Heb ik ook, en dat werkt perfect.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef 360spider het volgende:
eingelijk wel een zielige buurman!!
zet er dan op z`n minst schrik draad op dan schrikt hij maar een beetje!!!!!
spijkers gaat mij echt te ver
Tuurlijk die vent zal kei en kei hard gaan ontkennen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:49 schreef huize het volgende:
Na overleg en discussie of de spijkers schade veroorzaken besloten de spijkers daar te laten maar als er dan toch verwondingen ontstaan worden ze verwijderd en zijn de dierenarts kosten voor de buurman.
Je hebt er dus altijd last vanquote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb nog nooit geen last gehad van andermans katten
Kan je kat van bovenaf op die schutting springen? Want als-ie dan met z'n kop op zo'n spijker prikt, is het wel afgelopen met je kat...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:49 schreef huize het volgende:
... maar als er dan toch verwondingen ontstaan worden ze verwijderd en zijn de dierenarts kosten voor de buurman.
Ja, ik vind het een beetje raar dat TS zijn kat proefpersoon laat spelen. Alsof de kat geen last heeft van verwondingen zogauw de dierenartsbon is betaald.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kan je kat van bovenaf op die schutting springen? Want als-ie dan met z'n kop op zo'n spijker prikt, is het wel afgelopen met je kat...
Helaas ben jij als eigenaar aansprakelijk voor schade die door jouw spullen wordt toegebracht, zeker als je weet dat er een gevaarzettend element aan is. Dus of jij het nou hebt gedaan of de buurman, feit is dat ze in jouw schutting zitten, en dat jij dat weet én hebt laten zitten. Dus iedere buurtbewoner die redelijkerwijze aannemelijk kan maken dat zijn/haar kat door jouw schutting verwondingen heeft opgelopen, komt bij jou aan de bel hangen, en het is maar de vraag of jouw eventuele aansprakelijkheidsverzekering dat dan wil vergoeden, omdat je zelf niet voldoende zorgvuldig bent geweest door de gevaarzettende situatie bewust te laten bestaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef huize het volgende:
De katten kunnen er niet op springen alleen over heen lopen vanaf een schuurtje of vanaf een plat dak. Dus die zullen zich wellicht een keer prikken en dan een andere route kiezen. En ook al zitten ze in mijn schutting het is duidelijk dat ik ze er niet in heb gezet aangezien de buurman ze ook op zijn lagere hekje heeft.
Das nou weer grote onzin - omdat er van die sukkels zijn die van katten houden moeten gewone mensen daar rekening mee houden?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat een onzin. We leven hier in een dichtbevolkt gebied waar katten gehouden worden. Daar moet je gewoon rekening mee houden.
heb je wel eens geprobeerd op een normale schutting een schuine rand te maken die er niet meteen weer afvalt of zoveel ondersteuning nodig heeft dat de schutting er vervolgens esthetisch niet meer uit ziet?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef Phuturistixxx het volgende:
Waarom moet dit nu weer met spijkers? Kan je niet een schuin opstaande rand maken? Er zijn zoveel dingen te bedenken om te voorkomen dat katten die schutting kunnen gebruiken om naar de tuin van buren te gaan...
Nou volgens mij is dat niet zo heel moeilijk.. maar dat was 1 van de vele dingen die mogelijk zijn?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
heb je wel eens geprobeerd op een normale schutting een schuine rand te maken die er niet meteen weer afvalt of zoveel ondersteuning nodig heeft dat de schutting er vervolgens esthetisch niet meer uit ziet?
En een schutting met rechtop staande spijkers ziet er wel esthetisch goed uit?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
heb je wel eens geprobeerd op een normale schutting een schuine rand te maken die er niet meteen weer afvalt of zoveel ondersteuning nodig heeft dat de schutting er vervolgens esthetisch niet meer uit ziet?
Ja tuurlijk, laat diegene die die beesten zonodig los moet laten lopen er maar zelf voor zorgen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat niet zo heel moeilijk.. maar dat was 1 van de vele dingen die mogelijk zijn?
Een sleuf in de bovenkant van de schutting frezen en daar een latje in zetten, oogjes op de schutting plaatsen met door de oogjes visdraad ofzo... noem maar op..
Ik zeg toch niet dat die buurman dat moet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, laat diegene die die beesten zonodig los moet laten lopen er maar zelf voor zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |