Is dat zo?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef djayzz het volgende:
Tis meer een lesbo topic hier volgens mij...
Jep, nog meer... 1 heule leukequote:
hij doet het wel, maar niet zoals auto's het zouden moeten doen.quote:
Ja helaas wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand ervaring met WW aanvragen?
Oh balen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
hij doet het wel, maar niet zoals auto's het zouden moeten doen.
Ik ga van de week naar de garage mijn geld terug vragen.
Vertelquote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Jep, nog meer... 1 heule leuke
Nee, ik ga even helemaal niks vertellenquote:
toen vroeg je er niet om....quote:
Geld terugvragen van je reperatie? Balen zegquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
Je moet invullen wat het beste er in de buurt komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik moet dus WW aanvragen en ik moet bij elke nutteloos baantje dat ik heb gehad een functie invullen. Nu heb ik eind vorig jaar 1x een bijbaantje gehad, waarvan ik niet exact weet hoe ik de functie moet omschrijven, wat ik kan bedenken, staat niet in de functielijst. Maar zonder een functie kan ik de inschrijving niet afmaken.
nee, niet van de reparatie, van de gehele auto.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld terugvragen van je reperatie? Balen zeg![]()
Wat tis gebeurdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon iets wat het meest er op lijkt invullen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik moet dus WW aanvragen en ik moet bij elke nutteloos baantje dat ik heb gehad een functie invullen. Nu heb ik eind vorig jaar 1x een bijbaantje gehad, waarvan ik niet exact weet hoe ik de functie moet omschrijven, wat ik kan bedenken, staat niet in de functielijst. Maar zonder een functie kan ik de inschrijving niet afmaken.
Hij lekt nog steeds olie, en toen ik gisteren bij venco wegreedt wilde ik de kap open doen, alleen dat ging niet zo goed, en nou doet ie helemaal niks meer. En gisteren roken we ook benzine en gas..... ook niet zo goed natuurlijkquote:
Toch wel na afloop?quote:
Balen manquote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij lekt nog steeds olie, en toen ik gisteren bij venco wegreedt wilde ik de kap open doen, alleen dat ging niet zo goed, en nou doet ie helemaal niks meer. En gisteren roken we ook benzine en gas..... ook niet zo goed natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |