Smakeloze muziekstijlen van jogeren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10. Of wat nog erger is...De nepnegertjes in Nederland die dan gaan mee Rappen en zich dan echt superieur voelen, en zich dan netzo voelen zoals 50cent of zo'n andere neger. Weerzinwekkend allemaal. En dat in een land als Nederland, wat een godsvermogen uitgeeft aan onderwijs.
De constructieve oplossing!
We moeten de muzieksmaak bij jongeren gaan rectificeren d.m.v. de volgende puntjes. Er moet op vo-scholen weer ouderwets muziekles gegeven worden door leraren die hun vak verstaan. En nee, niet gezellig een dvd'tje kijken of een beetje uit een nutteloos boekje gaan werken waardoor er geen fuck verbetering optreed! Maar er moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Klacht 1 Muzieksmaak van jongeren.
Klacht 2 Bjorn Borg jongeren.
Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Samenvatting. .
quote:
Ik had wel muziekles.quote:Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Zegt die om 00:24 op een stapavond.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Wat moet jij een eenzaam gepest ventje zijn.
Inderdaad, er klopt geen snars van die 3e klacht.quote:
Ik was net 2 nachten van 12 tot 6 achter elkaar doorgegaan, was voor mij even genoeg tot a.s. donderdag.quote:
Zijn dergelijke autisten die zulke topics openen niet voorspelbaar dan?quote:Je bent overigens ongelooflijk voorspelbaar. Ik wist, toen ik dit topic aanklikte, dat jij hier te vinden zou zijn.
quote:
Bij ons op school hadden we amper praktijk les.quote:
Stoer man.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik was net 2 nachten van 12 tot 6 achter elkaar doorgegaan, was voor mij even genoeg tot a.s. donderdag.
Bij ons was het precies andersom. Heel, heel veel praktijk. Iedereen deed wel iets muzikaals. Piano, zang, gitaar, basgitaar of drums.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons op school hadden we amper praktijk les.
We leerden vooral over de geschiedenis van de muziekwereld
Jaah Daag. En iedereen weet dan mijn woonadresquote:
Die klieder je weg. jewait.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaah Daag. En iedereen weet dan mijn woonadres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |