Het ligt gewoon aan het feit dat ze jou kennen en niet aan de wiet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ].
TS mag niet blowen van z'n mama.
En jij denkt dat ie alleen wiet gerookt heeft?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
quote:Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
Ook krijgt iedereen die ooit eens een keer wiet heeft gerookt longkanker.
Iedereen weet het maar niemand durft het te zeggen. Waarom wil je je leven opgeven om een keer stoned te worden. ??????
Bron?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef deepart het volgende:
Hasj is goed te doen.. Maar wiet jonges, als je rookt dan brand het door in je longen voor een week. Dat zuur tast je lever en je nieren aan!!!!!!!
NEE ECHT NIET!!!! Ik ben carriere aan het maken, dat geef ik niet op voor 1 keer wietquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dude. Echt, chill. Rook een jointje, dan lijkt t allemaal minder erg.
Dan heb ik dus geen hersenen meer over nu. Ben ik blij dat je zonder hersenen nog kan blijven leven en een goede baan kan hebbenquote:Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
NEE ECHT NIET!!!! Ik ben carriere aan het maken, dat geef ik niet op voor 1 keer wiet![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
Het is ook onderzocht, en gebleken is dat je als je 1 jaar wiet rookt nog maar de helft van je hersenen over hebt. En na 2 jaar nog maar 20%.
Ook krijgt iedereen die ooit eens een keer wiet heeft gerookt longkanker.
BULLSHITquote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef deepart het volgende:
Iedereen die ik ken en ooit wiet heeft gerookt pleegt zelfmoord omdat ze constant waanbeelden hebben. Wiet is echt de ergste drugs die er bestaat. Mijn buurman had ooit eens zijn huis in de fik gestoken omdat hij stoned was, hij dag allemaal vreemde dingen in zijn huis dus had zijn huis in de fik gestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |