Als het wazig word?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zicht eigenlijk het meest ?
Ik ben best blij dat ik kan zien eigenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zicht eigenlijk het meest ?
lets hopequote:
*trillende handen*quote:
Jij bent humor.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben best goed, al zeg ik het zelf!
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Wanneer haten singles zichzelf eigenlijk het meest ?
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
I wish.Nee dat lijkt me niet zo'n goed idee
Hoewel
Hm nee toch niet.
Ik haat mezelf nooit. Ik vind mezelf minder leuk als ik onzeker benquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Komt niet door de alcoholquote:
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
I wish.Nee dat lijkt me niet zo'n goed idee
Hoewel
Hm nee toch niet.
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wilquote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Haten is zo groot woord.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelen
Jij hebt nog een hond ik praat altijd tegen de muur.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullen
oooh, gaat prima hoor die pm's van je.. helaas zijn het er maar zo weinigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik weer eens aan voormalig lief denk en besef dat ik die eigenlijk nog steeds wil![]()
En op andere momenten als ik ergens een leuke gast zie en niet het lef heb om contact te leggen.
nuff said.. al het leuke komt uit rotterdam?quote:
Ik heb nog meer te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, gaat prima hoor die pm's van je.. helaas zijn het er maar zo weinig
Sturen we dJazz gewoon die kant opquote:Op zondag 7 juni 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een oplossing en dat gaan we wel regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |