Dat komt omdat Cyberia ook Arsenal supportquote:Op zondag 7 juni 2009 23:59 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf een beetje tegen. Eerst wil hij totaal niet dat Vermaelen naar Arsenal gaat, en nu wil hij hem z.s.m. weg zien.
Kan me ook nog herinneren dat hij een paar weken terug zei dat Vermaelen behouden moest worden voor het teambelang blabla.
Weetik, maar hij vindt het jammer dat hij nog niet verlost is van Vermaelen. De enige bevestigde interesse komt vanuit Arsenal.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Cyberia ook Arsenal supportHij wil Vermaelen weg bij Ajax, maar niet bij Arsenal
Mooie docuquote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef toma het volgende:
Over 5 minuten op Ned 1 een reportage over Nico Rijnders.
Volgens mij support Cyberia half Europaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Cyberia ook Arsenal supportHij wil Vermaelen weg bij Ajax, maar niet bij Arsenal
Nogmaals, ik zie Vermaelen liever verkassen. Hij verzaakt gewoon te vaak op de momenten daar waar het team juist door iemand op sleeptouw zou moeten worden genomen. Dat hij dat als aanvoerder geen enkele moment heeft weten te brengen is een spijtige zaak.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:59 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf een beetje tegen. Eerst wil hij totaal niet dat Vermaelen naar Arsenal gaat, en nu wil hij hem z.s.m. weg zien.
Kan me ook nog herinneren dat hij een paar weken terug zei dat Vermaelen behouden moest worden voor het teambelang blabla.
Gast lul toch niet uit je nek. Dit heb ik helemaal niet geroepen.quote:Kan me ook nog herinneren dat hij een paar weken terug zei dat Vermaelen behouden moest worden voor het teambelang blabla.
Eindelijk..., iemand begrijpt mijn standpunt. For god sake.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
halve jorienvdherikquote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij support Cyberia half Europa
Als Arsenal de interesse niet als eerste concreet had gemaakt stond Villa voor de deur. 100% zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Weetik, maar hij vindt het jammer dat hij nog niet verlost is van Vermaelen. De enige bevestigde interesse komt vanuit Arsenal.
ik vind Arsenal geen sub-topper meer.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed genoeg voor een Engelse sub-topper blijkbaar, meer is Arsenal niet volgens mij.
Was wel bekend met het verhaal. Heftig. Ook Dick van Dijk is veel te vroeg overleden.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef toma het volgende:
Mooie docu over Nico Rijnders net. Kende het verhaal niet, gelukkig hebben ze in deze tijd betere middelen tegen dat soort kwalen.
Ik kom niet verder dan 3 clubs.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij support Cyberia half Europa
Een kutclub, dat dan weer wel.quote:
In hoeverre is een reactie serieus te nemen van iemand die een schurft hekel heeft aan voetballend dominante ploegen (zag hem gaan tijdens de CL finale, dat Barcelona 'm pakte werd hem echt teveelquote:
Weet jij toevallig niets over de status van Obradovic?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Waarschijnlijk paar dagen Bristol deze zomer.
Buiten dit forum en AS nooit iets over gelezen of gehoord.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig niets over de status van Obradovic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |