Mooi stukquote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef _Mike_ het volgende:
Waarschijnlijk een versteegrobje, maar ik vond het wel een mooie column en vooral het gevoel na de sites checken zaterdag ochtend kwam bekend voor.
[..]
Volgens de berichten moet die Obradovic of zoiets wel een goede zijn, maargoed. Eerst zien dan geloven/quote:Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef Devz het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.
Anyway, ik ben er nog niet zo voorstander van om Vermaelen te verkopen. Sure, het is veel geld enzo, maar welke (betere) speler gaan we ervoor terughalen?
Geld heeft ons weinig goed gedaan de laatste jaren.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Het is plotseling wel opvallend stil m.b.t Vermaelen he? Misschien is Ajax eerst bezig met een vervanger voordat ze hem laten gaan.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80120quote:'Vermaelen zo goed als rond met Arsenal'
Het lijkt nog slechts een kwestie van tijd alvorens Thomas Vermaelen zijn overgang van Ajax naar Arsenal definitief kan bevestigen. Zondagavond verklaarde de zaakwaarnemer van de Belgische verdediger, Sören Lerby, tegenover Sportweek dat ‘alleen de laatste krabbels’ nog ontbraken onder een contract bij de Londense club.
“We zijn in gesprek met Arsenal”, bevestigt Lerby nogmaals in het weekblad. Volgens de Deen is een eerste contractaanbod wel afgewezen. “Is niets vreemds aan, we praten deze week verder. Thomas staat er open voor, dat lijkt me logisch. Zijn ontwikkeling heeft zich goed doorgezet het voorbije seizoen.”
Naast Vermaelen geeft Lerby tegenover Sportweek ook een update over een andere cliënt van hem, Wesley Sneijder. De speler van Real Madrid zou in de belangstelling staan van Bayer München, maar vooralsnog lijkt er van een transfer geen sprake. “Wesley wil bij Real Madrid blijven. Ik heb ook over de link met Bayern München gelezen, maar daar is geen moment over gesproken”, aldus Lerby.
Zijn Arsenal en Ajax er al uit dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80120
Hartkwaal toch? Moet meteen aan Kone denken..en Kanu trouwensquote:Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef toma het volgende:
Mooie docu over Nico Rijnders net. Kende het verhaal niet, gelukkig hebben ze in deze tijd betere middelen tegen dat soort kwalen.
Als je het over de duivel hebtquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80120
quote:Ajax B1 tweede op toernooi in Varsseveld
Ajax B1 heeft de tweede plaats behaald op het Ten Brinke Bouw Tournament in Varsseveld. De Amsterdammers wisten in de halve finale nog wel te winnen van AZ B1, maar uiteindelijk bleek PSV B1 in de finale met 1-0 te sterk.
Ajax B1 verloor in de poulefase ook al van PSV B1. Toen gingen de Amsterdammers met 2-1 onderuit. Wel won Ajax B1 twee individuele prijzen. Christian Eriksen werd de beste speler van het toernooi, terwijl Warner Hahn als de beste doelman van het toernooi werd gezien.
Aanstaande dinsdag wordt de beste speler van het seizoen gekozen.
Ja inderdaad. Michael Janssen heeft precies hetzelfde maar hij loopt nu met een pacemaker of defibrillator rond.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hartkwaal toch? Moet meteen aan Kone denken..en Kanu trouwens
Hopelijk gaan we daar nog veel van horen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
Speciaal voor Nashje (en de andere in het vorige topic)
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer dat ik nog steeds niet verlost ben van Vermaelen...
Raap me op.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Alleen al door zo'n reactie hoop ik dat Barca of Arsenal Sno gaat kopen
Blijkbaar ben je niet Ajax supporter genoeg om blij te zijn dat Ajax een middelmatige speler voor een smak geld verkoopt.Ik zie je alleen maar mopperen dat Vermaelen naar Arsenal gaat maar nergens zie ik je posten dat je blij bent dat Ajax een pak geld verdiend aan een middelmatige speler.quote:
Hij vindt dat Vermaelen behouden moet worden, omdat het moeilijk is een vervanger te zoeken. En hij vindt Vermaelen geen middelmatige speler.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet Ajax supporter genoeg om blij te zijn dat Ajax een middelmatige speler voor een smak geld verkoopt.Ik zie je alleen maar mopperen dat Vermaelen naar Arsenal gaat maar nergens zie ik je posten dat je blij bent dat Ajax een pak geld verdiend aan een middelmatige speler.
Nee hij vindt het zelfs een matige spelerquote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij vindt dat Vermaelen behouden moet worden, omdat het moeilijk is een vervanger te zoeken. En hij vindt Vermaelen geen middelmatige speler.
Misschien vind hij het het geen middelmatige speler? En geld heeft Ajax zoals eerder al gezegd niet heel veel opgeleverd. Volgens mij zijn de meest waardevolle spelers voor Ajax zelfs uit de eigen jeugd gekomen of voor heel weinig geld gekomen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet Ajax supporter genoeg om blij te zijn dat Ajax een middelmatige speler voor een smak geld verkoopt.Ik zie je alleen maar mopperen dat Vermaelen naar Arsenal gaat maar nergens zie ik je posten dat je blij bent dat Ajax een pak geld verdiend aan een middelmatige speler.
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee hij vindt het zelfs een matige speler
Goed genoeg voor een Engelse sub-topper blijkbaar, meer is Arsenal niet volgens mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Verwachte reactie: Uit Arsenal-oogpunt was het natuurlijk wel een matige verdediger.
Wat de eventuele transfer van Vermaelen hink ik gewoon op twee gedachten. Tuurlijk als je zoveel geld krijgt doe je gewoon hele goede zaken. Vanuit financieel oogpunt, en voor dat geld kun je je achterin flink versterken met betere verdedigers. Ik heb de laatste maanden ook nadrukkelijk aangegeven dat ik om het vertrek van Vermaelen geen traan zou laten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet zomaar de woorden in m'n mond leggen, dwaas.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij vindt dat Vermaelen behouden moet worden, omdat het moeilijk is een vervanger te zoeken. En hij vindt Vermaelen geen middelmatige speler.
Hoezo verlost. Vind je het zo vervelend dat Vermaelen bij Ajax speelt?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer dat ik nog steeds niet verlost ben van Vermaelen...
Hij spreekt zichzelf een beetje tegen. Eerst wil hij totaal niet dat Vermaelen naar Arsenal gaat, en nu wil hij hem z.s.m. weg zien.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoezo verlost. Vind je het zo vervelend dat Vermaelen bij Ajax speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |