Nu ben je tenminste eerlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inderdaad geen zin om die dingen weg te brengen , ik betaal zat afvalstoffenheffing dacht ik zo!
Dus ik ga er vanuit dat oude pc monitoren gewoon in de kliko kunnen. Een CRT monitor van 19" is nu niet bepaald klein gevaarlijk afval! Ik gooi mn oude auto accu er ook maar in, ik dacht eerst dat dit niet mocht, maar blijbaar mag dat ook gewoon! thanks voor de tip!quote:Alles wat niet in de groene container thuishoort, mag in principe in de grijze container, behalve Klein Gevaarlijk Afval.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Klein Gevaarlijk Afval
van dit site van mijn gemeente:quote:Op zondag 7 juni 2009 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Dus ik ga er vanuit dat oude pc monitoren gewoon in de kliko kunnen. Een CRT monitor van 19" is nu niet bepaald klein gevaarlijk afval! Ik gooi mn oude auto accu er ook maar in, ik dacht eerst dat dit niet mocht, maar blijbaar mag dat ook gewoon! thanks voor de tip!
Pc schermen vallen niet onder huishoudelijk afval. Dit is "grofvuil". Hiervoor hebben gemeentes aparte fhaal/wegbreng mogelijkheden. Hoe dit precies voor jou zit is a fhankelijk van de gemeente waarin je woont.quote:De gemeente is verantwoordelijk voor het ophalen van huishoudelijk afval. Alle inwoners krijgen van de gemeente een of meer containers om hun afval in te gooien. Die containers worden regelmatig leeggemaakt. Daarover heeft de gemeente afspraken met het bedrijf Twente Milieu.
Ga eerst even langs de dichtst bijzijnde basisschool.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een CRT monitor van 19" is nu niet bepaald klein gevaarlijk afval!
Je accu is chemisch afval en mag niet in de kliko.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Dus ik ga er vanuit dat oude pc monitoren gewoon in de kliko kunnen. Een CRT monitor van 19" is nu niet bepaald klein gevaarlijk afval! Ik gooi mn oude auto accu er ook maar in, ik dacht eerst dat dit niet mocht, maar blijbaar mag dat ook gewoon! thanks voor de tip!
Is gewoon gratis, daarvoor betaal je namelijk al verwijderingsbijdrage op een nieuwe monitor.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inderdaad geen zin om die dingen weg te brengen , ik betaal zat afvalstoffenheffing dacht ik zo!
Ja, je CRT monitor heb je daar gekochtquote:Op maandag 8 juni 2009 10:09 schreef voetballeh het volgende:
Was d'r niet een keer een reportage op Kassa, dat,
je elk willekeurig product gewoon bij de lokale drogist bv. mag dumpen, omdat je aan hun verwijderingsbijdrage betaalt voor sommige van hun producten, dus is't hun probleem?
Ik zou dat doen.
succes.
doen ze niet meer....mijn 15" monitor vonden ze niet interessant genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef DrMarten het volgende:
Als ze het nog doen, laat ze dan gewoon gratis ophalen door de kringloopwinkel
Dat is geen reden om de CRT te weigeren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |