Niet dat ik weet hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef Sjeen het volgende:
Was hij nou vanmorgen bij Giel? Ik heb alleen de aankondiging gehoord
die staat vandaag in de telegraaf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Lishe het volgende:
Exht stoer van je zoon, Huppelmuts!
Vanochtend bij Giel moest ik ook aan dit verhaal denken. Dat jongetje had alleen zijn haar 4 jaar laten groeien.
(Hij was 12 en heette iets van Armando ofzo.) Niet zelfde, toch?
Zekers die update komt helemaal goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Nizno het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de verdere foto's van het lange haar... het knippen.. en dan het korte koppie.
Kortom ik hoop op een mooie update zodra het zo ver is
Je hebt helemaal gelijk. Hoe kan ik als moeder nou toestaan dat mijn zoon geheel vrijwillig iets voor zijn medemens wil doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
tss het lijkt zo wel een meisje
schandalig dat je je zoon dit zichzelf aan laat doen
Schandalig, waar gaat het heen met deze wereld...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hoe kan ik als moeder nou toestaan dat mijn zoon geheel vrijwillig iets voor zijn medemens wil doen.
Nee mijn haarlengte is ongeveer gehalveerd. Hangt nu net op mn schouders. Naar mijn idee uiteraard veel te kort. Maar het is voor een goed doelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Wat goed van jullie, en wat een kanjer is je zoon
![]()
Heb je zelf nu ook zo een kort rattekoppie?
Ja maar hij ligt nu al op bed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Dinus het volgende:
Wat een geweldige held!
Krijgen we nog wel een fotootje van z'n nieuwe koppie?
en die van jou?
Met grote regelmaat werd hij aangezien voor een meisje. Een paar weken terug was hij naar Battle of the Year (een groot breakdanceevenement) hij kreeg het voor elkaar om op het podium te komen. Toen hij op het podium stond voor zo'n 17.000 mensen moest hij ook eerst uitleggen dat hij een jongetje was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik kom nooit op dit board maar ik zag dit topic bij active topics staan. Maar wat lief zeg! Heel stoer.
Maar werd ie niet uitgemaakt voor meisje soms? Kinderen kunnen nogal gemeen zijn, dus ja. Wel stoer als ie ondanks dat gewoon is doorgegaan, hij heeft ook heel mooi haar!
Hopen dat ie in de toekomst ook zulke dingen gaat doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |