abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80804852
Dit bedoel ik dus met die lekkere eenzijdige berichtgeving. Zolang jij enkel 1 kant ziet als kwaadaardig en niet beide kanten ben je geen haar beter dan al die "zionisten" zelf die alleen palestijnen als het kwaad zien.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80805040
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Amos_ het volgende:
Dit bedoel ik dus met die lekkere eenzijdige berichtgeving. Zolang jij enkel 1 kant ziet als kwaadaardig en niet beide kanten ben je geen haar beter dan al die "zionisten" zelf die alleen palestijnen als het kwaad zien.
Het is nou eenmaal zo dat Israël de Palestijnen onthoudt van water, gas, elektriciteit en andere primaire levensbehoeften, en niet andersom.

Het is nou eenmaal zo dat Israël de Palestijnen bestrijdt met straaljagers, artillerie, tanks en ander grof geschut, terwijl de Palestijnen het moeten doen met zelfgemaakte vuurpijlen en bakstenen.

Het is nou eenmaal zo dat Israël de agressor is, en niet andersom.

Dat zijn de feiten. Hiermee ontken ik niet dat er Palestijnen zijn die verwerpelijk en crimineel gedrag vertonen.
De vraag is, in hoeverre is zulk gedrag begrijpelijk als je onderdrukt wordt op je eigen land?
pi_80805459
Het is gewoon zonde.
Ik gun Israël wel een eigen land, maar zolang er door de regering wordt verdeeld op grond van religie, wordt het helemaal niets daar.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:52:52 #254
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80805516
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:09 schreef NorthernStar het volgende:
Over de psyche van Geert gesproken, Freud zou er nog een kluif aan hebben. Ik denk persoonlijk dat Wilders niks dan een lopende indentiteitscrisis is. Hij haat zijn Indische afkomst, heeft zich ook nooit Nederlander gevoeld en is zich ter compensatie enorm vast gaan klampen aan een mogelijke joodse voorouder die hij zou hebben. Serieus, we zijn er aan gewend geraakt maar wie trekt de wenkbrauw in eerste instantie niet op vanwege zijn peroxide haar? Zonder Bolkestein had hij het waarschijnlijk nooit tot kamerlid geschopt.
Alhoewel ik het haar van Geert Wilders verschrikkelijk lelijk vind, vind ik het geen argument om te zeggen dat omdat hij zijn haar heeft geblondeerd hij zijn Indische afkomst verloochent. Ik ben zelf van Indisch afkomst en heb mijn haar ook al in alle kleuren van de regenboog gehad . Als blonde mensen hun haar donker verven, zegt dat toch ook niks over hun afkomst versus psyche .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 28 april 2010 @ 15:16:04 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80806368
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Alhoewel ik het haar van Geert Wilders verschrikkelijk lelijk vind, vind ik het geen argument om te zeggen dat omdat hij zijn haar heeft geblondeerd hij zijn Indische afkomst verloochent. Ik ben zelf van Indisch afkomst en heb mijn haar ook al in alle kleuren van de regenboog gehad . Als blonde mensen hun haar donker verven, zegt dat toch ook niks over hun afkomst versus psyche .
Niet om het een of ander, maar een echt indische uiterlijk verberg je niet, ook niet met pipo de clown haar.
Dat is bij hem toch een stuk beter gelukt, mede omdat hij er al veel minder indisch uitziet van zichzelf, ofwel een win/win situatie.!
Dit bedoelde ik eerder ook al met het punt dat mensen zichzelf snel aangesproken voelen maar vervolgens zich niet kunnen verplaatsen in andere situaties. Dus je hebt nog nooit gehoord van het feit dat mensen zichzelf anders voordoen dan ze zijn? uhhh neus correcties? Makeup? Haar verf?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 28 april 2010 @ 15:19:33 #256
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80806487
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Ticker het volgende:
Niet om het een of ander, maar een echte pindaknar verberg je niet .
Dat is bij hem toch een stuk beter gelukt, mede omdat hij er al veel minder indisch uitziet van zichzelf, ofwel een win/win situatie.!
Dit bedoelde ik eerder ook al met het punt dat mensen zichzelf snel aangesproken voelen maar vervolgens zich niet kunnen verplaatsen in andere situaties. Dus je hebt nog nooit gehoord van het feit dat mensen zichzelf anders voordoen dan ze zijn? uhhh neus correcties? Makeup? Haar verf?
Make-up heb ik ook weleens op ja . En ik vind eigenlijk dat Wilders er best Indisch uitziet, ik was dan ook eigenlijk verbaasd dat de media ineens daarmee kwam, want ik vond dat totaal geen nieuws.
pi_80806562
Dat is toch ook non-nieuws? En totaal niet relevant. Al helemaal niet om een halfbakken poging te doen om via internet een relevant psychologisch profiel op te stellen van een persoon die je nooit echt gesproken hebt

psuedo-psychologie is nog te hoog qua term
  woensdag 28 april 2010 @ 15:24:29 #258
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80806670
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:
Dat is toch ook non-nieuws? En totaal niet relevant. Al helemaal niet om een halfbakken poging te doen om via internet een relevant psychologisch profiel op te stellen van een persoon die je nooit echt gesproken hebt

Ik vind iemand z'n afkomst inderdaad sowieso non-nieuws, maar in dit geval was het voor mij sowieso geen nieuws, want ik had dat allang gezien . Ik was dan ook verbaasd dat anderen mensen er verbaasd over waren .
  woensdag 28 april 2010 @ 15:37:57 #259
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80807179
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:

Lijst PVV heeft gesproken!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_80807294
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Lijst PVV heeft gesproken!
Hier, nou doe je het dus weer

Waar zit ik verkeerd dan? Men heeft hier zijn/haar woordje al klaar over iemand die ze nog nooit ontmoet of besproken hebben. Misschien heeft Wilders wel homoseksuele neigingen met incontinente pandajongen. Daar zul je via "teh interwebz" echter nooit achterkomen, ook niet door te speuren via youtube of google.

Dat jij dan meteen weer ridiculiserend moet reageren met "lijst pvv heeft gesproken" is wederom weer tekenend voor jouw vermogen tot het relativeren en empathisch vermogen in een discussie.
pi_80807524
Wilders is een vertegenwoordigend publiek figuur.

Stellen dat je hem niet zou mogen beoordelen op grond van zijn vruchten, is opzich nogal ridicuul.
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 15:48:00 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_80807551
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vind iemand z'n afkomst inderdaad sowieso non-nieuws, maar in dit geval was het voor mij sowieso geen nieuws, want ik had dat allang gezien . Ik was dan ook verbaasd dat anderen mensen er verbaasd over waren .
Ik vind het ook altijd zo'n gebrek aan argumentatie als men het over het geblondeerde haar van Wilders heeft. Wat the fuck heeft dat met zijn politiek te maken?
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 15:49:10 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_80807590
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef Salvad0R het volgende:
Wilders is een vertegenwoordigend publiek figuur.

Stellen dat je hem niet zou mogen beoordelen op grond van zijn vruchten, is opzich nogal ridicuul.
Op grond van zijn vruchten wél, niet op zijn uiterlijk of kapsel.
pi_80807610
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd zo'n gebrek aan argumentatie als men het over het geblondeerde haar van Wilders heeft. Wat the fuck heeft dat met zijn politiek te maken?
Nou ja als wetenschappelijk aantoonbaar is dat je van waterstof-peroxide mentaal in de war raakt is er wat voor te zeggen, maar vooralsnog is iemand beoordelen op de manier hoe ie eruitziet net zo fout als wat Geert Wilders zegt als je het mij vraagt
  woensdag 28 april 2010 @ 16:06:10 #265
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80808189
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou ja als wetenschappelijk aantoonbaar is dat je van waterstof-peroxide mentaal in de war raakt is er wat voor te zeggen, maar vooralsnog is iemand beoordelen op de manier hoe ie eruitziet net zo fout als wat Geert Wilders zegt als je het mij vraagt
Volgens mij hadden we Wilders al lang beoordeelt op zijn uitspraken en snijden jullie zelf nogmaals de blonde haren van Wilders aan.
Dat hij zijn haar blondeert om meer nederlands(lees:blank) te lijken is een bijkomend punt wat schijnbaar alleen voor de super helderziende hier is weggelegd. Om nogmaals te herhalen dat hij mensen hiermee voor de gek probeert te houden en zichzelf probeert voor te doen als wat anders heb je zeker niet door. Een blanke vent met blond haar die tegen buitenl... de islam is. Hmm nee hoor we hebben het niet door hoor.

Ook nog nooooit gehoord van het Arisch ras?
En zeker ook niet bekend met de bijkomstigheden die mensen te danken hebben aan zoiets als uiterlijk?

En dit kennen we zeker ook niet?
  woensdag 28 april 2010 @ 16:09:02 #266
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80808292
En dan nog.. mensen beoordelen op uiterlijk is.. pseudo wetenschap? Hou op!!
HOU OP!!!! Ik moet piesen!!!!!!
pi_80808387
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Ticker het volgende:
En dan nog.. mensen beoordelen op uiterlijk is.. pseudo wetenschap? Hou op!!
HOU OP!!!! Ik moet piesen!!!!!!
Nee, via internet, op een forum een profielschets over iemands psyche maken is (nog niet eens) psuedo-psychologie.
pi_80808409
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat hij zijn haar blondeert om meer nederlands(lees:blank) te lijken is een bijkomend punt wat schijnbaar alleen voor de super helderziende hier is weggelegd.
Ben jij Geert Wilders? Want schijnbaar kan jij in zijn hoofd kijken
  woensdag 28 april 2010 @ 16:14:59 #269
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80808526
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee, via internet, op een forum een profielschets over iemands psyche maken is (nog niet eens) psuedo-psychologie.
Via internet?? Man die vent is dagelijks op het nieuws. En zo niet zorgt hij wel voor een of andere manier van publiciteit.
Je probeert echt alles aan te pakken om je idool schoonschip te praten.
pi_80808585
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef Ticker het volgende:

[..]

Via internet?? Man die vent is dagelijks op het nieuws. En zo niet zorgt hij wel voor een of andere manier van publiciteit.
Je probeert echt alles aan te pakken om je idool schoonschip te praten.
Nee hoor, ik verbaas me alleen dat er schijnbaar veel profilers en psychologen hier in BNW zitten die al een keurige profielschets hebben kunnen maken op basis van scenes en selecties uit de media.

En hou nou eens op met dat "idool" gelul. Ik heb geen idolen, enkel wat mensen aan wie ik een voorbeeld zou willen nemen qua daadkracht. En daar is Wilders er GEEN van.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:25:28 #271
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80808905
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verbaas me alleen dat er schijnbaar veel profilers en psychologen hier in BNW zitten die al een keurige profielschets hebben kunnen maken op basis van scenes en selecties uit de media.

En hou nou eens op met dat "idool" gelul. Ik heb geen idolen, enkel wat mensen aan wie ik een voorbeeld zou willen nemen qua daadkracht. En daar is Wilders er GEEN van.
Wat zit je hier dan heel de tijd te doen alsof we allemaal niet kunnen inzien dat Wilders niet klopt.
Als heel Nederland echt zo stekenblind moet zijn als jij jezelf voordoet hebben we nog een leuke tijd tegemoed te gaan.
Wat maakt voor jou Wilders nou zo betrouwbaar dat je al heel je werkdag de discussie probeert aan te houden zonder enige argumentatie maar puur op basis van het wantrouwen van wat andere zeggen..?
pi_80809318
Heel mijn werkdag? Je bedoelt af en toe een keer bijlezen dat iemand weer een ongefundeerde mening verkondigt over iemand zonder daar ook maar een splinter van bewijs voor te hebben.

Dat Wilders te extreme ideeen heeft spreekt voor zich. Maar de stem van zoveel mensen negeren, dan doe je de bevolking ook tekort. Er is een reden dat men op hem stemt, en nee dat is niet omdat men 'dom' is. Zo diskwalificeer je jezelf alleen maar nog meer als discussiepartner.

En hou nou eens op met je emotionele geblaat, het wordt echt vermoeiend. Ik spreek jou ook niet zo aan met zo'n emotie-beladen toontje.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:44:53 #273
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80809606
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef Amos_ het volgende:
Heel mijn werkdag? Je bedoelt af en toe een keer bijlezen dat iemand weer een ongefundeerde mening verkondigt over iemand zonder daar ook maar een splinter van bewijs voor te hebben.

Dat Wilders te extreme ideeen heeft spreekt voor zich. Maar de stem van zoveel mensen negeren, dan doe je de bevolking ook tekort. Er is een reden dat men op hem stemt, en nee dat is niet omdat men 'dom' is. Zo diskwalificeer je jezelf alleen maar nog meer als discussiepartner.

En hou nou eens op met je emotionele geblaat, het wordt echt vermoeiend. Ik spreek jou ook niet zo aan met zo'n emotie-beladen toontje.
Ja maar wat is sowieso het nut te discussieren met iemand die geen inzicht heeft in belangen?

Als ik de gemiddelde nederlander enigzins naar een discussie ga vragen over Israel, is het beste wat ze kunnen doen, naar de grond staren. Of het NOS napraten.
Ga me nou aub niet vertellen dat het volk wat op dit moment op hem gaat stemmen enigzins weet heeft van de helft van wat zijn plannen zijn.
Mien Dobbelsteen van tegenwoordig heeft alleen maar oog voor zijn punten over de Islam. Want zeg eens eerlijk, ben je niet overgefrustreed van alle 'buitenlanders' die hier 'niets te zoeken hebben' of 'zich niet aanpassen' en 'de taal willen leren'?
pi_80809840
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja maar wat is sowieso het nut te discussieren met iemand die geen inzicht heeft in belangen?

Als ik de gemiddelde nederlander enigzins naar een discussie ga vragen over Israel, is het beste wat ze kunnen doen, naar de grond staren. Of het NOS napraten.
Ik zou ook uit schaamte naar de grond kijken als je alleen maar zo anti-israel kan praten in plaats van toegeven dat beide partijen fout zijn ja.
quote:
Ga me nou aub niet vertellen dat het volk wat op dit moment op hem gaat stemmen enigzins weet heeft van de helft van wat zijn plannen zijn.
Mien Dobbelsteen van tegenwoordig heeft alleen maar oog voor zijn punten over de Islam.
Nogmaals, waar in het partijprogramma staan al die enge "zionistische" dingen waar jij en anderen zo bang voor zijn?
quote:
Want zeg eens eerlijk, ben je niet overgefrustreed van alle 'buitenlanders' die hier 'niets te zoeken hebben' of 'zich niet aanpassen' en 'de taal willen leren'?
Nee, ik erger me wel aan het steeds respectlozer wordende straattuig en de overlast die daarmee gepaard gaat. Alleen maak ik geen onderscheid in afkomst of kleurtje. Jij wel?
Raar hoor dat je weer voor mij meent te kunnen praten
  woensdag 28 april 2010 @ 16:58:04 #275
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80810133
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik zou ook uit schaamte naar de grond kijken als je alleen maar zo anti-israel kan praten in plaats van toegeven dat beide partijen fout zijn ja.
[..]

Nogmaals, waar in het partijprogramma staan al die enge "zionistische" dingen waar jij en anderen zo bang voor zijn?
[..]

Nee, ik erger me wel aan het steeds respectlozer wordende straattuig en de overlast die daarmee gepaard gaat. Alleen maak ik geen onderscheid in afkomst of kleurtje. Jij wel?
Raar hoor dat je weer voor mij meent te kunnen praten
Waar staat dat ik over anti-israel praat? Ik had het over Israel algemeen en mensen hun mening. Ben jij stiekem zelf niet een beetje bevooroordeelt?

Dat partij programma stond pagina 4 al op het forum. Er hebben directe citaten uit het programma op het forum gestaan.. zeker 'per ongeluk' overheen gelezen? Geeft niet hoor, heel dit topic hebben we het er namelijk al over, we zitten ook pas op pagina 6.

En toch wist ik al dat 'straattuig' je dwars zat, vooral door de manier hoe je Wilders als een lichtpunt in de nederlandse Politiek ziet.. Maargoed dat zal wel toeval zijn want een profiel schets kan ik heul niet maken zo over het forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')