Bobby Haarms is Ajax gerelateerd dus het mag daar gewoon over gesproken worden in het Ajax topic ook al heeft hij een eigen topic.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok, is al goed![]()
Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
Dude, jij bent een Ajacied?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok, is al goed![]()
Maar dan even wat anders. Kan het in het Ajax topic weer over voetbal gaan, ipv het gejank om Bobby Haarms. Er is een apart topic over Bobby Haarms, daar moet iedereen dan maar in janken. De vorige twee Ajax topics zijn ook al volgespamd met foto's enz. Nu is het weer tijd om over voetbal te praten.
Ja, maar nu valt iedereen toch wel in herhaling. Als ik 6 keer hetzelfde zeg, worden mijn posts ook verwijderd.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bobby Haarms is Ajax gerelateerd dus het mag daar gewoon over gesproken worden in het Ajax topic ook al heeft hij een eigen topic.
Live with it.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, maar nu valt iedereen toch wel in herhaling. Als ik 6 keer hetzelfde zeg, worden mijn posts ook verwijderd.
We kunnen dan beter het Ajax topic dichtgooien, 75% is herhaling van zetten en posts. Bobby Haarms is overleden, clubicoon, daar wordt dan ook in het Ajax topic over gesproken. Klaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, maar nu valt iedereen toch wel in herhaling. Als ik 6 keer hetzelfde zeg, worden mijn posts ook verwijderd.
Maar er is nu al 500x RIP gezegd. Lijkt me toch wel genoeg geweest nu. Dat kan beter in z'n eigen topic worden gedaan. Dan kunnen we in het Ajax topic gewoon praten over voetbal.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
We kunnen dan beter het Ajax topic dichtgooien, 75% is herhaling van zetten en posts. Bobby Haarms is overleden, clubicoon, daar wordt dan ook in het Ajax topic over gesproken. Klaar.
Ik ben ook Ajacied. Maar je moet dingen ook achter je kunnen laten. Dit was gewoon een ludieke actie om te laten merken dat het wel genoeg is geweest met het gejank om Haarms.quote:
ludiek is iets anders dan kut.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied. Maar je moet dingen ook achter je kunnen laten. Dit was gewoon een ludieke actie om te laten merken dat het wel genoeg is geweest met het gejank om Haarms.
Ik zou het woord "ludiek" eens opzoeken in het woordenboek. Mafkeesquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied. Maar je moet dingen ook achter je kunnen laten. Dit was gewoon een ludieke actie om te laten merken dat het wel genoeg is geweest met het gejank om Haarms.
En dat bepaal jij voor andere mensen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet nodig. Als jij het niet ludiek vindt, dan ligt dat aan jouw interpretatie.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zou het woord "ludiek" eens opzoeken in het woordenboek. Mafkees
Ik denk dat het merendeel het met Cheiron eens is.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet nodig. Als jij het niet ludiek vindt, dan ligt dat aan jouw interpretatie.
En schelden is niet nodig hoor. Of denk je dat je jouw mening daardoor meer kracht bijzet?
Bij mij staat het er nog..quote:Op maandag 8 juni 2009 10:28 schreef Prosac het volgende:
de post waarnaar je verwijst is al weg, dus iemand was mij voor.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:24 schreef Breach het volgende:
EnGCatjuh wint hem.
Mcyodogg wordt de winnaar van de troostfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |