De volgende TT zal vast duidelijkheid verschaffenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik snap ff geen zak van waar het over gaat. Zal de brakheid wel wezen.
Dan verzorg ik de catering wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent toch van de foto'sNou dan mag jij de fotograaf zijn
Wat heb jij gedaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde idee... Amper geslapen vannacht.. andere dingen te doen..
Vertel?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De volgende TT zal vast duidelijkheid verschaffen
Je doet toch ook mee?quote:
De dames krijgen een vochtige slip van Getlost ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De volgende TT zal vast duidelijkheid verschaffen
haha, nee, bij lange na niet zo crazy, maar wel weer een mooie avond..quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De dames krijgen een vochtige slip van Getlost ofzo?
+ 1.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat verdien je op z'n minst met een topic dat zo snel gaat
De vacature van fotograaf, fluffer en catering.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een rol, eerlijk is eerlijkWelke vacatures staan nog open dan?
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Masseur op z'n minst.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vacature van fotograaf, fluffer en catering.
Wat is er nog meer nodig dan?
Jij slet!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, nee, bij lange na niet zo crazy, maar wel weer een mooie avond..
Ouders van een vriendin waren weg, dus we gingen daar voetbal kijken. Zusje had een aantal vriendinnen uitgenodigd, en die gingen drankspelletjes doenik moest maar mee doen van ze..
wij zouden gewoon naar de kroeg gaan, zij gingen naar het slotfeest van de voetbal.. Ik ben altijd wel in voor iets anders, dus maar mee gegaan. Daar nog erg veel bekenden tegen gekomen, en een tijdje staan dansen en sjansen met een 37 jarige..
zag er nog puik uit..
Maar uiteindelijk toch maar met een schone blonde dronken mee naar huis gegaan
Weet echt niet meer hoe dat ging.. van het ene op het andere moment "Hee, doe je een biertje bij mij thuis om het af te leren?"
En niet alleen de dames!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik probeer wat aan mijn stageopdracht te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je bent een beetje stil gevallenhou je het niet meer bij?
Goed idee, visagist, pedicure, madicure, kapper enzo. Want jullie moeten er natuurlijk wel goed uitzien.quote:
Ben je nou nog niet klaar schiet toch is opquote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer wat aan mijn stageopdracht te doen.Dus is maar goed dat tempo ietsje mindert.
Haha, that's the spirit.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]klein beetje maar...
en iemand moet het doen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |