Pff, moet dat nu altijd herhaalt wordenquote:
Dat gebeurt omdat het kan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pff, moet dat nu altijd herhaalt worden
Bij mijn 1e school kwam het vooral door een gebrek aan instrumenten inmiddels hebben ze daar een stuk of 30-40 keyboards aangeschaft.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij ons was het precies andersom. Heel, heel veel praktijk. Iedereen deed wel iets muzikaals. Piano, zang, gitaar, basgitaar of drums.
Meestal waren het pop-rock nummers.
Vele malen beter dan waar het grootste gedeelte van de jeugd van tegenwoordig naar luistert in ieder geval.
Ik had alleen in het 1e en de 2e muziekles.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, er klopt geen snars van die 3e klacht.
Op allebei mijn middelbare scholen gaven ze muziekles.
Paint, of desnoods plak je een paar stickertjes erop.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaah Daag. En iedereen weet dan mijn woonadres
Jij doet ook vmboquote:
quote:
Vond'm ook niet nodigquote:
Maar ik voel me alsnog niet geroepen, om als een site als fok mijn ID te posten.quote:
Is en blijft vmboquote:
Nah vooruit. Welke wil je? Van me brommer bewijs of ID?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
Wat is het grote probleem?
Je kan gewoon alles (zelfs de foto) onherkbenbaar maken en dan alleen je geboorte datum laten staan.
Als je daar dan even een briefje naast legt met "phpmystyle", dan is iedereen weer blij
Daar zit nog wel 2 niveaus verschil tussenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is en blijft vmboEn wat ga jij hierna doen dan?
De keuze ligt aan jouquote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah vooruit. Welke wil je? Van me brommer bewijs of ID?
Het roze papiertje dus. Maar ik vroeg al aan Daniane wat ze hierna gaat doen.. Als ze mbo gaat doen heeft ze nog een lang traject te gaan. Mocht ze de vavo doen is het wellicht wat korter.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zit nog wel 2 niveaus verschil tussen![]()
Maar inderdaad niet zo veel verschil als 1/2 jaar langer op HAVO/VWO
[..]
De keuze ligt aan jou
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
Voor de gegadigden [ afbeelding ]
Het waterdichte bewijs.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |