yep..........Ik moet eerlijk bekennen dat ik s' nachts niet meer meegelezen heb, ben meteen gaan slapen, maar ik heb het nu wel teruggelezen...........is dit een symptoom van DE FOK!verslaving?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, die babyface van je nodigt wel uit tot knuffelen...
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
yep..........Ik moet eerlijk bekennen dat ik s' nachts niet meer meegelezen heb, ben meteen gaan slapen, maar ik heb het nu wel teruggelezen...........is dit een symptoom van DE FOK!verslaving?
Uhm, nee, jij BENT de puppyquote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]net alsof ik een of andere puppy ben
MNRquote:
Ik word moe van dat wachtenquote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yep..........Ik moet eerlijk bekennen dat ik s' nachts niet meer meegelezen heb, ben meteen gaan slapen, maar ik heb het nu wel teruggelezen...........is dit een symptoom van DE FOK!verslaving?
Hahaha. Haai schatquote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR![]()
Heey je bent weer in je vrolijke hyper stemming
Die foto met je nieuwe kapsel bijvoorbeeld... Ik heb zeehondjes gezien die op het punt stonden om doodgeknuppeld te worden die minder aandoenlijk keken dan jij op die foto...quote:
En bedanktquote:
quote:
Dit dusquote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die foto met je nieuwe kapsel bijvoorbeeld... Ik heb zeehondjes gezien die op het punt stonden om doodgeknuppeld te worden die minder aandoenlijk keken dan jij op die foto...
Je kent mij blijkbaar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik word moe van dat wachten. Eerst de actie en dan mag je twijfelen
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Q is good for you.quote:
Uh, nee... Dat is een wolf in schaapskleren...quote:
Hahahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef mrbox het volgende:
[..]Heb je nu al wat meer te melden over die collega van je
Owwwww ... wat liefquote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh, nee... Dat is een wolf in schaapskleren...
Zo bedoel ik:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |