Slaap wel !quote:Op zondag 7 juni 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga steeds meer knikkebollen. Ik ga slapen
Die heeft 3x Roland Garros gewonnen. Hewitt heeft trouwens ook 2 GS gewonnen, net zoals Rafter.quote:
Maxima, Videla , Maradona, Messi, Gardel, Eva Peron,quote:Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zuid-Amerikaan vroeg erkel.
Als mijn tweede antwoord fout is, ga ik maar lukraak wat Argentijnen opnoemen.
Gonzalez.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Die heeft 3x Roland Garros gewonnen. Hewitt heeft trouwens ook 2 GS gewonnen, net zoals Rafter.
Het is een Chileen.
Ik had al net een foto geupload.quote:
quote:
klopt..heb ook geen idee wat de vraag betekentquote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef Rots het volgende:
Dat heeft iets met wiskunde te maken volgens mij.
Google is je beste vriend, als je dit uit je hoofd weet.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef slaveloos het volgende:
[..]
wow, ik denk een keer een moeilijke vraag te stellen qonmann
Aan qonmann hoef je niet te twijfelen hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Google is je beste vriend, als je dit uit je hoofd weet.
Zo is qon niet, de vorige twee delen was hij net zo onverslaanbaar als Eddy Merckx en Lance Armstrong in één.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef Rots het volgende:
[..]
Van Euclides is bekend dat hij zijn hele werk heeft opgebouwd op basis van een aantal postulaten (axioma's ) die niet te bewijzen zijn. Hij is daarbij zeer zorgvuldig te werk gegaan, zijn boek Elementen is zeer bekend. Vandaar mijn antwoordquote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef Rots het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef erkel het volgende:
Kiwi
Jij doet jezelf tekort, er zijn heel veel onderwerpen waar ik zeer weinig vanaf weet, het is maar net wat voorbij komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben slechts Thomas Voeckler, straks ben ik mijn koppositie kwijt. Ik deed toch alleen maar mee voor een podiumplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |