Weet iemand hoe Dagdag eruit ziet?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
Dagdag stuurt mij PM's over wereldoverheersing omdat hij niet geband wordt.
Hoe oud ben jij trouwens?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
Noem je hen nou allemaal lelijk?
IQM heeft donker haar toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, hier is de ervaringsdeskundigehij luisterde en nu heb ik z'n eeuwige liefde
![]()
Oeh trouwens IQM, nog iemand die bij m'n rijtje kan met mensen waarvan ik pics heb
Van mij heb je ook speciale pics.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, hier is de ervaringsdeskundigehij luisterde en nu heb ik z'n eeuwige liefde
![]()
Oeh trouwens IQM, nog iemand die bij m'n rijtje kan met mensen waarvan ik pics heb
quote:
quote:
Die schoenen wilde ik ook hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:41 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat pedobear dezelfde als ik draagt. [ afbeelding ]
http://www.gripfootwear.c(...)9/sir_jam_268836.jpg maar dan met andere kleuren.
wtfmoment van de dag.
Kom maar op met die props dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
Zotheid lijkt nu trouwens op Fellaini, props voor diegene die weet op wie ik doel.
De voetballer? Dat kan niet want die heeft wel haren.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
Zotheid lijkt nu trouwens op Fellaini, props voor diegene die weet op wie ik doel.
uhhhquote:
Wie kent Marouane nou niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
Ik kan zo in een Tell Sell-reclame!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Ja echt? Die Nerd foto zekerquote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft een foto in de sc geplaatst, al zal jij wel meer pics hebben.
quote:
Kan ik nu door kleding heenkijken?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Dat was een deel van het kapsel, maar tijdens de operatie was er wat mis gegaan
Wat een ontzettend lelijke schoenen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die schoenen wilde ik ook hebbenen toen bleken ze voor mannen te zijn en vanaf maat 38.5.
Kutzooi.
Kanker, jij hebt het.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan zo in een Tell Sell-reclame!Sinds ik de gepatenteerde krullen™ heb, is mijn leven drastisch veranderd. Ik kan nu zonder moeite de trap op en mooie meisjes zien me eindelijk staan! De krullen™ hebben mijn leven veranderd. En doe het snel, dan krijg je er 10% bij in je nek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |