Inderdaad ja, het zet je aan het denken hoe goed wij het hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Progeria vind ik altijd zo zielig.. Als je die kindjes ziet in van die documentaires
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Progeria vind ik altijd zo zielig.. Als je die kindjes ziet in van die documentaires
Dat dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het zet je aan het denken hoe goed wij het hebben.
Dat dus. En nee, heb nog geen uitstel gekregen.. hij moest nog even overleggen oid, maar ik had nu niet 't gevoel alsof hij veel zin had om mij meer tijd te gevenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
Isdatzo heeft geloof ik een soortgelijk probleem als ikmet stage/scriptie
Maarrrrrrr heb je die man nou al overtuigd trouwens Isdatzo?
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAA we kunnen het heurrrr![]()
![]()
en heb je zoiets van 'het is m'n eigen schuld', of is het een writersblock en zulksquote:Op zondag 7 juni 2009 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dus. En nee, heb nog geen uitstel gekregen.. hij moest nog even overleggen oid, maar ik had nu niet 't gevoel alsof hij veel zin had om mij meer tijd te geven.
.
Maar we zien wel.
Eerstequote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en heb je zoiets van 'het is m'n eigen schuld', of is het een writersblock en zulks
Hmmpf. Gewoon volhouden dat je het wil halen en er alles op alles voor wilt zetten, als dat is wat je wilquote:Op zondag 7 juni 2009 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dus. En nee, heb nog geen uitstel gekregen.. hij moest nog even overleggen oid, maar ik had nu niet 't gevoel alsof hij veel zin had om mij meer tijd te geven.
.
Maar we zien wel.
Zelf geen last van (heb ziggo).quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom loopt de tijd van mijn tv elke keer niet goed?
Ligt zeker gewoon weer aan ziggo?
hmm.. is gewoon irritant. Dan reserveer ik een programma uit de lijst, maar omdat hij nu dan weer een 20 minuten achterloopt, schakelt hij dus niet automatisch over.quote:
balen.. helpt een muziekje opzetten niet om de boel te overstemmen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef Daph_ het volgende:
Gofter! Waarom moeten mensen zo nodig grasmaaien/schotten in elkaar timmeren/andere kluspraktijken uitvoeren/stofzuigen als ik nog twee paragrafen moet schrijven vandaag?
** frustratie!!!
zwaar klote!! Alles geblokkeerd neem ik aan? Zat er nog veel cash in ook?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Relaxt als je portemonnee gestolen is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
&*^$@#^&*(&@^!$$%^&*$*()@*#
15 cent. voor de rest alles laten blokkeren inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
balen.. helpt een muziekje opzetten niet om de boel te overstemmen?
[..]
zwaar klote!! Alles geblokkeerd neem ik aan? Zat er nog veel cash in ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |