Hij was zijn dildo kwijtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom is hij uberhaubt in de kast gegaan dan?
wie zei dat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Deetch het volgende:
lol, kansloos klaagtopic. Het is je broer en hij is homo, so what.
Staat toch in de TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n nicht toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Deetch het volgende:
waarom toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Broer van TS:
[ afbeelding ]
"Maaaam, ik moet je wat vertellen [ afbeelding ]
Moeders wist het alquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Broer van TS:
[ afbeelding ]
De klacht is dat TS nu denkt dat hij ook homo is....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Deetch het volgende:
hij maakt een sprookjesfiguur aan het huilen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klacht:"hij maakt god aan het huilen.
TS is homofoob, ik zou het juist cool vinden als mijn broer homo zou zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:54 schreef karr-1 het volgende:
Lekker belangrijk, wees blij voor je broer....
Dat zit in de buurjongenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:32 schreef Rapaille het volgende:
Zit dat bij julie in de familie?
maar ik neuk liever een schoonzus dan een zwagerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:59 schreef IJsblock het volgende:
[..]
TS is homofoob, ik zou het juist cool vinden als mijn broer homo zou zijn.
Een zwager is toch veel meer lachen dan een schoonzus.
Dat zeiden mijn beide broers ook zo ongeveerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:59 schreef IJsblock het volgende:
[..]
TS is homofoob, ik zou het juist cool vinden als mijn broer homo zou zijn.
Een zwager is toch veel meer lachen dan een schoonzus.
Hopen dat dat niet de broer van TS is, anders heeft hij wel een reden om hem de kast in te smijten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Broer van TS:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |