Ja, Touch Pro is een mooi ding. Maar je hebt geen enkel toetsenbord, dus het moet allemaal op het scherm gebeuren - wel een mooi scherm echter. Touch Pro heeft hetzelfde, ook qua mobiel internet (3G) maar met een uitschuif QWERTY-toetsenbord.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef dagdag het volgende:
en een htc touch hd, is dat ook beetje goed
eisen
-goed mobiel internet
-goede kwaliteit muziek
-touch
Waar kom jij eigenlijk plots weer vandaan?quote:
Jij hebt niets te willen.quote:
Vanzelfsprekend, daarom gebruik ik ook een haarband zodat iedere haar op de juiste plek blijft zitten.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dus jij hebt een sexy halflange coupe?
ok bedankt, en welke telefoons hebben zo toetsenbordquote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, Touch Pro is een mooi ding. Maar je hebt geen enkel toetsenbord, dus het moet allemaal op het scherm gebeuren - wel een mooi scherm echter. Touch Pro heeft hetzelfde, ook qua mobiel internet (3G) maar met een uitschuif QWERTY-toetsenbord.
Om de zoveel tijd naar de kapper toe om het bij te laten knippen en dan kan je weer een tijdje vooruit.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Symbolisch, nee.
Soms denk ik nog wel eens ik laat het weer groeien, alleen op den duur kom je op zo'n tussenlengte en dan kun je er niets meer mee. Met als gevolg dat ik toch maar weer naar de kapper ga.
Dat inderdaad.quote:
Altijd of enkel bij het sporten?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, daarom gebruik ik ook een haarband zodat iedere haar op de juiste plek blijft zitten.
Je bent mijn voorwaarde vergeten.quote:
Hier en daar..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk plots weer vandaan?
Ik zat net te denken, de NOS zou een programma moeten maken over de glorieuze Europese avonturen van Ajax, Feyenoord en PSV van vroeger. Ze hebben zo ontzettend veel archiefmateriaal maar nu blijft het beperkt tot iedere keer 2 minuten in een ander programma.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt, dat kan Tom wel.
Enkel bij het sporten, zo gay ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd of enkel bij het sporten?
Emimich is dus kaal en gebruikt de haarband als camouflage.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, daarom gebruik ik ook een haarband zodat iedere haar op de juiste plek blijft zitten.
quote:
Bah. Je hebt toch wel krullen he?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan heb je wel een flinke haarband nodigquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Emimich is dus kaal en gebruikt de haarband als camouflage.
Alhoewel ik wel kan verklappen dat iemand die vaak heel hoog in de kaste geplaatst staat, regelmatig met zo'n ding rondloopt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Emimich het volgende:
Enkel bij het sporten, zo gay ben ik nou ook weer niet.
Je kunt 't complete besturingssysteem flashen. Inclusief geïntrigeerde drivers. Als het goed is zou je daar sowieso niets mee te maken moeten hebben. Denk dat je eerder een uitzondering was.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef Japsnars het volgende:
HTC niet doen!!!!!!
Ik had een TyTN II en daar heb ik nog heel lang gezeik mee gehad omdat HTC doodleuk weigerde om drivers te leveren voor de onboard ATI gpu.
Vervolgens hebben een paar hackers die drivers van andere telefoons weten te rippen wat ook weer een jaar heeft geduurd
Touch Pro, S730/S710, TYTN I of II. Ook nog wel van andere merken, de X1 (SE) en er is een nieuwe Nokia. Samsung heeft er ook eentje.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
ok bedankt, en welke telefoons hebben zo toetsenbord
heb nu lg prada, maar als je sms wil schrijven werkt dat touch eigenlijk niet
*Visual heeft van een heule grote haarband.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je wel een flinke haarband nodig!
Met zo'n band à la Suarez zeker.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Emimich is dus kaal en gebruikt de haarband als camouflage.
Gemaakt van kinderen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef McFearless het volgende:
Kindersaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |