met een kreun van genotquote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat niet om hoe het begint, gaat om hoe het eindigt
Maar dat is ook van een hele goede filmquote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet het excuus verzinnen dat je te oud ben. Ik heb Depp ook aan de muur hangen.
46 is niet oudquote:
Vind ik nietquote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
met wie je omgaat is een afspiegeling van wie je bent.![]()
Maar jou wil ik altijd zien, ook al ben je zo laag gezakt. Kan ik mezelf als doel stellen om je er weer bovenop te helpen
Issie al zo oud?quote:
quote:
Alles op zn tijd he.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja.. maar dat was teveel en werkte niet
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef vencodark het volgende:
Ooh hekesenhiel, die ken ik nog niet zo goed.
Ik kan heel fanatiek zijn hoor.
nuff saidquote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee getl0st.. what happens in the bedroom, stays in the bedroom
Piepjong is wel beetje overdreven he.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Issie al zo oud?.
nee, dan ben ik nog piepjong (weet ik hoe oud al die celebs zijn).
Overdrijven moet kunnen, alles is geoorloofd in Singlesquote:Op zondag 7 juni 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Piepjong is wel beetje overdreven he.
Zelfs slowchattenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdrijven moet kunnen, alles is geoorloofd in Singles.
Veel plezierquote:Op zondag 7 juni 2009 13:36 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan douchen, geloof dat ik vanmiddag nog ergens heen moet
quote:
Zelf jij bent geoorloofd!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdrijven moet kunnen, alles is geoorloofd in Singles.
Zelfs ik ja, kan je nagaan wat voor wettenloze zooi het hier is!quote:
Slowchatten dat doen wij nooit hierquote:
quote:
Tof he.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs ik ja, kan je nagaan wat voor wettenloze zooi het hier is!.
The hangoverquote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe heet ie ook al weer en waar ging ie over? Downloaden FTW
Hoi! Ik ben meer van het delen. Nouk heeft 'm al voor de weekenden, ik voor doordeweeks, dus dan moet jij met Cue maar uitvechten wie de feestdagen neemt en wie de vakantiesquote:Op zondag 7 juni 2009 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, wou je de strijd aan?![]()
Nee grapje, hoooi heksehiel.
hh en Nouk tegen venco en Cuequote:
Ik wou ook welquote:
Haha, voor mij is het elke dag een feestdag.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben meer van het delen. Nouk heeft 'm al voor de weekenden, ik voor doordeweeks, dus dan moet jij met Cue maar uitvechten wie de feestdagen neemt en wie de vakanties
Dat kan ook inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
Hoi! Ik ben meer van het delen. Nouk heeft 'm al voor de weekenden, ik voor doordeweeks, dus dan moet jij met Cue maar uitvechten wie de feestdagen neemt en wie de vakanties
Waar en wanneer? Dat wil ik wel zien. Wat gaan jullie doen om te beslissen wie er wint?quote:
Maar das ook smaak verschillend. Moeten we eerst een testrit maken dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad
Maar als ie niet goed in bed is dan mag iemand anders 'm hebben![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad
Maar als ie niet goed in bed is dan mag iemand anders 'm hebben![]()
ach gelukkig was je al kwijtquote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow jullie gaan hard zegmaar heb jullie alweer gevonden
failquote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me serieus zo klote dat ik gisteren mijn hoofd weg draaide toen ze me wilde zoenenserieus...
Ben ik 6 weken met haar bezig, ze wijst me af omdat ze met haar ex in haar hoofd zit, ik doe afstandig, ze komt dit keer naar mij toe en dan wijs ik haar af!
Ben heeeeeeeel goed in verstoppenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach gelukkig was je al kwijt
hoezo klote? je hebt gewoon principes.. en de volgende keer loop pakt ze je weer, of jij haar.. beetje om elkaar heen draaien..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me serieus zo klote dat ik gisteren mijn hoofd weg draaide toen ze me wilde zoenenserieus...
Ben ik 6 weken met haar bezig, ze wijst me af omdat ze met haar ex in haar hoofd zit, ik doe afstandig, ze komt dit keer naar mij toe en dan wijs ik haar af!
Ben jij zo desperate geworden ondertussenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow jullie gaan hard zegmaar heb jullie alweer gevonden
Nee, je had het opgegeven toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
Please form a linequote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar das ook smaak verschillend. Moeten we eerst een testrit maken dan?
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij zo desperate geworden ondertussenno offence KF
Ziet er errug tof uit!!! Lekkere mannen ookquote:
Duim meis hoe istquote:
Dat zou Getlost vast niet erg vinden.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niets voor mij. Ik ben geen musketierquote:
Mag ik je volgende keer komen zoeken dan?quote:
Ja hij is echt meeeeega goedquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet er errug tof uit!!! Lekkere mannen ook
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef mrbox het volgende:
Ik moet ze nu wel een keer zien...quote:Op zondag 7 juni 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou ook wel. Maar ik ben moe en ik heb weinig geld.
Goede middagquote:
Als jij dat wilt mag je heus wel poging wagen hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je volgende keer komen zoeken dan?
En als jij eerst mag?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niets voor mij. Ik ben geen musketier![]()
* vencodark verwijst ff naar: "1 voor allen, allen voor 1"
Ik stel voor dat we op volgorde van leeftijd een rijtje maken. Waarbij de oudste natuurlijk de eerste plaats in neemtquote:
ohwww beter meidquote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]meis, zo geweldig goed he
en met jou?
Ja en daarom vond ik het zo vreemd dat ze nu naar mij toe kwamquote:
Ik kan nu gaan opscheppen en zeggen: dan wil je de rest niet meerquote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
En als jij eerst mag?
Anders gewoon maar allemaal tegelijk
Ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik moet ze nu wel een keer zien...
niet vergeten kaartje uit te printen zo
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]Waarom gelijk desperate? Daarbij is het geen versierpoging, hij is gewoon een schatje
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we op volgorde van leeftijd een rijtje maken. Waarbij de oudste natuurlijk de eerste plaats in neemt
Ik hoor dat Murm dan ook mee wil doenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
En als jij eerst mag?
Anders gewoon maar allemaal tegelijk
'ghihihi'quote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we op volgorde van leeftijd een rijtje maken. Waarbij de oudste natuurlijk de eerste plaats in neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
En als je dan toch bezig bent... ook een paar richting hierquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Stuur ook eens een paar zonnestralen hierheen dan
Hoe zie jij het voor je dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan nu gaan opscheppen en zeggen: dan wil je de rest niet meer
Maar dan lul ik uit mijn nek.en ik blijf nog wel beetje mezelf.
![]()
En allemaal tegelijk...euh dat wordt wel druk.
Oke afgesprokenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als jij dat wilt mag je heus wel poging wagen hoor
Dat is 5.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoor dat Murm dan ook mee wil doen
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kut, zij is ouderquote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou dan is het goed zoquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Ja en daarom vond ik het zo vreemd dat ze nu naar mij toe kwam
Maar ze zat met een of andere gozer even wat te drinken en ze zag er heel verveeld uit en keek mij de hele tijd aan en toen maakte ik een gaap beweging:en moest ze lachen
Toen naar haar toegelopen en haar hand gepakt om te dansen
Toen de cha cha gedaan
Ze smsde nog dat ze het dansen heel leuk vond
aiai ziekjes das minderquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohwww beter meidvertel vertel...... hihi
ja hier zn gangetje hoor.. beetje ziekjes hier
Goeie reclame voor in de AT ookquote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onthoud die ff voor het volgende topic.
Soms zijn het net mannen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef ThE_ED het volgende:
Zo de dames kunnen zich weer nauwelijks inhouden hier zien we wel
Dusssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiai ziekjes das minder
ben gister gaan stappen met een vriendin en een vriend en zo'n ontiegelijke ego boostS gehad, de hele dag al eigenlijk.
overdag 3 verschillende mensen die me vertelde dat ik er zo goed uitzag en met stappen zo ontiegelijk veel aand8 gehad
en van zo'n cutie jonkies he![]()
die allemaal van hun geloof vielen als ik vertelde hoe oud ik was gheghe moest zelfs mijn rijbewijs een paar keer laten zien gheghe
ik kan er wel weer even tegen, ik ben mooi ik ben geweldig ik ben lekker ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ga me er niet mee bemoeienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan is de overwinningsroes juist des te beterquote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is 5.Enne te grote concurrentie is niet goed.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiai ziekjes das minder
ben gister gaan stappen met een vriendin en een vriend en zo'n ontiegelijke ego boostS gehad, de hele dag al eigenlijk.
overdag 3 verschillende mensen die me vertelde dat ik er zo goed uitzag en met stappen zo ontiegelijk veel aand8 gehad
en van zo'n cutie jonkies he![]()
die allemaal van hun geloof vielen als ik vertelde hoe oud ik was gheghe moest zelfs mijn rijbewijs een paar keer laten zien gheghe
ik kan er wel weer even tegen, ik ben mooi ik ben geweldig ik ben lekker ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan pik ik jouw plekje wel in cuequote:
Even verbeterdquote:
checkquote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat probeer ik ff te voorkomen.![]()
een enorm bed iig
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die zo omgaat met vrouwen een schatje noemenquote:
Ik ga voor Inglorious Bastards met Bradquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet er errug tof uit!!! Lekkere mannen ook
Alsof ik van jullie 4 kan winnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan is de overwinningsroes juist des te beter
neequote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo populair?
Gebruik je Axe?
Ik word er jaloers van.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan is de overwinningsroes juist des te beter
aha, de valse bescheidenheidtaktiek, netjesquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom?nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik word gewoon zo makkelijk stapelgek van haarquote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dan is het goed zoVolgende keer nog een poging, geen zin om je nu druk te maken om wat je wel of niet hebt gedaan..
Joh, net of ik dat allemaal nog volg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
Iemand die zo omgaat met vrouwen een schatje noemenkom op zeg
Je hebt me door.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
aha, de valse bescheidenheidtaktiek, netjes.
Ok nu ga ik me er wel mee bemoeienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iemand die zo omgaat met vrouwen een schatje noemenkom op zeg
Gewoon proberenquote:
Overleefd die nooitquote:
Toch even een stapje terug doen en gewoon afwachten wat er de volgende keer gebeurt. Dat je haar nu heb afgewezen is waarschijnlijk een schrik reactie geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik word gewoon zo makkelijk stapelgek van haar
Ze is gewoon zo leuk, lief, spontaan, grappig & knap
quote:
Wat maakt hem dan in jouw ogen zo'n schatje ?quote:
Als jij ook mee doet dan ben je nummer 7quote:
6 vrouwen die om hem vechten!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
6 wat?
ik kom meteen naar HH hoor als jullie dat maar weten
Een paar kennissen , en leuk gedanst en gepraat met 2 erg verleidelijke dames. Misschien dat ik ze nog een keer zie , aangezien de ene me uitnodigde om langs te komen in hun "stamkroeg"quote:
Laat het gaan, KFquote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Ok nu ga ik me er wel mee bemoeien![]()
Hoezo ga ik 'zo' met vrouwen om ?
Ik gebruik toch niemand en ben toch tegen iedereen eerlijk !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
6 wat?
ik kom meteen naar HH hoor als jullie dat maar weten
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een paar kennissen , en leuk gedanst en gepraat met 2 erg verleidelijke dames. Misschien dat ik ze nog een keer zie , aangezien de ene me uitnodigde om langs te komen in hun "stamkroeg"
7 toch?quote:
Ik telde er 6.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij ook mee doet dan ben je nummer 7
Zijn hele "appearance"quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
Wat maakt hem dan in jouw ogen zo'n schatje ?
Don't we all.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
ik word er verlegen van
maar ik zit hier nog steeds alleen![]()
duurt niet lang meer zo te horenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
ik word er verlegen van
6dames + 1 kerel ,zo allebei gelijkquote:
* noteert 'm op downloadlijstjequote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
DE film van het jaar. Brad is geil en Quentin is meester!
Haha, dus jij hebt een + punt (met je toezegging).quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vecht niet om m hoor heb al toezegging gehad en verder kan ie mij toch niet weerstaan
Als ik straks een rij zie staan zal ik ff zwaaienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
ik word er verlegen van
Jij(venco), Cue, Murm, HH, Nouk, Duim, Caroolquote:
quote:
Ooh Carool was ik ff vergeten ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij(venco), Cue, Murm, HH, Nouk, Duim, Carool
7
Hahaha.. kan jij ze dan ook even van drankjes voorzien? ik denk dat ik dan te druk benquote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik straks een rij zie staan zal ik ff zwaaien
Ik vind hem ook leuk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij(venco), Cue, Murm, HH, Nouk, Duim, Carool
7
quote:
Laat ik het zo verwoorden, eerlijk zijn is soms niet genoegquote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok nu ga ik me er wel mee bemoeien![]()
Hoezo ga ik 'zo' met vrouwen om ?
Ik gebruik toch niemand en ben toch tegen iedereen eerlijk !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik straks een rij zie staan zal ik ff zwaaien
Doe maar thee dan voor ons 'kransje'quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha.. kan jij ze dan ook even van drankjes voorzien? ik denk dat ik dan te druk ben
lol, nouja, ik kan wel een fles fanta voor ze meenemenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha.. kan jij ze dan ook even van drankjes voorzien? ik denk dat ik dan te druk ben
Het is het waardquote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zeg je nu, straks hangen de vellen er bij
Ander rij, kortere routequote:
Ohw ja ik had jouw plekje "gepikt" hequote:
Opwarmenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom jij dan ook in de rij ons bezig houden?
Onze flufferquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom jij dan ook in de rij ons bezig houden?
Was toch mijn taakquote:
Cue is slimquote:
Gewoon samen doenquote:
Ik had precies hetzelfde idee... Amper geslapen vannacht.. andere dingen te doen..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik snap ff geen zak van waar het over gaat. Zal de brakheid wel wezen.
Slap ouwe hoeren op zondag middagquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Getlost gaat een date zoeken.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Was dat weer een "Crazy" avontuur ?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde idee... Amper geslapen vannacht.. andere dingen te doen..
De volgende TT zal vast duidelijkheid verschaffenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Dan verzorg ik de catering wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent toch van de foto'sNou dan mag jij de fotograaf zijn
Wat heb jij gedaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde idee... Amper geslapen vannacht.. andere dingen te doen..
Vertel?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De volgende TT zal vast duidelijkheid verschaffen
Je doet toch ook mee?quote:
De dames krijgen een vochtige slip van Getlost ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De volgende TT zal vast duidelijkheid verschaffen
haha, nee, bij lange na niet zo crazy, maar wel weer een mooie avond..quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De dames krijgen een vochtige slip van Getlost ofzo?
+ 1.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat verdien je op z'n minst met een topic dat zo snel gaat
De vacature van fotograaf, fluffer en catering.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een rol, eerlijk is eerlijkWelke vacatures staan nog open dan?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Masseur op z'n minst.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vacature van fotograaf, fluffer en catering.
Wat is er nog meer nodig dan?
Jij slet!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, bij lange na niet zo crazy, maar wel weer een mooie avond..
Ouders van een vriendin waren weg, dus we gingen daar voetbal kijken. Zusje had een aantal vriendinnen uitgenodigd, en die gingen drankspelletjes doenik moest maar mee doen van ze..
wij zouden gewoon naar de kroeg gaan, zij gingen naar het slotfeest van de voetbal.. Ik ben altijd wel in voor iets anders, dus maar mee gegaan. Daar nog erg veel bekenden tegen gekomen, en een tijdje staan dansen en sjansen met een 37 jarige..
zag er nog puik uit..
Maar uiteindelijk toch maar met een schone blonde dronken mee naar huis gegaan
Weet echt niet meer hoe dat ging.. van het ene op het andere moment "Hee, doe je een biertje bij mij thuis om het af te leren?"
En niet alleen de dames!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik probeer wat aan mijn stageopdracht te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent een beetje stil gevallenhou je het niet meer bij?
Goed idee, visagist, pedicure, madicure, kapper enzo. Want jullie moeten er natuurlijk wel goed uitzien.quote:
Ben je nou nog niet klaar schiet toch is opquote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer wat aan mijn stageopdracht te doen.Dus is maar goed dat tempo ietsje mindert.
Haha, that's the spirit.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]klein beetje maar...
en iemand moet het doen hier
Euhhwwquote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer wat aan mijn stageopdracht te doen.Dus is maar goed dat tempo ietsje mindert.
Zie je wel, nog genoeg rollen om in te vullen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, visagist, pedicure, madicure, kapper enzo. Want jullie moeten er natuurlijk wel goed uitzien.
Hallo, daar heb ik al die poespas niet voor nodig hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, visagist, pedicure, madicure, kapper enzo. Want jullie moeten er natuurlijk wel goed uitzien.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet klaar schiet toch is op
Dat zien ze alquote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet het mag.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, daar heb ik al die poespas niet voor nodig hoor.
QFTquote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waarquote:
quoted for truthquote:
Vertaling? Mijn Spaans is niet zo goedquote:
Quoted For the Truthquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen als die andere 36 er niet zijn.
je vroeg toch ook niet naar de betekenis?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig is Tijn wél zo aardig om me de afkorting ff uit te leggen.
Wat zo veel? Wie allemaal dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen als die andere 36 er niet zijn.
Je weet zeker dat het niet met zwarte inkt en een erg prikkende pen is gebeurd?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Quoted For the Truth
Ik moet maar douchenheb een lachende zonnebloem op mijn borst laten tekenen gisteren op dat festival
En er staat 'liefs Suus xXx' en 'xxx Andrea' op mijn armen
Bij jou moet ik ook alles letterlijk zeggen hequote:Op zondag 7 juni 2009 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vroeg toch ook niet naar de betekenis?.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vertaling? Mijn Spaans is niet zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig is Tijn wél zo aardig om me de afkorting ff uit te leggen.
Pardon?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wat heb jij gedaan vannacht geil poppedolletje van me
Mannenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij jou moet ik ook alles letterlijk zeggen he
Hahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet met zwarte inkt en een erg prikkende pen is gebeurd?
Ik hou van duidelijkheidquote:Op zondag 7 juni 2009 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij jou moet ik ook alles letterlijk zeggen he
Jij hebt zin om je te misdragen bij iedereen! Niet dat daar wat mis mee is.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh jammer...Heb zin om me te misdragen bij je
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Ja mooi, het nummer ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ook zin om te dansen, intiem, zwevend... heerlijk
![]()
Heb je ook iets op hun lichaam mogen schrijven?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha
Nee geen tatoeage gelukkig
Met een balpen gewoon
Was gisteren voordat ik uit ging nog even naar huis gegaan, even tanden gepoetst, haar gedaan, deo en een overhemd aan ipv een shirtje
Maar die zonnebloem zag je boven dat overhemd heen
het is vluchtgedrag omdat ik jou wilquote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt zin om je te misdragen bij iedereen! Niet dat daar wat mis mee is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen tijd.Na mijn tentamens.
Wat suggereer je hier mee?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat hebben die cliënten op mijn stage ook altijd graag.
Jij wilt iedereen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is vluchtgedrag omdat ik jou wil
Zonder herkansingen 15 juni en met 25 juni.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:24 schreef getl0st het volgende:
[quote]Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen tijd.Na mijn tentamens.
[/quoteen dat is?
Ah ok, je doet alsof je iedereen wilt.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik doe iedereen... dat betekend niet dat ik iedereen wil
en haar, en haar, en haarquote:Op zondag 7 juni 2009 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is vluchtgedrag omdat ik jou wil
Dat Heatwave op haar clienten lijkt of er misschien wel één isquote:
Het tempo was ingekakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Had verwacht dat het nu wel vol zou zitten hier
zonder jou gaat het een stuk minder snelquote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Had verwacht dat het nu wel vol zou zitten hier
whehe, nou jaaaaaaah zeg...quote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah ok, je doet alsof je iedereen wilt.
Ja, mijn handtekening op een borst van een van die 2quote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je ook iets op hun lichaam mogen schrijven?
Begrijpelijkquote:
Doe het gewoon niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil wel heel graag een tatoo eigenlijk
[ afbeelding ]
Wegens mijn grote liefde voor muziek en het maken van muziek
Op de binnenkant van mijn onderarm
Maar denk dat die plek super veel pijn doet
Hahaha jaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat Heatwave op haar clienten lijkt of er misschien wel één isBetere vraag is: wat voor een clienten heb je?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik doe iedereen... dat betekend niet dat ik iedereen wil
Arme heatwave.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat Heatwave op haar clienten lijkt of er misschien wel één isBetere vraag is: wat voor een clienten heb je?
De dames zijn niet zo goed?quote:
Coolquote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, mijn handtekening op een borst van een van die 2
De strijd was gestreden toen jij weggingquote:
Maar nu hebben we weer het tempo dat jij bij kan houden?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:27 schreef vencodark het volgende:
Waarom is dat begrijpelijk?
Het ging wel beetje snel he.
Wie heeft er gewonnen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
De strijd was gestreden toen jij wegging
en toen kakte het in
Zo leuk ben jij toch niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
De strijd was gestreden toen jij wegging
en toen kakte het in
Dat legt ze net uitquote:Op zondag 7 juni 2009 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij weet over wat voor clienten Venco het heeft?
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar nu hebben we weer het tempo dat jij bij kan houden?
Ben je tegen tattoo's?quote:
Jij. Gefeliciteerd cuequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |