Jawel hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:54 schreef Tanjaa het volgende:
Aah, dat is zo lief
Je hebt alle recht om trots te zijn!
Nee nee als het eraf is laat hij het meteen weer groeien maar dan voor zichzelfquote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef Ruud het volgende:
![]()
Hij gaat toch niet weer zo'n kapsel nemen als op de 1e foto hoop ik?![]()
Met dat lange haar ziet hij er beter uit dan met die korte kop.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw dus dan mag je wel mijn prachtige zoon uitschelden voor lelijk kind
De eindstreep is in zicht hoor we zijn er nog niet. Maar ik denk niet dat hij gaat terugkrabbelen. Hij houdt nu al zo lang vol.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het knap van je zoon dat hij dat gedaan heeft [ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Nosh het volgende:
Tsjonge, respect! Hij is nog beter dan Ghandi, want Ghandi was kaal! Kun je nagaan!
FF kijken. 24 cm vanaf oktober 2007, das 24 cm in 20 maanden, 613 dagen om en nabij. 613 / 24 is ongeveer 26 dagen per centimeter. Oftewel, op 3 juli kan ie aan de tondeusequote:Op zondag 7 juni 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel heel benieuwd hoe lang het nu nog zal duren kan gewoon niet zo lang meer zijn
Ik hou jullie op de hoogtequote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
FF kijken. 24 cm vanaf oktober 2007, das 24 cm in 20 maanden, 613 dagen om en nabij. 613 / 24 is ongeveer 26 dagen per centimeter. Oftewel, op 3 juli kan ie aan de tondeuse
Hij heeft al meegelezen. En mn UI vind hij lachwekkendquote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Laat je dit topic ook aan je zoon lezen?
*kijkt naar user icon*
Uhm... misschien even een printje maken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft al meegelezen. En mn UI vind hij lachwekkend
In de zon groeit het sneller, dus misschien al eerderquote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
FF kijken. 24 cm vanaf oktober 2007, das 24 cm in 20 maanden, 613 dagen om en nabij. 613 / 24 is ongeveer 26 dagen per centimeter. Oftewel, op 3 juli kan ie aan de tondeuse
Nee want ik vind niet dat ik hem moet aanleren dat je alleen iets goeds moet doen als daar iets tegenover staat.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef FP128 het volgende:
Mooi hoor. Ik neem aan dat je je zoon iets hebt gegeven waar hij gek op is als dank.
Niet dat ik weet hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef Sjeen het volgende:
Was hij nou vanmorgen bij Giel? Ik heb alleen de aankondiging gehoord
die staat vandaag in de telegraaf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Lishe het volgende:
Exht stoer van je zoon, Huppelmuts!
Vanochtend bij Giel moest ik ook aan dit verhaal denken. Dat jongetje had alleen zijn haar 4 jaar laten groeien.
(Hij was 12 en heette iets van Armando ofzo.) Niet zelfde, toch?
Zekers die update komt helemaal goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Nizno het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de verdere foto's van het lange haar... het knippen.. en dan het korte koppie.
Kortom ik hoop op een mooie update zodra het zo ver is
Je hebt helemaal gelijk. Hoe kan ik als moeder nou toestaan dat mijn zoon geheel vrijwillig iets voor zijn medemens wil doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
tss het lijkt zo wel een meisje
schandalig dat je je zoon dit zichzelf aan laat doen
Schandalig, waar gaat het heen met deze wereld...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hoe kan ik als moeder nou toestaan dat mijn zoon geheel vrijwillig iets voor zijn medemens wil doen.
Nee mijn haarlengte is ongeveer gehalveerd. Hangt nu net op mn schouders. Naar mijn idee uiteraard veel te kort. Maar het is voor een goed doelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Wat goed van jullie, en wat een kanjer is je zoon
![]()
Heb je zelf nu ook zo een kort rattekoppie?
Ja maar hij ligt nu al op bed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Dinus het volgende:
Wat een geweldige held!
Krijgen we nog wel een fotootje van z'n nieuwe koppie?
en die van jou?
Met grote regelmaat werd hij aangezien voor een meisje. Een paar weken terug was hij naar Battle of the Year (een groot breakdanceevenement) hij kreeg het voor elkaar om op het podium te komen. Toen hij op het podium stond voor zo'n 17.000 mensen moest hij ook eerst uitleggen dat hij een jongetje was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik kom nooit op dit board maar ik zag dit topic bij active topics staan. Maar wat lief zeg! Heel stoer.
Maar werd ie niet uitgemaakt voor meisje soms? Kinderen kunnen nogal gemeen zijn, dus ja. Wel stoer als ie ondanks dat gewoon is doorgegaan, hij heeft ook heel mooi haar!
Hopen dat ie in de toekomst ook zulke dingen gaat doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |