweet op m'n voorhoofd,wat een hond is het toch he

Oh-Oh hoe was het in de dierentuin?
pi_70015606
wat kunnen ze dan toch ineens oost indisch doof zijn he guess?!

hara hoe is het inmiddels met charlie?

en idd oh-oh hoe was het in de dierentuin?

Wij zijn het weekend weer bij mn zus op visite geweest, toch slaapt ronja daar altijd minder en wordt dat meteen bij thuiskomst ingehaald!
  maandag 15 juni 2009 @ 08:27:15 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70015845
Die laatste foto, of ie op zijn troon zit

Ik wil trouwens eigenlijk wel vaker Ronja foto's zien.

Charlie leeft nog, voelde zich zo goed dat ie vannacht besloot een spons te 'eten'.
pi_70016436
quote:
Op maandag 15 juni 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:
Die laatste foto, of ie op zijn troon zit

Ik wil trouwens eigenlijk wel vaker Ronja foto's zien.

Charlie leeft nog, voelde zich zo goed dat ie vannacht besloot een spons te 'eten'.
ik zal eens vaker foto's gaan maken!

oe een spons is ook niet zo handig nog maar weer in de gaten te houden!
  maandag 15 juni 2009 @ 09:58:21 #121
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70017582
Ow een spons
Dan had ie beter heel die bloemkool op kunnen eten!!
  maandag 15 juni 2009 @ 10:47:39 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70018856
Mja, t was nog een iets groter stuk en allemaal kleine stukjes, dus denk dat t meer was MOET KAPOTTTTT ipv omnomnomnom

maandag 15 juni 2009 @ 11:10:34 #123
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_70019504
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Riann het volgende:

[..]

Hoe dan volgens jou ik straf hem als hij het binnen doet en buiten zeg ik heel liefelijk braaf en hij heeft het de hele middag nog niet binnen gedaan
Hoe verpest ik mijn hond?
  maandag 15 juni 2009 @ 11:17:51 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70019722
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

Hoe verpest ik mijn hond?
En later een post dat wij gelijk hebben, en ze dit dus niet meer doet neem ik aan.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 01:59:38 #125
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70048808

Bowie, 9 weekjes nu, 1e dag bij ons thuis.. Hij is echt om op te vreten!!
pi_70048818
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, wat een poepie!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 02:03:41 #127
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70048839

pi_70048878
Is het een border-collie? Prachtige beesten vind ik dat.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 02:10:40 #129
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70048902
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 02:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het een border-collie? Prachtige beesten vind ik dat.
En leren dattie doet Sommige dingen hoef je maar 2x te leren en hij begrijpt het.. Concentratie is nog wat lastig uiteraard, maar ik ben trots!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:19:16 #130
176471 oh-oh
pi_70052319
Bowieeeee
Borders zijn geweldig, niks voor mij, maar echt fantastische honden!
Guess wat is Joost een boef zeg!
Als die van mij bij de buren binnen zouden plassen waren ze echt zwaar de sjaak
IDe dierentuin was echt super, ik zal wat hoogtepuntjes doen:
Bij de stokstaartjes:

De Chico's en de lama's:

In het berenbos:

De beren

Boze vogel:

Frits en zn liefje Polly kijken samen apies:

Buggydiva's:

Bil en de orang oetang:

Frits is niet bang voor de slang:

Vermoeiend hoor, die dierentuin!

Van groot naar klein:

De tijgers kwamen de hondjes aaien:

En Frits bedankt meneer Ouwehands nog even persoonlijk:
( Groucho Marx )
pi_70052379
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:23:17 #132
176471 oh-oh
pi_70052436
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef Rekkie het volgende:

Zeg het maar gewoon hoor...
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:23:20 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70052437
oh-oh heeft ook een buggy. Wij hebben er deze week ook 1 besteld want 2 hondjes op je rug is best zwaar

Trouwens nog geen puppy nieuws hier wachten duurt lang
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:27:13 #134
176471 oh-oh
pi_70052554
Ik heb een buggy en hoe vreselijk ik het in het begin ook vond, het is zoooooooo handig!
Ik gebruik m echt als ik dagjes heb zoals de dierentuin, of een show ( veel handiger dan een bench ) of ik de stad in ga met alle 4 de honden ( met daarbij de nodige terrasjes en zo, dan is het zo handig !).
Chico is al 11 en Frits is 9 met hartklachten en mag niet te veel meer lopen dus voor hun is het echt ideaal.
Karel en Billy willen dr voor geen goud in, die lopen er netjes naast.
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:40:57 #135
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70052976
Ik ben niet zo sterk en dan moet mijn man ze altijd dragen in hun tas. Dus dan is het wel een oplossing
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:43:53 #136
176471 oh-oh
pi_70053068
Ik vind op de rug dragen toch al zo ongezellig.
Ik heb een hele fijne draagzak maar de buggy is veel relaxter, de fundle gebruik ik wel als ik naar mn werk ga en het heel erg sneeuwt of regent, zodat Chico dr fijn in kan dan.
( Groucho Marx )
pi_70060758
Ohhh, die border pup

En Joost, wat een boefje!

Oh-oh, leuke dierentuin foto's!!!

Ik ben zaterdag met Tessy naar het park geweest, heerlijk zonnetje, we zijn ook bijna 3 uur weggeweest Ze heeft zich heerlijk vermaakt op het uitlaatveldje met de andere hondjes, en natuurlijk met een balletje!

Rollin'

Even uithijgen

Na die tijd was ze helemaal kapot, en is ze bij mij op de bank komen liggen, om daar vervolgens heel charmant op de rug in slaap te vallen

Sorry voor de kwaliteit, had geen digicam bij de hand, alleen telefoon
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:18:28 #138
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70066004
Ow jeeeeeeeeetje,Bowie
pi_70084734
ik smelt bij die border collie

en ook altijd bij de foto's van oh-oh, ziet er weer uit als een gezellig dagje dierenpark!

en bowie, heerlijk gespeeld zo te zien!
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:57:56 #140
176471 oh-oh
pi_70084798
Die laatste van Tess
( Groucho Marx )
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:20:21 #141
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70087049
Ik heb er helemaal overheen gekeken maar wat een leuke foto's weer Oh-Oh,die laatste van Frits is helemaal geweldig,wat een hondje he
Ik vinden zo'n wagen ook een beetje euhm...apart,ik hou niet van honden in tassen en wagens maar ik kan me voorstellen dat het wel heel handig is zeker als ze wat ouder zijn en wat gebrekjes krijgen nu komen ze iig nog ergens En jou hondjes zijn zo leuk dat zo'n wagen opeens ook leuk is

Tess,wat een schatje,die laatste foto

Border collies zijn geweldig,Gijs heeft een border-vriendin.Zag er laatst eentje met een donker en een heel lich oog,dat was me toch apart maar ook wel heel mooi.

Ik durfde Joost niet goed op zijn kop te geven voor zijn plasje,ik denk namelijk dat het meer uit angst was.Hij schoot ergens binnen waar ze aan het verhuizen waren,d'r liepen een stel mannen binnen die wilde em naar buiten hebben,een vrouw bij de voordeur was aan het roepen en toen kwam ik er ook nog es niet al te relax aan.Hij liet het gewoon een beetje lopen,hij tilde niet zijn poot op ofzo,heb het dus maar genegeerd.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:23:15 #142
176471 oh-oh
pi_70087135
Oh dat klinkt idd als een angstplasje niet als markeren, dat is wel een verschil idd!
Ik vind tassen en buggy's met hele kleine hondjes in bepaalde situaties echt erg handig moet ik zeggen.
En die van mij maken toch nog wel de nodige kilometers, Chico en Frits wandelen met gemakt nog 3 uur lang hoor, alleen graag als dat los kan zodat ze alle 4 op hun eigen tempo kunnen lopen.
In de dierentuin was het zo druk, daar viel weinig te wandelen, maar lekker in de buggy zonnebaden en door iedereen geaaid worden vinden zij ook echt hemels, dus dat is voor hun ook een heerlijk dagje uit!
( Groucho Marx )
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:01:22 #143
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70088527

Dit is Beau d'r tas. Hierin zit ze ook in de auto en gaat ze overal mee naartoe, ook als we bij mijn ouders zijn is dit echt haar plekje.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:03:23 #144
176471 oh-oh
pi_70088587
Die tassen daar zou ik mijn honden niet in krijgen, die willen lekker gezellig met hun kop er uit en zo.
Ik heb als tas deze:
( Groucho Marx )
pi_70089590
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een buggy en hoe vreselijk ik het in het begin ook vond, het is zoooooooo handig!
Ik gebruik m echt als ik dagjes heb zoals de dierentuin, of een show ( veel handiger dan een bench ) of ik de stad in ga met alle 4 de honden ( met daarbij de nodige terrasjes en zo, dan is het zo handig !).
Chico is al 11 en Frits is 9 met hartklachten en mag niet te veel meer lopen dus voor hun is het echt ideaal.
Karel en Billy willen dr voor geen goud in, die lopen er netjes naast.
AMEN!
En wat een heeeerlijk stel heb je!!
Nakieeessss!!!!
Als je naar het verleden kijkt, sta je met je rug naar de toekomst!
pi_70090263
Laat ik mijn Hunden eens voorstellen!

Ik heb hier rondlopen:

Jack! Gecastreerd reutje van 3 jaar oud. dominant als de pest, maar een heerlijk ding!
Uit de kluiten gewassen, en dus te groot voor zijn soort Favoriete plek: het strand

Mufasa! Ventje van bijna 9 jaar. Super lief knuffelbeertje, doet geen vlieg kwaad!
Hij is vrij klein, maar door zijn gigantische prachtige vacht, lijkt hij nog wat
Favoriete plek: in zijn 'huisje' (soort hondenhok, lekker donker en veilig) of op schoot!
(hij is aan het graven op deze foto, vandaar de vreemde houding )

Boo! een dametje van 4,5 maand oud nu. Super klein ding, groeit al een maand niet meer.. maar een pittige tante! kan al op de bank springen, en vind niets leuker dan Jack uitdagen!
Favoriete plek: in je nek.

Alice! bijna 10 weekjes oud. Bolletje wol. Lekker rustig, maar ALS ze de energie vind, is ze gelijk de lawaaierigste van het stel! Ze kan flink blaffen, piepen enz.
Ze vind dingen snel spannend, en is erg verlegen naar nieuwe mensen. Haar Favoriete plek is bij Boo in het mandje gekropen.
Ze heeft een hele bijzondere kleur, en blauwe oogjes! Haar roze neusje blijft ook

[quote]
pi_70090415
Hebben ze allemaal een naam met een uitroepteken er achter?
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:58:15 #148
176471 oh-oh
pi_70090729
Ik heb soms echt het idee dat je me achtervolgt...
Hoe kan je nu zeggen dat een chi van 4.5 niet meer groeit en dat een roze neus bij een pupje van 10 weken roze blijft en niet gewoon pigmenteert ?
Heb je nou helemaal niks geleerd in al die jaren?
( Groucho Marx )
pi_70091525
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat je me achtervolgt...
Hoe kan je nu zeggen dat een chi van 4.5 niet meer groeit en dat een roze neus bij een pupje van 10 weken roze blijft en niet gewoon pigmenteert ?
Heb je nou helemaal niks geleerd in al die jaren?
Waar slaat dit nou weer op??
Jack is 3 jaar.. logisch dat hij niet meer groeit, dit doet hij al een jaar of 2 niet meer...

en Alice is Merle, dat betekent dat er pigment mist.. en dus niet na 10 weken ineens erbij komt

Verder,..als je je aan me stoort, negeer me dan maar...
pi_70091552
o, en ik zie dat je op Boo doelde..
Ze zal vast nog wel groeien, nu alleen al een maand niet..
kan ik niets aan veranderen hoor
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:26:26 #151
176471 oh-oh
pi_70091695
Gefeliciteerd met je teacupje en je merle dan maar he
( Groucho Marx )
pi_70091822
Ik heb geen teacup, mens die dingen bestaan nieteens.. maar ik snap dat je het sarcastisch bedoeld. en dank je met die 2de, ookal meen je er geen snars van.
pi_70091855
Kattig doen in het hondentopic.
pi_70091923
ik word ook zo warm onthaald in dit topic
pi_70103460
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kattig doen in het hondentopic.
Miauw.
Rinske is vandaag voor het eerst met de bus mee geweest, ze was heel rustig en lief.
Daarna heeft ze met de hond van een vriendinnetje gespeeld. Die was heel voorzichtig met Rinske. Ze hebben een paar uur heerlijk gespeeld en daarna zijn we weer met de bus teruggegaan.

Nu ligt ze heerlijk te slapen. Mijn puppenkind.
pi_70117797
DM, we willen meer foto's van Rinske!!!
pi_70117819
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:21 schreef Lau. het volgende:
DM, we willen meer foto's van Rinske!!!
mee eens!

Ronja is de laatste 2 dagen weer ineens heel veel stront aan het eten! en ze was er zo goed vanaf aan het blijven grrrr
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:32:49 #158
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70118072
Reageert goed op zn naam!
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 09:10:26 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_70120977
ooh wat lief!!

maak je alsjeblieft veel foto's? hij is zo schattig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:44:29 #160
176471 oh-oh
pi_70121794
Hijs echt cute, en Rinske wil ik ook weer meer zien!
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:31:08 #161
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70124910
Weet iemand van jullie hoeveel werk er aan een ruwharige en een langharige teckel zit?

Ik vind ze ontzettend leuk maar argh het is zo lastig kiezen. Nou ja als er een broetje geboren wordt is er geen probleem gelukkig
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:32:55 #162
176471 oh-oh
pi_70124971
Ik gok niet veel hoor, tenminste, mijn langhaar chi heb ik helemaal geen werk aan.
Ruwhaar moet mss geplukt worden?
Dat zou ik even navragen
( Groucho Marx )
pi_70126326
Ruwhaar moet 1x in het halfjaar geplukt worden... tenminste bij Jack Russells wel...
Weet niet of het dan bij Teckels hetzelfde is
pi_70127670
was ik net met ronja in het park, was ze ineens foetsie,
staan er ineens schapen (wel met een belachelijk hek waar ze dus onderdoor kan maar gelukkig niet heeft gedaan) in het park! Recht tegen over een officiele honden uitlaat plaats!
pi_70129398
Foto's van Rinske komen er aan. Ben nu echt weer een hoop aan 't uploaden. Ze is zo moe van het spelen dat ze vergeet om stout te zijn.
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:43:17 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70129463
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef draculettetje het volgende:
was ik net met ronja in het park, was ze ineens foetsie,
staan er ineens schapen (wel met een belachelijk hek waar ze dus onderdoor kan maar gelukkig niet heeft gedaan) in het park! Recht tegen over een officiele honden uitlaat plaats!
Wij hebben hier een kinderboerderij, komt altijd een hele groep mini schapen aan om met Charlie te neuzen. Vindt ie leuk
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:12:59 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70133003

Cheese

Crosspost omdat het kan
pi_70137906
Foto 2. *Smelt*

Een filmpje van Rinske en haar nieuwe vriendinnetje Indy.

http://s30.photobucket.com/albums/c323/flower-rain/Rinksepinske/?action=view¤t=P1020240-1.flv
pi_70138244
Rinske
Charlie & kattebeest

Tessy is vandaag in de 'ik-chill-in-de-zon-modus'

donderdag 18 juni 2009 @ 17:18:36 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70138332
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Foto 2. *Smelt*

Een filmpje van Rinske en haar nieuwe vriendinnetje Indy.

http://s30.photobucket.com/albums/c323/flower-rain/Rinksepinske/?action=view¤t=P1020240-1.flv
Zijn dat vriendinnen ja? Spelen gaat hier heel anders.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef Lau. het volgende:
Rinske
Charlie & kattebeest

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lex en Ace

Wat kunnen ze heerlijk liggen genieten hè Wat een roze nagels trouwens, die van Charlie zijn helemaal zwart
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:19:52 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70138383
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 02:10 schreef blup het volgende:

[..]

En leren dattie doet Sommige dingen hoef je maar 2x te leren en hij begrijpt het.. Concentratie is nog wat lastig uiteraard, maar ik ben trots!
Hee wat een liefje, waar komt 'ie vandaan (welke kennel)? Wij krijgen hopelijk in oktober onze border collie .
KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:20:11 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70138393
Heeft iemand van hier trouwens ervaring met dogfrisbee?
KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:22:23 #173
176471 oh-oh
pi_70138466
Tessie kan zo bij die van mij komen liggen
En Rinske en dr vriendin, zo leuk!
Hier gaat spelen dr echt nog veeeeeeel heftiger aan toe , vooral met andere vriendjes en dan tussen Bil en reutjes die net wat jonger zijn, maar dan hebben ze echt wel de grootste lol hoor!
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:23:13 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70138495
Ik wil ook foto's spammen, maar onze pup is er nog niet .
Nouja, familiepuppiespam dan maar.

KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:23:44 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70138516
Hier springen en dansen ze wel om en op elkaar, maar zonder gegrom/blaffen
pi_70138971
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Cheese

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Crosspost omdat het kan
Die ogen, daar smelt je toch gewoon voor
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef Lau. het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heerlijk hoe ze net als wij genieten van het zonnetje! En leuk die 2e "actie" foto
pi_70139332
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zijn dat vriendinnen ja? Spelen gaat hier heel anders.
[..]

Lex en Ace

Wat kunnen ze heerlijk liggen genieten hè Wat een roze nagels trouwens, die van Charlie zijn helemaal zwart
Ohw, oops..

Tessy heeft aan d'r beide achterpootjes 1 zwart nageltje, de rest gewoon wit/roze...
pi_70139869
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Tessie kan zo bij die van mij komen liggen
En Rinske en dr vriendin, zo leuk!
Hier gaat spelen dr echt nog veeeeeeel heftiger aan toe , vooral met andere vriendjes en dan tussen Bil en reutjes die net wat jonger zijn, maar dan hebben ze echt wel de grootste lol hoor!
Indy was nog heel voorzichtig hoor, ze ging pas met haar spelen toen Rinske haar ging uitdagen en aangaf dat ze wilde spelen.

donderdag 18 juni 2009 @ 21:15:19 #179
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70145924
TAZZ is geboren

Gister rond 7:00 samen met 3 zusjes
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:16:09 #180
176471 oh-oh
pi_70145947
Gefeliciteeeeeeerd, wat leuk!
( Groucho Marx )
pi_70147315
Gefeliciteeeerd

Waar blijven de foto's?
pi_70147805
wat een mooie foto's komen er toch weer voorbij!

bubseltje, gefeliciteerd!

Deze foto's kwam ik nog tegen:

in de keukenhof, met pasen of pinksteren
pi_70150317
Proficiat, en wat een leuke naam!
Ronja!
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:02:24 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70150390
GEfeliciteerd! Nu gaat 't wachten echt lang duren.

En eindelijk weer Ronja Hoe oud is ze nu? Ik zie altijd nog steeds dat kleintje voor me maar 't is al een hele hond
pi_70151031
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
GEfeliciteerd! Nu gaat 't wachten echt lang duren.

En eindelijk weer Ronja Hoe oud is ze nu? Ik zie altijd nog steeds dat kleintje voor me maar 't is al een hele hond
ze is nu ruim 1 jaar en 3 maanden

volgens wat buren is ze de afgelopen tijd weer gegroeid, ik zie dat echt niet meer
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:28:47 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70151367
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand van hier trouwens ervaring met dogfrisbee?
.

Ik wil voornamelijk weten wat de impact van frisbee is op de gewrichten van je hond, ik hoor er uiteenlopende verhalen over.
KuikenGuppy
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:44:47 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70151964
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

.

Ik wil voornamelijk weten wat de impact van frisbee is op de gewrichten van je hond, ik hoor er uiteenlopende verhalen over.
Geen idee. Weet wel dat ze met elke sport wachten tot de hond 1 jaar is
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:54:10 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70152289
Uiteraard .
KuikenGuppy
  vrijdag 19 juni 2009 @ 06:18:55 #189
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70155150
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:50 schreef Lau. het volgende:
Gefeliciteeeerd

Waar blijven de foto's?
Tnx allemaal!!

Foto's komen van het weekend, dan krijgen we er een paar opgestuurd. Over een week of 4 gaan we kijken
pi_70155494
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen idee. Weet wel dat ze met elke sport wachten tot de hond 1 jaar is
en sommige zelfs anderhalf jaar, ligt ook aan de grote van de hond
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:46:50 #191
176471 oh-oh
pi_70156235
Burdie ik heb geen idee, ik ken wel mensen die het doen met hun honden, voornamelijk borders en cattle dogs en zo, die mensen kennende gok ik dat het niet slecht is voor de honden.
Maar idd wachten tot ie uitegroeid is en ik zou zelf voor ik aan zo een sport zou beginnen altijd eerst de patella's van mijn hond laten testen en de heupen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:23:44 #192
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70158527
Kijk achter je

Trappen lopen met je 10 weekjes..

En weer slapen.. (Note: de sloopzooi achter hem;))
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:43:47 #193
176471 oh-oh
pi_70159075
Die eerste!
Hoe heet ie eigenlijk, dat heerlijke puppenschepsel?
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:56:48 #194
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70159442
Is traplopen voor ene grote hond ook slecht of niet?

Wat een lieve pluizebol
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:10:10 #195
176471 oh-oh
pi_70159841
Traplopen is voor honden in de groei niet zo goed...
En voor kleine honden uberhaupt niet.
Grote honden weet ik eigenlijk niet. Ik leer het mijn honden wel altijd meteen als pup maar ze mogen dan niet meteen duizend keer de trappen op en af racen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:45:45 #196
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70160920
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Die eerste!
Hoe heet ie eigenlijk, dat heerlijke puppenschepsel?
Da's Bowie!!

Trappen op EN af heeft hij zichzelf trouwens aangeleerd.. Ik heb toen ik ondekte dat hij ermee bezig was wel even onder 'm gestaan voor 't geval t niet goed zou gaan.. Hij doet het alleen als ik telang boven blijf of te lang beneden.. Dan komtie ook.

Enigzins wel prettig dattie dit nu ook al kan.. Tis echt een kerel, tot nu toe nergens bang voor geweest.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:49:09 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70161018
Zou sowieso wachten tot ie uitgegroeid is, en dan niet 10 keer per dag of zo.

Als je op een flat woont kan een volwassen hond rustig de trap op en af, mits met beleid. Maar ik neem het risico liever niet, en woon niet op een flat soit. Charlie vond de trap ook vrij snel maar dat hebben we hem gelijk afgeleerd.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:49:48 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70161043
Nou, zijn gewrichten vinden het minder prettig gok ik zo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:54:37 #199
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70161221
De aantal keren per dag kan je net op 1 hand tellen.. Ik zou 't niet te vaak toelaten
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:06:39 #200
176471 oh-oh
pi_70161605
Nou ik leer het ze ook meteen als pup, beter dat ze het wel kunnen dan dat ze dr in een gekke bui vanaf flikkeren of zo. En dat ze het wel kunnen wil nog niet zeggen dat ze de hele dag de trap op en af denderen. Billy liep als pup wel op kantoor drie keer alle trappen op per dag, en drie keer af. Nu nog steeds. Thuis hebben we liften, ik gebruik haast nooit de trap, maar ze kunnen het alle 4 prima.
Het is denk ik echt pas slecht voor de gewrichten als ze 10 keer per dag de trap op en af denderen en zo.
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:09:12 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70161682
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik leer het ze ook meteen als pup, beter dat ze het wel kunnen dan dat ze dr in een gekke bui vanaf flikkeren of zo. En dat ze het wel kunnen wil nog niet zeggen dat ze de hele dag de trap op en af denderen. Billy liep als pup wel op kantoor drie keer alle trappen op per dag, en drie keer af. Nu nog steeds. Thuis hebben we liften, ik gebruik haast nooit de trap, maar ze kunnen het alle 4 prima.
Het is denk ik echt pas slecht voor de gewrichten als ze 10 keer per dag de trap op en af denderen en zo.
Ja, maar ze het op de goede manier gelijk leren of ze de trap op laten stormen is een wezenlijk verschil natuurlijk.En verder ben ik het met je eens, dat zei ik dan ook al.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:12:17 #202
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70161762
Dit gaat nog sprongetje voor sprongetje.
pi_70161825
Wat een super leuke honden hier zeg!

Hier een fototje van mijn Bluf...Walking in the rain..

vrijdag 19 juni 2009 @ 12:14:44 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70161827
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:12 schreef blup het volgende:
Dit gaat nog sprongetje voor sprongetje.
Ik vind m wel keischattig trouwens, dat had ik nog niet gezegd
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:16:43 #205
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70161903
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind m wel keischattig trouwens, dat had ik nog niet gezegd
Op de foto zeker, IRL issie behoorlijk ondeugend!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:20:40 #206
176471 oh-oh
pi_70162027
Bil zn enige manier is nog steeds stormend die trappen op en af hoor
Maar goed, dat doet ie dus 3 keer per dag, en niet vaker.
En op kantoor hebben we dikke lopers op de trap, dus dat scheelt, hij valt wel es maar dan landt ie zachtjes.
Thuis heb ik betonnen trappen, daar knalt ie wat harder met zn bakkes op de treden, maar ach.
Ik doe m in elk geval altijd ff los als ie trappen loopt, want met riem aan wordt ie zo lelijk gelanceert als ie weer eens te veel treden tegelijk wil bespringen
Wat ik wilde zeggen is dat je ze wel beter gewoon meteen als pup trap kan leren lopen maar dat dat nog niet wil zeggen dat ze het dan ook daadwerkelijk de hele tijd moeten doen , maar dat leek me wel duidelijk.
Ik ken honden zat die het niet kunnen, want tja, die mochten het niet als pup en dan blijven ze er bang voor.
Dat is echt niet handig vind ik, ze kunnen het maar het beste zo snel mogenlijk geleerd hebben!
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:23:41 #207
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70162137
Beau mag het niet slecht voor haar rug maar de trap op kan ze wel, en af ook wel denk ik .

Als de oude hond van mijn ouders dood is krijgen ze een loopplank naar beneden ipv de trap
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:26:06 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70162225
Nou ja, t ligt eigenlijk niet in de planning dat Charlie ooit een trap op zou moeten, maar hij kán 't dus wel. Hij mag alleen niet, hij heeft boven ook niets te zoeken. En verder is hier nergens iets waar hij een trap voor nodig heeft, dus ik zie voor mij de noodzaak niet.
Max t zelfde, die heeft in zijn hele leven één keer een trap op gemoeten. Nou ja, even een leuke stem opzetten en hij loopt mee omhoog

Maar ik bedoelde ook meer dat je van jongs af aan niet gelijk altijd maar met de trap moet gaan al. Dat je 't hem van jongs af aan leert is natuurlijk niets mis mee. En een paar keer de trap op als pup gaat ie ook niet dood aan nee, maar als pup er nog geen gewoonte van maken.

We bedoelden hetzelfde hoor
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:28:02 #209
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70162284
Ohja, bowie heeft gisteravond behoorlijk liggen dromen, 't ging zo wild en zo raar dat ik hem uit voorzorg toch maar 'ns wakker had gemaakt omdat 't een beetje op epilepsie begon te lijken.. Alles trilde ze ogen 1/8ste open en draaide ook wild.. Eerst leek hij niet op mn stem wakker te worden dus ik kreeg het aardig warm. Gelukkig kwam hij na een 'Rasta Rostelli' klap in me handjes weer terug op aarde.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:28:38 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70162307
Dat 'lopen'?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:29:10 #211
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70162327
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
Dat 'lopen'?
Ja oa, volgens mij was in zn eentje de 3e wereld oorlog aan't doen. Maar vooral omdat ze ogen ook zo raar deden en zn keeltje ook zo aan het kloppen was vond ik 't zo raar.Hij heeft Finidiar gehad voor z'n diaree, miss is dat een bijwerking.. Na z'n 0,25pilletje gaat hij altijd ff pitten.

[ Bericht 10% gewijzigd door blup op 19-06-2009 12:41:05 ]
pi_70163542
Bij ons is de trap te glad voor ronja dus daar gaat ze niet op
had ook geleerd dat het beter was om vooral in de groei idd niet te laten trap lopen
evenals in en uit de auto springen, nou doet ze dat al wel sinds ze 8 maanden ofzo is

ow die bowie! lekker liggen dromen, heeft ie zoveel diaree dan dat ie al aan de pilletjes moet?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:24:09 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70166387
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef blup het volgende:

[..]

Ja oa, volgens mij was in zn eentje de 3e wereld oorlog aan't doen. Maar vooral omdat ze ogen ook zo raar deden en zn keeltje ook zo aan het kloppen was vond ik 't zo raar.Hij heeft Finidiar gehad voor z'n diaree, miss is dat een bijwerking.. Na z'n 0,25pilletje gaat hij altijd ff pitten.

Blup, bij welke kennel heb je dit schatje gehaald?
KuikenGuppy
pi_70166838
Bowie
Wat een lekkertje is het zeg!

Enne wat betreft het traplopen, Tessy hebben we als pup het nooit aangeleerd... Toen we haar kregen woonde ik ook al in een flat, toen ik een keer de schuur aan het opruimen was liep Tessy los beneden in de hal rond. Ineens was ze weg, hoor ik de buurvrouw van de 2e verdieping ineens roepen dat Tessy bij haar binnen was

Ze loopt hier ook zelf de trappen op en af (3e verdieping, 6 trappen), ik heb liever dat ze het niet doet, maar als ik haar optil wordt ze helemaal gek... Spartelen, trappelen, soms zelfs happen! Liever dat, dan dat ze over een jaar of 2 niet meer kan lopen! Maar als ik de handen vol heb mag ze gerust zelf lopen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:11:17 #215
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70169961
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Blup, bij welke kennel heb je dit schatje gehaald?
http://link.marktplaats.nl/258546248

Een boer
pi_70170618
Is Bowie de rechter van die foto op Marktplaats?
Zo ja, dan issie wel de mooiste zeg....
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:39:59 #217
176471 oh-oh
pi_70171007
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:30 schreef Lau. het volgende:
My thoughts exactly!
De enige mooie van t stel zelfs
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:41:37 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70171077
Wat een goedkope wij hebben een duur ras gekozen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:44:57 #219
176471 oh-oh
pi_70171224
Maar dit is geen rashond, gewoon een boerderijhondje...
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:07:58 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70172020
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Dat is waar ook
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:11:16 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70175437
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:11 schreef blup het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/258546248

Een boer
Ah, zonder stamboom. Dat verklaart ook de prijs .
KuikenGuppy
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:15:01 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70175550
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

My thoughts exactly!
De enige mooie van t stel zelfs
Die andere zijn allemaal tri, moet je van houden .
Ik ben zelf helemaal verzot op ee-red border collies, maar ik twijfel eigenlijk nog wat ik er echt van vind, die kleur is toch een soort van afwijking van de rasstandaard .

KuikenGuppy
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:02:59 #223
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70180962
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan nog,zelfs Gijs was duurder

Die foto van Ronja in de tuin

Gijs vliegt trouwens zo de trap op en af,de 1e 1,5 jaar niet,mocht ie niet.Joost mag van mij geen trap lopen,met een teckel moet je gewoon extra voorzichtig zijn met zijn rug,hij mag van mij ook niet ergens hoog vanaf springen.Maar helemaal voorkomen kun je het niet,vooral niet als ze met z'n 2e zijn.

Wat ik me trouwens af vraag,waar hebben jullie je hond vandaan,fokker,marktplaats,bij vrienden/familie etc?
Gijs komt uit Belgie,ik kreeg em kado voor mijn 30e verjaardag van mijn moeder en broer,van mensen die "boomer" hondjes fokken (gewoon vuilnisbakkies dus).Ik ging samen met m'n broer en schoonzus mee,die gingen kijken voor zichzelf,ik hoefde echt niet zo'n hondje maar toen zag ik Gijs,de laatste uit dat nest (onbegrijpelijk) hij was 4mnd en je zult het geloven of niet,we hadden gelijk een klik,hij is bij me komen zitten en niet meer weg gegaan,hij moest gewoon met me mee
Joost is net als ik officeel een brabo,bij een fokker vandaan die ik via de teckelvereniging heb gevonden.Hij is uitgezocht door mijn man,die had gelijk met hem een klik,en het was een hele goede keuze
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:17:18 #224
176471 oh-oh
pi_70181416
Frits en Karel komen alletwee van een hele goede chihuahua kennel, zelfde kennel. Ik heb de fokster eens gesproken op een show, en het klikte, en ik spreek haar nu 10 jaar later nog zowat dagelijks op msn. Frits en Karel zijn nog steeds haar jongens, en Chico en Billy zelfs ook, tis echt een moordwijf.
Chico heb ik via iemand, heel ingewikkeld verhaal is dat, maar die was echt voortbestemd om bij mij terecht te komen, de arme drommel.
Hij heeft 4 jaar bij een zogenaamde elitekennel in een bench gezeten, op een betonnen vloer in een stal, zonder aandacht.
Ik was al een hele poos op zoek naar een chineesje en stond bij die kennel ( er waren toendertijd 3 kennels in NL die het ras fokten, nu wel 30 denk ik ) op de wachtlijst.
Toen ik via marktplaats met iemand in contact kwam die een breipatroon zocht voor hondenkleren.
Ik had er een , heb het haar opgestuurd, bleek zij een naakthondje te hebben, terwijl ik er al zo lang een zocht.
Zij hadden voor ze de pup kochten eerst Chico 2 weken in huis gehad, maar ze hadden een druk gezin en nog nooit een hond gehad, en ze waren helemaal verliefd op hem , maar Chico at daar niet en hij was al heel mager en zo, ze hebben hem huilend teruggebracht.
Chico was natuurlijk een echte kennelhond en zou wellicht beter op zijn plek zijn in een rustiger huishouden ( zonder 2 probleemkinderen ) met andere hondjes erbij. Dus zij op mij inpraten, of ik het niet wilde proberen.
En omdat ik toch al daar op de wachtlijst stond mocht ik hem wel als ik dat wilde!
Ik werd gewaarschuwd door die fokster, dat het een moeilijke hond was, een vechtersbaas, niet zindelijk en een zenuwpees.
Hij werd me in de armen gedrukt in de parkeergarage op een show, helemaal mager en ondergekotst werd ie uit een bench geplukt, ik had nog geen foto van hem gezien of niks en ik schrok onwijs, maar toen ik hem vast had wist ik het, dit was echt de mijne!
Hij was idd niet zindelijk, kon niet lopen tot de hoek van de straat, dan kiepte hij zo om omdat dr geen spier op zijn ijf zat. hij was te vies om aan te pakken, zijn huid zat vol meeëters, echt ranzig gewoon.
Maar binnen een week deed ie mee in mijn ritme, was ie mijn allerliefste hondje. En na een paar maanden trainen trainen trainen en elke dag urenlang zijn huid schoon pulken kwam er nog een mooie hond uit ook!
En ondertussen heb ik hem zelfs geshowd en issie kampioen!
Dat heb ik gedaan omdat smerige mens te laten zien wat een beetje liefde met een hond kan doen!
Ze was bij zijn eerste show en alle andere mensen stonden met open mond naar hem te kijken en zij draaide zich kwaad om en liep weg bij de ring.
Woops, lang Chico verhaal haha.
Anyhow, en Bily komt van een vriendin van me, zijn eerste nestje, haar teefje is een dochter van een halfbroer van Chico, en de reu die zij ging gebruiken is een kleinzoon van Chico, de mooiste chinees die ik ken is dat.
Dus tja, daar wilde ik wel een pupje van kopen natuurlijk!
Dus zo is Chico's achterkleinzoon er ook nog bij gekomen hier.
3 pups van fokkers en een herplaatser van een fokker dus.
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:41:50 #225
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70182089
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:30 schreef Lau. het volgende:
Yep, toen ik de foto zag wast ook gelijk raak, DIE wil ik!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:04:44 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70184853
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef blup het volgende:

[..]

Yep, toen ik de foto zag wast ook gelijk raak, DIE wil ik!
Ga je er ook mee sporten of drijven, denk je?
En plaats eens wat meer foto's, hup! .
KuikenGuppy
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:05:36 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70184887
@oh-oh: prachtig verhaal zeg .
KuikenGuppy
pi_70187013
Idd mooi verhaal van oh-oh...

Tessy heb ik via vrienden. Had hiervoor een Rottweiler gehad bij m'n ouders die op 1 april 2007 'plotseling' op bijna 12 jarige leeftijd is overleden... Ik was toen net aan het verhuizen, ging samenwonen. Ex zat bij een autoclub, na een meeting gingen we met een paar lui van de club mee naar huis, en zij bleken een nestje Jackies te hebben, 4 pupjes (toen 5 weken). Ik was meteen verkocht. En dat vrouwtje van wie het nestje was begon al te grappen of wij niet een pupje wouden.
We waren beiden met een hond opgegroeid, en we wouden eigenlijk ook wel graag weer een hond. Het liefst een grote. Maar we woonden in een vrij klein appartement op 3 hoog, zonder lift, mocht een Rottweiler dan z'n poot breken ofzo, wordt het lastig om hem 6 trappen op te krijgen. Dus besloten we om een Jackie te nemen van die kennissen Er waren nog 2 vrouwtjes beschikbaar, en ik was meteen verliefd op Tessy, met haar mooie vlek om het oog!
Nu is ze alweer ruim 1 jaar mijn hondje
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:10:25 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70187959
Wij willen alleen retrievers dus met stamboom. Doorgefokt kut ras ed dus wil iig een beetje inzicht hebben.

Belgie zal ik iig nooit heen gaan voor een hond, maar dat is omdat de grootste puppymills die ik ken daar zitten
pi_70188164
oh-oh wat een mooi verhaal weer, past ook helemaal bij het beeld wat ik van je heb

Ronja kwamen we eigenlijk per ongeluk tegen, we wilden eigenlijk eerst kijken voor een hond in het asiel. Omdat ik dacht dat ik een pup niet zindelijk kon maken in mijn situatie. Ook stonden we toen op de lijst voor afgekeurde blindegeleide of hulphonden.

We hadden zaterdags bij 1 van 9 maanden gekeken, alleen die kende helemaal nog geen basis commando's dus dat leek me ook niet te doen
Toen ik dat bij de fysio (hydrotherapie) vertelde, vertelde de man die altijd mee zwom dat zijn zoon net een nest had gekregen met zwarte labrador pups. Dus ik vertellen dat ik dacht dat ik een pup niet zindelijk kon maken, vertelde hij dat ze al grotendeels alles buiten deden. Ik meteen dus twijfelen want eigenlijk wilde we het liefst een zwart labje en dan ook nog al deels zindelijk, al geloofde ik dat eigenlijk weer niet echt.
Voor de zekerheid toch maar telnr mee naar huis genomen.

Ondertussen toch ook wat instanties gebeld wat er in mijn situatie het beste was en eigenlijk kreeg ik steeds meer het advies toch voor een pup te gaan, omdat ik die meteen aan alle hulpmiddelen kon laten wennen, bij een asiel hond zou je dat niet weten, of we moesten idd blijven wachten voor zo'n afgekeurde blindegeleide/hulphond.
Ik werd dus steeds enthousiaster en heb toen toch met lief overlegd en zo kwam het dat we diezelfde maandagavond we dan toch gingen kijken en we haar de woensdag erna al konden ophalen!
Bleek daar wel dat ze niet raszuiver was, haar moeder is 100% lab en haar vader heeft 25% drentse patrijs in zich, maar ja toen had ik haar al gezien.....

Mooiste nog dat ik het mn zus ging vertellen en dat ze me vroeg hoeveel ze nou kostte. Aangezien zij ook twijfelde voor een hond zocht ik er niks achter, maar een telefoontje later bleek dat we Ronja dan alvast voor ons trouwen (3 mnd later) van haar (gezinnetje) hebben gekregen!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:41:07 #231
176471 oh-oh
pi_70191814
Hara, puppymills zitten er in Nederland ook, en broodfokkers, dat is echt geen reden om niet in België te gaan voor een stamboomhond hoor. In elk land is het een kwestie van de shit goed er uit te filteren.
Ik ken zat goede fokkers in België.
Ronja's verhaal weet ik nog wel van hier!
Chico's verhaal is wel mooi idd, maar het siert mij niet bijzonder of zo hoor, die andere 3 zijn gewoon decadent duur gekochte pupjes en Chico had dat eigenlijk ook geweest, ware het niet dat het lot daar anders over dacht.
Chico en Frits zijn echt de twee hondjes die nergens anders terecht hadden kunnen komen dan bij mij, wij waren echt voor elkaar voorbestemd.
Billy en Karel hadden overal hun plekje wel gevonden hoor.
Frits was gewoon bij de fokker gebleven als ik niet op zijn pad gekomen was.
Want alle andere mensen die naar hem kwamen kijken werden allemaal meteen verliefd op hem maar hij beet iedereen meteen in de klauwen
Dus ze hadden de hoop eigenlijk al opgegeven en zich erbij neer gelegd dat ie zou blijven, had ie ook een heerlijk leven gehad hoor.
Maja, toen kwam ik en bij mij bleef ie wel lief zitten de etter, en toen was ie van mij natuurlijk
( Groucho Marx )
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:44:46 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70191906
Nee, dat weet ik. Maar die associatie zit ik nu aan vast. Slaat ook nergens op maar het is mijn gevoel
  zondag 21 juni 2009 @ 17:31:49 #233
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70226183
Foto's

Aanschouw hier Tazz

Samen

zondag 21 juni 2009 @ 17:39:56 #234
176471 oh-oh
pi_70226431
Verse pupsels
( Groucho Marx )
  zondag 21 juni 2009 @ 19:47:14 #235
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70229694
Ik wil beslist nog een half jaar wachten voor er een puppy bij komt. Maar het wordt me met die foto's wel heel erg moeilijk gemaakt
Ow O+
  zondag 21 juni 2009 @ 19:50:20 #236
176471 oh-oh
pi_70229816
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:47 schreef Maes het volgende:
Ik wil beslist nog een half jaar wachten voor er een puppy bij komt. Maar het wordt me met die foto's wel heel erg moeilijk gemaakt
Jij blijft maar wachten en wachten en wachten he...
Arme Maes.
( Groucho Marx )
pi_70230106
Oooooh, pupsels I'm in loooove
  zondag 21 juni 2009 @ 19:59:56 #238
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70230133
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jij blijft maar wachten en wachten en wachten he...
Arme Maes.
Ja

Ik kijk wel vaak bij de verschillende chi-fokkers, ik hou het goed in de gaten
Ow O+
  zondag 21 juni 2009 @ 21:02:05 #239
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70232543
Ow Tazz

Hier wil ik ook nog steeds een hondje erbij,maar Gijs is niet altijd de makkelijkste wat anderee hondjes betrefd,al zal een pup wel gaan maar twijfel,twijfel...

Hier hebben Gijs & Joost de zomer echt in hun bol,
ze zijn erg verliefd op elkaar met bij behorende acties
pi_70234307
ah wat een mooie puppies

hier onverwacht een vriendje van ronja te logeren gehad het weekend

en daarnaast heeft mw een nieuwe manier gevonden om baasje te begroeten bij thuiskomst uit zn werk bijv:

zondag 21 juni 2009 @ 21:44:59 #241
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70234416
Aah die Ronja,wat leuk zo'n welkom als je thuis komt
Hoe komt het dat Ronja geen staart meer heeft?
pi_70234550
hihi was me niet opgevallen, ze heeft nog wel een staart hoor, die zit aan de andere kant ivm kwispelen!
Bij de bovenste foto zie je haar staart nog wel, ronja is de linker en van de foto eronder, diegene van wie je het gezicht ziet!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:14:39 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70235767
HiHi nu je het zegt ja,het was mij ook nog nooit eerder op gevallen op een foto dus vond het al zo raar,nou ja het is al laat zullen we maar zeggen
pi_70235907
hihi laten we het daar ophouden!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:18:56 #245
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70235956
wat een beeb is Ronja toch

De eerste foto deed me denken aan een foto van mijn nichtje die aan synchroonzwemmen doet
Ow O+
pi_70236008
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Maes het volgende:
wat een beeb is Ronja toch

De eerste foto deed me denken aan een foto van mijn nichtje die aan synchroonzwemmen doet
ja wij vonden hem zelf ook erg leuk! en de honden zelf lijken ook qua uiterlijk erg op elkaar
  zondag 21 juni 2009 @ 22:23:50 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70236167
Tazz .

Ik wil ook, nog heel eventjes wachten...
KuikenGuppy
  maandag 22 juni 2009 @ 08:43:20 #248
176471 oh-oh
pi_70243378
Kiekeboeronja
Wij zijn zaterdag lekker wezen wandelen met vrienden en hun lieve hond :
Frits wilde op de heenweg geen stap zetten dus die mocht in mn tas:

Shivas:

Billy & Shivas:

Mn kleine donderwolkje:

Chico:

Kareltje:
( Groucho Marx )
  maandag 22 juni 2009 @ 09:18:06 #249
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70243873
Sorry voor de puppy-willers

Dit is voor ons ook voorlopig de laatste
pi_70243941
ik had niet door dat ik naar foto's van oh-oh zat te kijken
dacht ineens he zo'n hond heeft oh-oh ook en volgens mij heet ie ook zo, da's toevallig!
Niks toevallig zijn gewoon weer foto's van oh-oh waar ik van heb zitten smullen!

tis nog vroeg (ipv laat) zullen we maar zeggen
pi_70244651
de dierenarts belde me net, ronja d'r steralisatie van aankomende woensdag is een week verplaatst
en ik zat me er al druk over te maken, nu nog een week erbij
  maandag 22 juni 2009 @ 09:59:44 #252
176471 oh-oh
pi_70244719
Maar het kwam eerst toch niet uit?
Komt het nu wel beter uit dan?
( Groucho Marx )
pi_70244772
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar het kwam eerst toch niet uit?
Komt het nu wel beter uit dan?
ja voor ons komt dit eigenlijk beter uit, voor haar weet ik het niet
plus dat ze niet zeker wist of ze deze afspraak door kon laten gaan
maar dat heeft prive redenen die ik hier niet kan neerzetten
  maandag 22 juni 2009 @ 10:07:15 #254
176471 oh-oh
pi_70244888
Als het voor jullie beter uit komt is het toch alleen maar fijn?
En als de da af blijft zeggen ga je toch gewoon naar een andere da?
( Groucho Marx )
pi_70244927
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Als het voor jullie beter uit komt is het toch alleen maar fijn?
En als de da af blijft zeggen ga je toch gewoon naar een andere da?
ja dat is het eigenlijk ook! moet gewoon even een knop om zetten dat het niet deze week gebeurd!
heb net met afgesproken, dat we maandag bellen, als ze dan niet kan zeggen hoe of wat vragen we een ander adres, het moet gewoon volgende week wel gebeuren

half julli krijgen we namelijk de hond van mn schoonouders te logeren, dus dan moet ronja weer flink opgeknapt zijn!
  maandag 22 juni 2009 @ 12:02:43 #256
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70247937
Hey ik vind het wel een beetje raar van Ronja want 1st zei de dierenarts toch dat het niet zo goed voor d'r was als het later ging gebeuren ofzo,of zit ik weer door de war

Leuke foto's weer Oh-Oh,zoals altijd
Die laatste foto van Kareltje dat ie aan het rennen is is zo
Volgens mij is het wel echt een lieverd die Karel!
  maandag 22 juni 2009 @ 12:06:05 #257
176471 oh-oh
pi_70248045
Karel is ook wel een liefje.
Maar daar zit ook wel een hoop venijn in hoor!
Hij is de enige die wel eens erg lelijk doet naar mn andere honden, als ie op schoot zit mag dr niemand bij in de buurt komen soms, hij kan echt snauwen als een valse kat!
Hij is het liefste maar ook de stoutste als ie echt stout is.
Maar goed, ik knikker m dan aan zn nekvel door de kamer en dan komt ie wel meteen mega onderdanig sorry zeggen.
Hij heeft ook een moeilijke positie in de roedel, na Chico staat hij, en af en toe weet ie niet of ie nou in moet grijpen en de macht over moet nemen of niet.
Chico is daar nog lang niet aan toe ieg.
( Groucho Marx )
pi_70248078
Leuke foto's oh-oh, en ronja, wat een schatje
pi_70251210
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Guess. het volgende:
Hey ik vind het wel een beetje raar van Ronja want 1st zei de dierenarts toch dat het niet zo goed voor d'r was als het later ging gebeuren ofzo,of zit ik weer door de war

Leuke foto's weer Oh-Oh,zoals altijd
Die laatste foto van Kareltje dat ie aan het rennen is is zo
Volgens mij is het wel echt een lieverd die Karel!
nee je hebt helemaal gelijk. Dat heeft ze ook gezegd, maar ja helaas kan ze nu niet anders

ow en onze plannen van ons onze trouwdag meteen in de war geschopt hierdoor ha ha
pi_70295565
Ik kom onze Harley Davidson nog maar even spammen (gecastereerde reu, 2 jaar). Het blijft een hondje met gebruiksaanwijzing, maar dat scheve koppie van hem maakt altijd alles weer goed!!!

En hier nog eentje uit 'de oude doos', meneer was hier 11 weken en oh zo brutaal:

Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:14:59 #261
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70296866
Harley het blijft een leukerd
Hoe is het met em,wil die de laatste tijd een beetje luisteren en hoe gaat het met alleen zijn?
pi_70296973
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:14 schreef Guess. het volgende:
Harley het blijft een leukerd
Hoe is het met em,wil die de laatste tijd een beetje luisteren en hoe gaat het met alleen zijn?
Het gaat prima met hem! Luisteren naar ons is geen probleem, maar er moet geen vreemde binnenkomen want dan wordt ie echt he-le-maal gek. Is het angst? Is het beschermingsdrang? Is het territoriumgedrag? We hebben het opgegeven om naar de oorzaak te zoeken. Na een paar minuten kalmeert ie weer en dan is er niets meer aan de hand.
(Hoewel wel op blijven passen met kinderen).

Het alleen zijn gaat over het algemeen weer voortreffelijk. Overdag sowieso geen probleem, 's avonds wil ie nog wel eens zenuwachtig worden als we te lang weg zijn. 's Nachts slaapt ie prima beneden in zijn mandje in ieder geval.
De buren hebben mijn mobiele nummer en de duidelijke instructie gekregen dat we echt willen dat ze ons bellen of sms-en wanneer een rustig avondje verstoort wordt door een blaffende buurhond. Tot nu toe weinig sms-jes gehad, maar wel al ooit een blaffend hondje aangetroffen als we thuis kwamen van een feestje.

(Lief dat je dat nog weet allemaal!)
pi_70297606
Even opnieuw mijn hondje, de laatste keer deed de foto het niet.

Bluf:

Heel stoer blaffen

Op t strand afgelope weekend
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:29:55 #264
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_70306229
Prachtig, boxers met staart
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:38:23 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70306556
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
KuikenGuppy
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:00:54 #266
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_70309756
Bowie is behoorlijk ondeugend aan het worden nu, heb me aangemeld voor een cursus om het de kop in te drukken.... Kan niet wachten, hij breekt de tent af...
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 07:04:28 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_70312055
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef blup het volgende:
Bowie is behoorlijk ondeugend aan het worden nu, heb me aangemeld voor een cursus om het de kop in te drukken.... Kan niet wachten, hij breekt de tent af...
Probeer m tot aan de cursus veel uit te dagen, zodat ie zich niet gaat vervelen, border collies hebben nu eenmaal veel uitdaging nodig
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:59:06 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70316461
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef blup het volgende:
Wat voor cursus ga je doen met 'm?
En ja, borders hebben véél tijd/beweging/uitdaging nodig. Weet je iets over de ouders van de pup, zijn dat schapendrijvers?
KuikenGuppy
pi_70337189
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja mooi he! Ik vind het ook super! En Bluf vind het zelf ook geweldig! Is regelmatig helemaal "in de ban"van haar staart
pi_70339123
net heerlijk met ronja op de bank gelegen
wat kan dat toch goed doen als je zelf een dip hebt!
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:26:09 #271
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70341264
Ja heerlijk is dat he draculettetje ,ik heb het ook wel eens.Kruip ik lekker met de hondjes tegen me aan op de bank voor de tv of in bed met een boek voel ik me gelijk een stuk beter

Joost was vandaag niet helemaal lekker,vanochtend 2x in huis gepoept,geplast vlug mee naar buiten en toem moest ie kotsen.Nou ja bij thuiskomst weer eten en drinken,nu is het allemaal weer goed.
pi_70354035
ja da's echt heerlijk!

hm guess zat joost toch even wat dwars, misschien het warme weer?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:19:45 #273
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_70404925
Zo, Gregor gister gewassen... werd wel eens tijd natuurlijk moet meneer meteen even rollen en uitwaaien

en daarna even op visite bij moeders, ligt in het ziekenhuis met een embolie Gregor mist haar heel erg, dus ik denk we gaan even een bezoekje mét hond brengen

pi_70406534
Gregor
Hoop dat je moeder snel beter is trouwens CP!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:53:45 #275
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70407540
Gregor Die 2e uit het raam is echt leuk
Beterschap voor je moeder!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:58:52 #276
176471 oh-oh
pi_70407693
Ah dat vind ik echt ONWIJS lief, met Gregor op bezoek in het ziekenhuis
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:05:34 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70409711
Gaaf dat dat ook gewoon mag/kan .
KuikenGuppy
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:18:53 #278
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_70420390
Gregor mag er niet naar binnen... Dus heb mama onder het mom van een sigaretje roken mee naar buiten gerold Toen ze Gregor zag was ze echt hartstikke blij, mja nu wilde ze nóg liever naar huis

btw ziet er niet naar uit dat mijn moeders situatie snel verbetert, iig tot na het weekend ligt ze in het ziekenhuis.Ze had een embolie (bloedprop) bij een vernauwd bloedvat in haar enkel/voet, lopen werd op een gegeven moment ondragelijk, kwamen rare vlekken, been was enorm dik. Nu proberen ze met bloedverdunners de situatie te verminderen, mocht dat niet helpen moet er gedotterd worden, en als dat niet helpt dan moet er een amputatie plaats vinden
pi_70422050
Jee wat vervelend CP! Hoop dat het niet tot amputatie hoeft te komen...! Sterkte hoor!
  maandag 29 juni 2009 @ 17:34:35 #280
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70485220
Ik ben een enorme Gregor -fan. Die uit de auto is geweldig!! Ik zie het bij ons in het ziekenhuis ook vaak, hondjes die buiten wachten op het baasje tijdens het bezoekuur Ik hoop dat het snel wat beter gaat met je moeder.

Kijk het kleine vrouwtje heeft nieuwe schoenen, daar wil ik wel mee op de foto

Ow O+
  maandag 29 juni 2009 @ 20:36:33 #281
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70491165
Wat een schatje Maes (en leuke schoenen )
  woensdag 1 juli 2009 @ 01:38:48 #282
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_70534759

Beestenboel in ruste
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_70536123
Wat een schatjes allemaal zeg!

Binnenkort gaan we weer drie weken op vakantie en dan moet ik Harley weer drie hele weken missen (mag niet mee naar de camping). Zucht.....
pi_70536149
jeetje CP succes en sterkte!

Heb wel weer leuke foto's voorbij zien komen! Wij zijn gister naar het hondenstrand geweest en Ronja vond het prachtig, had alleen een beetje de neiging om mij te verdedigen!
Wel foto's gemaakt maar ben het kabeltje kwijt...
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:37:26 #285
176471 oh-oh
pi_70536829
Maes, wat is het toch een moppie
Jammer dat je geen foto's hebt van Ronja op t strand, zoek es snel dat kabeltje Draac!
( Groucho Marx )
pi_70537023
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Maes, wat is het toch een moppie
Jammer dat je geen foto's hebt van Ronja op t strand, zoek es snel dat kabeltje Draac!
hihi ik zou mn best doen
pi_70553971
Heb je 't kabeltje al?
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:12:24 #288
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70558044
Ik heb vandaag Ronja en d'r baasje in het echt gezien En in het echt is Ronja nog schattigger dan op de foto
Leuk jullie gezien te hebben
pi_70558090
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:12 schreef Guess. het volgende:
Ik heb vandaag Ronja en d'r baasje in het echt gezien En in het echt is Ronja nog schattigger dan op de foto
Leuk jullie gezien te hebben

en ging ze toch nog piepen maar toen mocht ze mee de winkel in
pi_70558101
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:52 schreef Lau. het volgende:
Heb je 't kabeltje al?
denk dat het boven ligt
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:19:43 #291
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70558297
Ow en ze deed het zo goed Het is ook zo moeilijk als je baasje binnen zit ,volgende keer blijf ze vast heel de tijd liggen zonder te piepen.Ze heeft zo'n mooi lief koppie
pi_70558844
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:19 schreef Guess. het volgende:
Ow en ze deed het zo goed Het is ook zo moeilijk als je baasje binnen zit ,volgende keer blijf ze vast heel de tijd liggen zonder te piepen.Ze heeft zo'n mooi lief koppie
ze deed het ook echt heel goed, ze heeft wel 20 min denk ik zo gelegen en toen ging er iemand voor me staan en zag ze me niet meer

ik vond het trouwens ook erg leuk jou eens te zien hoor!
pi_70558948
Hebben jullie honden ook zo'n last van de warmte?
Mijn hond krijgt zichzelf echt niet meer gekoeld, hij had net zelfs een lichte flauwte tijdens een korte wandeling. Ik moet hem nathouden en hij is echt panisch voor water
Ik weet dat er "koelhalsbanden" bestaan, iemand die daar ervaring mee heeft?
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:48:18 #294
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70559391
Ik heb een stel van die koelelementen die ik in een washandje doe en dan in hun mandje leg,kunnen ze lekker tegen aan liggen.Anders mischien een natte handoek over em heen.Hier zijn ze wel loom en eten niet zo veel,maar ze doen ook bijna niks Gijs komt nog af en toe met zijn poppetje aan rennen om te spelen maar die heeft gewoon pech want daar doen we nu niet aan.
pi_70570128
ik heb dus echt geen idee waar dat stomme kabeltje nou toch kan ziijn!

vandaag wordt ronja dan echt gesteraliseerd, voelt nog steeds niet goed al weet ik wel dat het niet anders kan.
ze is nu op en top zielig natuurlijk omdat ze geen eten mag ze heeft wel 10 min bij d;r bak gezeten

Ronja heeft met deze warmte vaak alleen last van diaree, lijkt wat lomer maar gaat ook rustig liggen zonnen
gelukkig koelt ze wel af door te gaan zwemmen
maar anders vind ik wat guess zegt wel een goeie, tis dat ze ook voedselallergie heeft anders kreeg ze ingevroren fruit
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:37:45 #296
176471 oh-oh
pi_70570599
Succes met Ronja vandaag!
Kan je om het wachten te verzachten mooi het kabeltje zoeken of ff een cardreader gaan kopen..
( Groucho Marx )
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:39:31 #297
176471 oh-oh
pi_70570618
Overigens zou ik geen ingevroren fruit geven hoor, daar krijgen ze vast alleen maar buikpijn van
( Groucho Marx )
pi_70570665
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Succes met Ronja vandaag!
Kan je om het wachten te verzachten mooi het kabeltje zoeken of ff een cardreader gaan kopen..

dank

dus ingevroren fruit is helemaal niet goed?
maar goed dan dat ze allergisch is anders had ze het gewoon van me gehad

is er een manier om foto van intern geheugen via het toestel op de geheugenkaart te zetten?
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:46:10 #299
176471 oh-oh
pi_70570708
Ik geef mijn honden ook geen ijskoud water , zeker nu niet, fijn op kamertemperatuur, dat is veel beter.
Ze mogen wel es een likje gewoon ijs van me, maar om ze nou met bevroren fruitstukkies in hun maag te laten rondlopen, kweet t nie. Ik zou dr zelf ook buikpijn van krijgen in deze hitte vrees ik.

uhhhhh ik begrijp je vraag nie geloof ik
( Groucho Marx )
pi_70570780
eigenlijk wel logisch nadenken dus met dat fruit
maar de dieren in de dierentuin krijgen het ook vandaar

ik heb de foto's op het interne geheugenstaan omdat de memory card vol was
en nu wil ik ze dus zonder kabeltje op de card zetten maar weet niet hoe dat moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')