Dat heb ik ook altijd, ik heb dan altijd het gevoel dat ik geen echte maaltijd gehad heb.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind patat niks aan zonder een lekker stukje vlees en groente
Kijk zo hoort het. En ik heb een simpele spaghetti bolognese.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, ik heb dan altijd het gevoel dat ik geen echte maaltijd gehad heb.
Vanavond een ontzettend decandente pizza gemaakt, belegd met tomatensaus, buffelmozzarella, gekaramelliseerde uien, zelf geroosterde paprika, uitgeperste knof, verse spinazieblaadjes, geraspte percorino romano, zachte geitenkaas, zwarte olijven en ringetjes chillipeper
En nu koffie en butterscotch chocolade
Lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef Sylvana het volgende:
biefstuk, champignons, paprika, ui en aardappelschijfjes
Very nice.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef SamanthaB het volgende:
[ afbeelding ]
Kibbeling gemaakt van bierbeslag en verse kabeljauw, eigengemaakte frites, paprikareepjes en chilisaus.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Qwea het volgende:
2 getoasted broodjes. 1 Met gras kaas, 1 met chocopasta.
Da's zo'n blikje met doperwtjes, mais en paprika volgens mij. Zo noemt Bonduelle dat nu eenmaal.quote:
doperwtjes mais en wortel met paprika heet weer andersquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's zo'n blikje met doperwtjes, mais en paprika volgens mij. Zo noemt Bonduelle dat nu eenmaal.
je hebt het zelfscannen ontdekt en de helft niet afgerekend?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
Gratis cracottes van de AH, Gratis Fruitella van de AH, gratis Appeltaart van de AH en gratis strongbow van de AH.
Ooh, en zometeen wortels, aardappels, vla en schnitzel
Beter nog ;quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt het zelfscannen ontdekt en de helft niet afgerekend?
Ik wil bij jou komen wonen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef DarkElf het volgende:
net een yummie mojito gemaakt voor de mr en mezelf
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:22 schreef minilot het volgende:
Sluuuurp. Overrijpe kiwi's, wodka, ijsblokjes en een blender gaan goed samen! Hips!
geroosterde tomatensaus uit de delicious?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond; italiaanse gehaktballetjes met een stukje mozarella erin (gezien of foodgawker) in een geroosterde tomatensaus (eigengemaakt) met spagetti en rucolasalade.
idd!!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geroosterde tomatensaus uit de delicious?
OT: spa appel.
Ben ik met al mn balletjes klaar met rollen; kom ik erachter dat ik de knoflook vergeten benquote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond; italiaanse gehaktballetjes met een stukje mozarella erin (gezien of foodgawker) in een geroosterde tomatensaus (eigengemaakt) met spagetti en rucolasalade.
Gooi gewoon wat knoflook in de pan nadat je de ballen hebt aangebakken, dan krijgen ze toch net nog even dat pittige van de knof mee! (Niet eerst er in gooien, want knoflook wordt bitter als het verbrand).quote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ben ik met al mn balletjes klaar met rollen; kom ik erachter dat ik de knoflook vergeten benStom; die wilde ik er ook nog in!
Denk dat ze toch wel erg lekker zullen smaken...
OT; drink een glas cassis met een ijsklontje
moet je niet nalaten om de raden van de ovenschaal in te vettenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:03 schreef The_Hives het volgende:
vanavond broccoli-aardappel ovenschotel.
Zo meteen afgebakken meergranen stokbrood. De helft met ham/kaas/augurk/tomaat enzovoort de andere helft met ham even gebakken in een koekpan(dus eigenlijk stokbrood warm vlees maar dan niet gekookt maar gebakken
)
nu
Had mn balletjes in de oven gedaan; alle mozzarella eruit gelopen!!! Beetje jammer... Gelukkig zat er trouwens genoeg knof in mn geroosterde tomatensaus! Volgende keer gaar ik mn balletjes in de saus...quote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gooi gewoon wat knoflook in de pan nadat je de ballen hebt aangebakken, dan krijgen ze toch net nog even dat pittige van de knof mee! (Niet eerst er in gooien, want knoflook wordt bitter als het verbrand).
Ik zit inmiddels aan de thee (om maar even on topic te blijven)
Twas lekkorrrquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond een nieuw receptje proberen: kipfilet gevuld met zongedroogde tomaten-tampenade, katenspek eromheen in de koekenpan gebakken met snijbonen en aardappeltjes uit de oven! Ben benieuwd
das wel lekker zoiets in je tuin. Zag bij de appiequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Rucolapesto! Dat is een goed idee voor de rucola in mijn tuin, die groeit harder dan ik hem kan eten namelijk.![]()
OT: nu een smoothie met sinaasappel, een klein stukje banaan en frambozen met een beetje verse munt.
Mmm, welk boek?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb nu een uienpastei in de oven staan recept van nigella eet er een salade met gietenkaas bij en drink er een glaasje rode wijn bij!
Misschien in een grote bloempot? Dat spul is net onkruid, vorig jaar heeft hij gebloeid en ik kan nu dus de rucola zelfs tussen de tegels weg trekken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel lekker zoiets in je tuin. Zag bij de appieeen rucolaplant staan, zag er leuk uit maar heb niet de mogelijkheid zoiets in de volle grond te zetten, vraag me af of je er dan echt iets aan hebt...
Hoe word ik een goddelijke huisvrouw?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm, welk boek?
Ik heb vandaag heel veel taart gegetenVanavond houd ik het licht, met gekruide geroosterde aubergine, met een prutje van griekse yoghurt, koriander en tahin
Die was lekker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij eten vanavond een hartige taart met spinazie, knof, feta, uitgebakken spekjes en amandelen.
quote:Ingrediënten
* 400 g (groene en witte) tagliatelle (pasta)
* 2 uien
* 1 teentje knoflook
* 2 eetlepels (olijf)olie
* 2 blikken gepelde tomaten (a 400 g)
* 1 eetlepel (balsamico)azijn
* 1 theelepel suiker
* 1 potje zwarte olijvenplakjes (240 g)
* 2 bakjes fruits de mer (zeevruchten, a 150 g)
Bereiden
Tagliatelle volgens gebruiksaanwijzing koken. Uien en knoflook pellen en snipperen. In braadpan olie verhitten en uien en knoflook 5 min. zachtjes bakken. Gepelde tomaten, azijn, suiker en 2/3 van olijven toevoegen en alles 5 min. op hoog vuur laten inkoken. Fruits de mer erdoor roeren en nog 1 min. verwarmen. Met zout en peper op smaak brengen. Tagliatelle over vier borden verdelen, tomatensaus erover schenken. Met rest van olijven garneren. Lekker met groene salade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ah toevallig! Ik heb net jam gemaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:39 schreef DarkElf het volgende:
maisboterhammetje met zelfgemaakte jam nu.
oh ja Bietjes !!! die moest ik op mijn briefje voor morgen zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ah toevallig! Ik heb net jam gemaakt
vanavond rode bietjes met speklappen
omdat ik de helft niet kon vinden: rode sla met geitenkaas/pijnboompitjes/zwarte olijven/gedroogde tomaatjes en een simpele citroen/olie dressing met erbij gegrilde biefstuk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:19 schreef DarkElf het volgende:
vanavond salade van of jonge spinazie of veldsla oid, met geitenkaas, ovengedroogde tomaatjes, verse munt en pijnboompitjes. erbij dunne plakken biefstuk kort gegrild en de plakken overgoten met wat olijfolie/citroensap/knoflook... worden ze lekker zachter van.
Daarna nog een plak suikerbrood en een maisboterham met pastaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ga zo een roerei maken met blokjes ham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |