http://www.ralphlauren.nl/global/V2/default.asp?cid=24&langid=20&ab=fd_netherlands_bottom ajb.quote:
Sexyquote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ziet Pk eruit, ik ben zo benieuwd.
Yeaahhhhhhh always hardcore!quote:
Stiekem heb ik ook spul van RL.quote:
Onbewust?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ja of je hebt gewoon (onbewust) een foto gezien.
Oja.quote:
Jij zegt toch geen negatief woord over iemand in deze sc, ik kan dus geen waarde aan jouw uitlating hechten.quote:
quote:
En bootschoenen en een Gaastra jas.quote:
En je quote jezelf. Gaastraquote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En bootschoenen en een Gaastra jas.
Pa-dam-tsjquote:
Niks mis mee. 14.gifquote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je ook nog zeilen? Of ben je zo'n Gaastraproleet zonder boot?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kun je ook nog zeilen? Of ben je zo'n Gaastraproleet zonder boot?
Duh, het is een aandachtshoer. Die hebben nogal de neiging om iedereen figuurlijk te zuigen vanwege dat ene tekort.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
Jij zegt toch geen negatief woord over iemand in deze sc, ik kan dus geen waarde aan jouw uitlating hechten.
Ik heb meer punten toch?quote:
Er zit nogal een verschil tussen een polo en een zeiljas.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Alsof je polo moet spelen als je rl hebt.
Ik besefte trouwens net dat precies hetzelfde voor mij geldt, alleen dan andersom.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
Jij zegt toch geen negatief woord over iemand in deze sc, ik kan dus geen waarde aan jouw uitlating hechten.
Onze Indo.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm de vorige pagina bevat matjes. Ik moet bekennen dat ik ondertussen ook wel wat wilde manen daar achter heb hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |