Hehehe, bloed onder mn nagels. Maar dan komt weer het besef dat hij gewoon echt zo is....quote:Op zondag 7 juni 2009 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waren de woorden die ik zocht. Thanks!
JoeyT, hij vraagt er om.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja echt heel stoer over internet
Wat ben jij sterk joh !![]()
Goedemiddagquote:
Zulk soort films zijn normaal helemaal niet aan mij besteed, zeker niet in de bios!quote:
Nja meestal knuffelen dat soort gasten je helemaal dood door de xtc die ze gebruikt hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn hele aardige gasten zo lang je maar dezelfde huidskleur als hun hebt en van hun vriendin afblijft en zo vooral niet aankijkt.
Dat weet jij namelijk ook zo goedquote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, bloed onder mn nagels. Maar dan komt weer het besef dat hij gewoon echt zo is....
Geef toe, die babyface van je nodigt wel uit tot knuffelen...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
Nja meestal knuffelen dat soort gasten je helemaal dood door de xtc die ze gebruikt hebben![]()
![]()
Daarom schrok ik wel van die reactie
Hey Krezipje van mequote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zulk soort films zijn normaal helemaal niet aan mij besteed, zeker niet in de bios!
Maar ik heb echt smakelijk gelachen
Nee, lang en sterkquote:
o nee, straks gaat hij me uitschelden op een forumquote:
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja meestal knuffelen dat soort gasten je helemaal dood door de xtc die ze gebruikt hebben![]()
![]()
Daarom schrok ik wel van die reactie
Beetje zelfreflectie zou je goed doen. Je bent vast veel sterker, maar laat die posts nou gewoon eens zitten. Je zet jezelf altijd zo voor lul. Als je werkgever dat leest ben je meteen je baan kwijt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja echt heel stoer over internet
Wat ben jij sterk joh !![]()
Beetje machtsmisbruik dus...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, lang en sterk(ik was nogal groot voor m'n leeftijd)
Hahaha!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Krezipje van me
When the aching is ooooveeeeer....
En wanneer vraag jij erom?quote:
Eej, schuld niet buiten jezelf zoeken he.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
o nee, straks gaat hij me uitschelden op een forum
Wat doe je me aan HH !
Hehequote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef getl0st het volgende:
[..]Als je daar niet bij lacht.. ben je levensmoe
Ik was gewoon een irritant ventje.quote:
yep..........Ik moet eerlijk bekennen dat ik s' nachts niet meer meegelezen heb, ben meteen gaan slapen, maar ik heb het nu wel teruggelezen...........is dit een symptoom van DE FOK!verslaving?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, die babyface van je nodigt wel uit tot knuffelen...
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
yep..........Ik moet eerlijk bekennen dat ik s' nachts niet meer meegelezen heb, ben meteen gaan slapen, maar ik heb het nu wel teruggelezen...........is dit een symptoom van DE FOK!verslaving?
Uhm, nee, jij BENT de puppyquote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]net alsof ik een of andere puppy ben
MNRquote:
Ik word moe van dat wachtenquote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
yep..........Ik moet eerlijk bekennen dat ik s' nachts niet meer meegelezen heb, ben meteen gaan slapen, maar ik heb het nu wel teruggelezen...........is dit een symptoom van DE FOK!verslaving?
Hahaha. Haai schatquote:Op zondag 7 juni 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR![]()
Heey je bent weer in je vrolijke hyper stemming
Die foto met je nieuwe kapsel bijvoorbeeld... Ik heb zeehondjes gezien die op het punt stonden om doodgeknuppeld te worden die minder aandoenlijk keken dan jij op die foto...quote:
En bedanktquote:
quote:
Dit dusquote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die foto met je nieuwe kapsel bijvoorbeeld... Ik heb zeehondjes gezien die op het punt stonden om doodgeknuppeld te worden die minder aandoenlijk keken dan jij op die foto...
Je kent mij blijkbaar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik word moe van dat wachten. Eerst de actie en dan mag je twijfelen
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Q is good for you.quote:
Uh, nee... Dat is een wolf in schaapskleren...quote:
Hahahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef mrbox het volgende:
[..]Heb je nu al wat meer te melden over die collega van je
Owwwww ... wat liefquote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh, nee... Dat is een wolf in schaapskleren...
Zo bedoel ik:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |