Goedemorgen!quote:Op maandag 15 juni 2009 07:06 schreef mien-moeke het volgende:
Bij de leger-stand zo ene klimmuur bedwongen en met zo'n haak naar beneden zoefen aan een staalkabel. En er beneden achter komen dat die kut soldaten waren vergeten m'n zekering vast te maken. Maar was idd wel tof. Daar ook voor t eerst een vrije val gemaakt. Met je rug in een net.
quote:De megafestatie - 9 juli 2000....
Zie oa, Meet & Megafestatie 9 Juli part XI
Wat een feest... zelfs op de dag zelf even alle PC's kapen om de megafestatie te spammen:
Fok!Megafestatie spam topic
Fok!Megafestatie Spam Topic deel II
Onderschriften bij de foto's kun je hier en hier zoeken...
sfeer foto...
Erg populair.quote:
een muur met een gat erin waardoor je kon tongen met iemand van de andere sexe aan de andere kant..... de spanning zat er dus in dat je niet zag met wie dus. Volgens mij zou zoiets nu voor enorm veel ophef zorgenquote:
Bweheh, gewoon een veredelde gloryhole dus, dan moet je voor de gein halverwege ineens terugtrekken en je schwanz in dat gat doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een muur met een gat erin waardoor je kon tongen met iemand van de andere sexe aan de andere kant..... de spanning zat er dus in dat je niet zag met wie dus. Volgens mij zou zoiets nu voor enorm veel ophef zorgen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bweheh, gewoon een veredelde gloryhole dus, dan moet je voor de gein halverwege ineens terugtrekken en je schwanz in dat gat doen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:33 schreef vosss het volgende:
Wat is daar eik van terecht gekomen, van die Danny Rook?
Ik heb er (gelukkig) al jaren niets meer van gehoord.
Zou ie gewoon weer ergens op de heftruck zitten van 8 tot 5 of wat doet die vent tegenwoordig nog?
Hij kon toen al niks, dus het zal er wel niet op vooruit gegaan zijn denk ik zo
Heb een keer met hem gemaild via hyves, hij werkt nu achter de schermen bij programma's.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:33 schreef vosss het volgende:
Wat is daar eik van terecht gekomen, van die Danny Rook?
Ik heb er (gelukkig) al jaren niets meer van gehoord.
Zou ie gewoon weer ergens op de heftruck zitten van 8 tot 5 of wat doet die vent tegenwoordig nog?
Hij kon toen al niks, dus het zal er wel niet op vooruit gegaan zijn denk ik zo
op de megafestatie was hij echt een heldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Danny Rook leet nogik zag hem vorig jaar op een festival ofzo als showhost
Joaquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
Ben er volgens mij 2 of 3 keer geweest. Vond altijd die leger-stand heel cool, en die Thunderdome hal bovenin erg vet. Mocht ik ook eens op een hakkuh party komen met mijn 12/13 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |