Als jij je er beter door voelt om op mij te schelden dan mag dat best hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En jij kan niet typen, kutkind van 15 of 16 of weet ik veel, gore hond. [ afbeelding ]
Oké.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou eens op met stom te doen tegen hem.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij je er beter door voelt om op mij te schelden dan mag dat best hoor
op vmbo-t kan je minstens nog doorstromen tot havo, jij gaat je HAVO certificaat kopen zodat je slimmer lijkt dan dat je bent.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is en blijft vmboEn wat ga jij hierna doen dan?
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Mongool, zo niet PMen of dat ik normaal tegen je wil doen hè!?
Oké, vooruit dan maar.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoorNu niet stom tegen mij gaan doen hoor
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Whoop-dee-doo![ afbeelding ]
Je citeerd me verkeerd, maar dat is je hele toonbeeld op fok wat je hier tentoonspreidt. Anders post die pm's maarquote:Op zondag 7 juni 2009 18:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Mongool, zo niet PMen of dat ik normaal tegen je wil doen hè!?
Denk je dat ik daarin trap of zo.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je citeerd me verkeerd, maar dat is je hele toonbeeld op fok wat je hier tentoonspreidt. Anders post die pm's maar
Jij schaamt je zo voor je eigen opleiding dat je hem geen eens op je profiel durft te zetten.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
op vmbo-t kan je minstens nog doorstromen tot havo, jij gaat je HAVO certificaat kopen zodat je slimmer lijkt dan dat je bent.
neen ik heb HAVO afgerond met goede cijfers, daarnaast heb ik ook geen zin om me profiel vol te mekkeren met triviale feiten zoals waar ik woon, m'n geboorte datum, wat voor opleiding ik doe. etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij schaamt je zo voor je eigen opleiding dat je hem geen eens op je profiel durft te zetten.
Everybody wants to touch mequote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:30 schreef BigKahuna het volgende:
Is dat tyfusjochie nou nog niet opgedonderd?
Gast!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah ok. Vind het toch wel leuk, al kan ik mezelf niet voorstellen dat ik ooit op een metal-festival te vinden zou zijn.
Het gaat de goede kant op!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:
Maar wat zegt Ritmo nu toch over metal:
[..]
Gast!!!
Niet dat hij al een rijbewijs zou kunnen halen als hij uit 13-07-1993 komt..quote:Op zondag 7 juni 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hebt paint ernaast gebruikt om zo te proberen te camoufleren dat je photoshop gebruikt heb om de 3 van 1993 in een 2 te veranderen. Ik ben niet zo makkelijk in de maling te nemen hoor.
Ik ben wel een redelijke photoshop expert en het ziet er niet geshopt uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt er weinig verstand van zo te horen. Mocht ik dat gephotoshopt hebben dan kan ik het wel verdomde goed. Maar is er iemand op dit forum met verstand van dit soort dingen? Mischien kan hij het voor je rectificeren.
Go Ritmo! Eindelijk iemand die toegeeft leuk te vinden wat hij altijd gehaat heeftquote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:
Maar wat zegt Ritmo nu toch over metal:
[..]
Gast!!!
Met je luxe benen, zo beneluxquote:
Maar als ik er een briefje had naast gelegd had ie ook geshopt kunnen zijn. Maargoed ik weet dat hij NIET geshopt is, en ben blij dat jij het ook inzietquote:Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat hij al een rijbewijs zou kunnen halen als hij uit 13-07-1993 komt..
[..]
Ik ben wel een photoshop expert en het ziet er niet geshopt uit.
Maar ik zij nog zo, een (geschreven_ briefje ernaast met phpmystyle erop. Niet in paint getypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |