Hahaha!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
En die meeste meiden daar zijn echt tokkies ja!
Sta ik daar gewoon te dansen met een paar vrienden, komen er 2 meiden naast me staan...
Eentje begint me serieus gewoon te berijden !!
Dus ik loop weg, zij weer achter me aan, dus ik vraag haar wat ze doet ?
Zegt ze "Dan niet hoor, arrogante klootzak"
Ergste is nog... dat is inclusief fooiquote:
Zo dat is veel geldquote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
Komt er zomaar opeens een klant hier binnenBijna een uur bezig geweest en 3 euro verdiend
Als je maar hard genoeg stamt, breekt allesquote:
Anders kom je uit de kast als tokkiequote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SSttttttttt!
Ik had mee: een shirt met korte mouwen, een shirt met lange mouwen, een jasje en een tanktop
Die tas ging echt met moeite het kluisje in
Maar heb voornamelijk geen shirt aangehad
Echt vervelend, al die gasten die mijn Versace af gingen zetten om te kijken of ik grote pupillen had om te zien of ik gebruikt had![]()
Volgende keer lekker goedkoop kut brilletje mee dus
Dat lijkt me e-nig!!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij kan zingen en ik ben gek op karaoke... Samen Andre Hazes?
Evolutie / Darwinquote:
Stnampen heeft geen zin joh.. gewoon anders gaan zitten en even wachten met opstaanquote:
Gaat me gewoon te ver. Zelfde heb ik bv met tijn. Heb altijd het idee dat die jongens het goed bedoelen en dan voel ik me te schuldig...quote:
Haha, ja goed mop!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
MNR
Hoe is het geluk hierheen zenden gegaan?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Anders kom je uit de kast als tokkie
Weer terug van werk
wow, topic zo snel dat dat alweer oud was
Goed ideequote:
Dus je krijgt er nog bier bij ook... Doe mij maar een cola als we klaar zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ergste is nog... dat is inclusief fooi13 kronen voor een biertje hier... das nog geen euro
sterker nog, dat is net aan 50 cent
Mijn vrienden moesten er echt om lachenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Gewoon hard om lachen KF. Gewoon om lachen en omdraaien
wat liefquote:Op zondag 7 juni 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
Gaat me gewoon te ver. Zelfde heb ik bv met tijn. Heb altijd het idee dat die jongens het goed bedoelen en dan voel ik me te schuldig...
Tof he, er zit een leuke karaoke tent in A'dam.quote:
Je toont de laatste tijd veel meer gevoel. What happened?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat me gewoon te ver. Zelfde heb ik bv met tijn. Heb altijd het idee dat die jongens het goed bedoelen en dan voel ik me te schuldig...
Ik wist niet dat penissen ook konden slapen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)kt_penisbreuken.html
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het tempo nu is ingekakt
Waren Q. en Snuitebolletje er ook?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
Mijn vrienden moesten er echt om lachen
Ik zelf niet, want al die vrienden van haar, die kaalkopjes keken opeens héél boos naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |