nou ik woon in een nieuwbouwwijk. Gewoon degelijke gezinnen met degelijke kindjes. K pas bij één van die gezinnen op dus ik kan het wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dude, in wat voor achterstandsbuurt leef jij?
Nog erger, die burgerlijke wijkjesquote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
nou ik woon in een nieuwbouwwijk. Gewoon degelijke gezinnen met degelijke kindjes. K pas bij één van die gezinnen op dus ik kan het wetenMaar daar naast is dus een paar jaar oudere wijk waar die sjonnies dus hun territorium hebben afgebakend.
Ik dacht bij het zien van TT ook even dat het daar over ging.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De jeugd van tegenwoordig
Wat een kut "muziek" maken die gasten
Of ging het topic daar niet over?
Holy shit het klopt ook gewoon nog bijnaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog erger, die burgerlijke wijkjesLaat me raden, je vader rijdt in een stationbak en er loopt zo'n kwijlende labrador thuis?
Vuige flikker, ga lekker metal luisterenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De jeugd van tegenwoordig
Wat een kut "muziek" maken die gasten
Of ging het topic daar niet over?
Dank jequote:Op zondag 7 juni 2009 12:06 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
Holy shit het klopt ook gewoon nog bijnaNou me père heeft een Citroën C5 en we hebben een maltezertje :'D
Naar dat soort teringherrie mag je lekker zelf luisteren.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vuige flikker, ga lekker metal luisteren
over het algemeen eerbiedig ik JVT ook niet gulzig, maar op PinkPop heb ik alleszins meegerampestampt op deze quadriviumquote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vuige flikker, ga lekker metal luisteren
Misschien bedoelde hij wel het shirt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:23 schreef griekjeee het volgende:
TS kijkt naar het ondergoed van 7 jarigen
So? Bij een heleboel Björn Borg dragers, loopt die rand al midden over de rugquote:Op zondag 7 juni 2009 12:23 schreef griekjeee het volgende:
TS kijkt naar het ondergoed van 7 jarigen
voor de rest blow, zuip ik en doe ik geen reet, don;t worryquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef Henk_v het volgende:
TS is een elitair typende mafkees met kindervrees
ik wou net zeggen. Ze begonnen er zelf mee: "Dragen jullie merken? Wíj wel.. " waarna er een hele opsomming volgde. zomgquote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
So? Bij een heleboel Björn Borg dragers, loopt die rand al midden over de rug
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
ik heb een betere Bapu
[ afbeelding ]
'Eentje had het zweedse merk al boven haar broek hangen terwijl het nog een schattig scharminkeltje van 7 was'quote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel het shirt.
Jij met je perverse gedachte.
Ik moest zo hard lachen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
ik heb een betere Bapu
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:33 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
ik heb een betere Bapu
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |