met een kreun van genotquote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat niet om hoe het begint, gaat om hoe het eindigt
Maar dat is ook van een hele goede filmquote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan niet het excuus verzinnen dat je te oud ben. Ik heb Depp ook aan de muur hangen.
46 is niet oudquote:
Vind ik nietquote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
met wie je omgaat is een afspiegeling van wie je bent.![]()
Maar jou wil ik altijd zien, ook al ben je zo laag gezakt. Kan ik mezelf als doel stellen om je er weer bovenop te helpen
Issie al zo oud?quote:
quote:
Alles op zn tijd he.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja.. maar dat was teveel en werkte niet
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef vencodark het volgende:
Ooh hekesenhiel, die ken ik nog niet zo goed.
Ik kan heel fanatiek zijn hoor.
nuff saidquote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee getl0st.. what happens in the bedroom, stays in the bedroom
Piepjong is wel beetje overdreven he.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Issie al zo oud?.
nee, dan ben ik nog piepjong (weet ik hoe oud al die celebs zijn).
Overdrijven moet kunnen, alles is geoorloofd in Singlesquote:Op zondag 7 juni 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Piepjong is wel beetje overdreven he.
Zelfs slowchattenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdrijven moet kunnen, alles is geoorloofd in Singles.
Veel plezierquote:Op zondag 7 juni 2009 13:36 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan douchen, geloof dat ik vanmiddag nog ergens heen moet
quote:
Zelf jij bent geoorloofd!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdrijven moet kunnen, alles is geoorloofd in Singles.
Zelfs ik ja, kan je nagaan wat voor wettenloze zooi het hier is!quote:
Slowchatten dat doen wij nooit hierquote:
quote:
Tof he.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs ik ja, kan je nagaan wat voor wettenloze zooi het hier is!.
The hangoverquote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe heet ie ook al weer en waar ging ie over? Downloaden FTW
Hoi! Ik ben meer van het delen. Nouk heeft 'm al voor de weekenden, ik voor doordeweeks, dus dan moet jij met Cue maar uitvechten wie de feestdagen neemt en wie de vakantiesquote:Op zondag 7 juni 2009 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, wou je de strijd aan?![]()
Nee grapje, hoooi heksehiel.
hh en Nouk tegen venco en Cuequote:
Ik wou ook welquote:
Haha, voor mij is het elke dag een feestdag.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben meer van het delen. Nouk heeft 'm al voor de weekenden, ik voor doordeweeks, dus dan moet jij met Cue maar uitvechten wie de feestdagen neemt en wie de vakanties
Dat kan ook inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
Hoi! Ik ben meer van het delen. Nouk heeft 'm al voor de weekenden, ik voor doordeweeks, dus dan moet jij met Cue maar uitvechten wie de feestdagen neemt en wie de vakanties
Waar en wanneer? Dat wil ik wel zien. Wat gaan jullie doen om te beslissen wie er wint?quote:
Maar das ook smaak verschillend. Moeten we eerst een testrit maken dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad
Maar als ie niet goed in bed is dan mag iemand anders 'm hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |