Checkquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:21 schreef _Mike_ het volgende:
Het immens grote Luc Castaignos-topic #1: Toekomstig #9![]()
Volgens mij is er geen nieuwe geopend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:08 schreef MaxPower het volgende:
Waar is het correcte FC Emmen -topic? In het linkjestopic staat een gesloten editie.
Ik weet het antwoord niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Breach het volgende:
Welke voetballer dronk altijd voor de wedstrijd?
Arne Slot?quote:
De vorige keer dat ik zo'n opmerking richting DK maakte kreeg ik er een note bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Prosac het volgende:
check PK
@Mike: vind dat nu niet zo schokkend.
Zal wel aan de situatie toen hebben gelegen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking richting DK maakte kreeg ik er een note bij
Als je betaalt kom je erachterquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Van welke datum dateert mijn laatste note? Kan me niet herinneren dat ik de laatste tijd note-waardige ongein heb gepleegd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Meneer troll?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
Kots hier mee op Arsenal.
Meneer troll is weer bezig met het uitlokken van reacties..
DatMeenJeNiet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Cristiano Ronaldo naar Real of toch niet??
Sublieme spam.
Ja en in die context was het niet nodig om te schelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mislukte veelbelovende spelers: gefaald, gehyped of ...?
"debieltje" mag niet maar uitlokken tot een reactie van mij wel?
Ik dacht dat jullie altijd naar situaties keken?
Haal zijn uitlokking dan ook weg want dat was ook nergens voor nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en in die context was het niet nodig om te schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |